Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Sci-fi neo-noir thriller

2008.10.15. 15:31 koimbra 1 komment

Gerald McMorrow még újoncnak számít a filmszakmában, nevéhez eddig csak egy rövid sci-fi kötődik, amit 2002-ben készített, az imdb-n 7,7 ponton áll (12 szavazattal). Szóval a Franklyn tekinthető az első nagy megmérettetésének. A sci-fi egyszerre játszódik a korabeli Londonban és a jövőbeli metropoliszban, ahol a vallás játssza a központi szerepet. A film négy karakter sorsát követi két páruzamos világban. A főszereplő Ryan Philippe, Bernard Hill, Eva Green és Sam Riley


Philippe alakítja Jonathan Preest-et, az ateista maszkos

Címkék: trailer franklyn

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr9715427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FayeFaye 2008.10.16. 13:49:51

Koimbra, fogalmad sincs, mekkora erzelmi vihart okoztal! Talan egy eve lattam egy filmes programban egy rovid helyszini riportot a film forgatasarol es nagyon tetszett, de azota nem hallottam rola semmit. Persze kapasbol elfelejtettem a cimet, csak anyira emlekeztem, hogy valami alternativ-londonos neo-noir ize, ugyhogy nagyon megorultem a posztnak es rogton utananeztem: bemutatjak most hetvegen a BFI filmfestzivalon!...viszont minden jegy elkelt. Most megint szomoru vagyok.
süti beállítások módosítása