Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Trailer dömping

2008.07.11. 08:41 koimbra 7 komment

A Max Payne játékkal játszottam anno, nem rémlik viszont az, hogy vajon meddig jutottam benne, de mintha rémlene, hogy volt benne ilyen lassítás gomb, amit ha megnyomtam, akkor lelassult az idő, a golyókat is kikerültem szépen. De lehet tévedek. Itt a film előzetese, akár a Megtorló címet is adhatták volna neki.

 

A [REC] jó volt, tetszett. Az amerikai verzióval kapcsolatban vannak kételyeim, de azt is el tudom hinni, hogy lenyomják a torkomon az egészet úgy, hogy közben még élvezem is. Quarantine előzetes

 

The Mutant Chronicles teaser, a poszterek jobban megfogtak, ebből bármi jó (vagy akár rossz is kisülhet).

 

Na és akkor egy Tarantino felügyelete alatt készült film, itt van Michael Madsen, no meg Dennis Hopper is nyeregbe pattan.

 

És akkor Kiefer Sutherland egy horrorban nyomul, kár, hogy úgyis mindenki Jack Bauerként gondol rá, így ez nem húzza ki a skatulyából. De ettől függetlenül parázhatunk a Mirrors horroron.

 

Az Asylum pedig szinte biztos, hogy hozzánk dvd-n érkezik el, ahogy a többi országba is, David R. Ellis (Kígyók a fedélzeten) ide vagy Sarah Roemer (Disturbia) oda. 

Címkék: trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr14562703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

első 2008.07.11. 10:29:05

ELSŐ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gábor 2008.07.11. 10:58:46

asylum már fél éve tölthető dvdrip, jó szar film

dimitrij 2008.07.11. 11:17:45

"Na és akkor egy Tarantino felügyelete alatt készült film, itt van Michael Madsen, no meg Dennis Hopper is nyeregbe pattan."

Larry Bishop írta és rendezte, meg ő az egyik főszereplő.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.07.11. 11:27:36

De Tarantino volt a producer, én így értettem, hogy felügyelte

2008.07.11. 12:30:21

A Mirrors-ra kíváncsi vagyok. Én el tudok vonatkoztatni Bauer ügynök karakterétől :)
Az a kérdés (számomra): mennyire tudják sablonmentesen megcsinálni a filmet - hogy legyen benne egy kis 'új vér' ;)
Ha sikerült - akár nagyon jó kis mozi is lehet.

A Mutant Chronicles a szerepjáték alapján készült volna? Mert ha igen: akkor ez így nagyon gáznak ígérkezik. Abból az egészen egyedi hangvételű RPG-ből még csak közepes filmet sem szabad kihozni.

Ha ez a játék alapján készült, akkor annak a nagyon rosszul sikerült (újra)értelmezésének tűnik...

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.07.11. 14:11:15

Nem rosszak, kíváncsi vagyok, hogy a Quarantine-ből mikor elsz cámtógépes játék.

sáusz 2008.07.11. 15:01:08

A Hell Rideban Tarantino a producer, tehát ő felügyelte végig, a rendező is főleg azt csinálja, amit a producer mond. A Mutant Chronicles elég gáznak tánik, a Max Payne meg átlagos lesz szerintem
süti beállítások módosítása