Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

James Cameron a Terminator 4-ről és néhány concept art

2008.11.10. 19:33 koimbra 47 komment

A Comic Conon McG azt mondta a nagyközönségnek, hogy James Cameron áldását adta a Terminator negyedik részére. Sőt, gyakorlatilag ő ajánlotta be Sam Worthingtont a filmbe, mivel együtt dolgozott vele az Avataron.  Cameron szerint viszont szó sincs semmiféle "jóváhagyásról". Elmondása szerint beszélt McG-vel telefonon, mikor éppen Új-Zélandon forgatott, hogy lenne-e esetleg a kreatív tanácsadó a produkcióban, amire ő boldogan igent mondott és kérte, hogy küldje el a forgatókönyvet. De azt nem kapta meg és egy képkockát se látott az anyagból, így ezért természetesen nem is adhatja áldását a Terminator folytatására. (Ide kattintva egy videót láthatsz, amiben Martin Laing art director beszél a T4-ről és pár jelenet is látható, itt pedig a teaser nézhető meg)

No és akkor jöjjön néhány concept art a T4-ből

T600

 

Harvester

Mototerminator

Hydrobot

Hunter-Killer

 

Címkék: terminator

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr96762066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madness 2008.11.10. 19:50:44

A hírhez annyit, hogy a tökéletes igazságot sose tárják a nézők elé. :-) Azt azonban tudni, hogy McG igencsak komolyan veszi ez az egészet, direkte a stábbal is és a szereplőkkel is a The Road ( www.imdb.com/title/tt0898367/ ) alapjául szolgáló regényt olvastatta, hogy ráhangolódjanak az apokaliptikus hangulatra.

A képek fantasztikusak, kár, hogy innen nem lehet kinagyítani őket, rengeteg részlet megfigyelhető lenne amúgy. Köze nincs a Transformershez egyiknek sem. :-P

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.11.10. 19:55:58

Most próbáld, rányomsz a képre, ott még egyszer ha rányomsz akkor fel tudod nagyítani.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2008.11.10. 20:11:45

Kiicst transformers-es és a pókember 2-es karcsápos emberkére emlékeztet. De nem lehet dönteni, mindegyik design überprofi. Nekem mind1, csak legyen valami jó a T2-n kívül a többi számomra gyenge produkció volt.

kill3r21 2008.11.10. 20:21:59

Jajj csak már a rendes Trailer jönne már...

Desmond Wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2008.11.10. 20:32:46

Trailer elvileg a héten várható.

kill3r21 2008.11.10. 20:33:45

Hát igen at várom énis :) Csak kár hogy hosszu a hét :)

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.11.10. 20:50:33

Igaz vagy sem, a képek nagyon jók.

Armida 2008.11.10. 20:52:52

Ránagyítottam, jól megnéztem, tetszik.
Annyira de annyira várom már a filmet!

Madness 2008.11.10. 20:57:43

Köszi, most már tényleg jobb. :-)

protkózúzó 2008.11.10. 21:51:17

az a kígyó vagy mi nemteccik. tiszta lik.

nevetőharmadik 2008.11.10. 21:59:41

Ez a motor... nekem nevetséges...

W Joe 2008.11.10. 22:07:20

A Mototerminator gagyinak tűnik, A Hydrobot meg olyan mintha a Mátrixból jött volna ide, vagy a Pókerber kettőből Oktopusz doki hátáról. A Harvester meg a méretei miatt Trans Formerses.

Így a képek alapján önmagukban nem valami eredetiek, de persze a filmen belül lehet, hogy jók lesznek.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.11.10. 22:14:05

Egyetértek, szerintem sem túl bíztatóak.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.11.10. 22:20:21

A motor is jól néz ki, persze butaság, mint az összes humanoid darab, különösen az a gigász, amin a pneumatika is gigászi... Az a kukac meg tiszta goa'uld a stargate-ből! :)
Ettől persze még lehet jó, de inkább valami fasza sztori lenne, a látvánnyal már nehéz levenni a lábamról.

2008.11.10. 22:23:22

A harvester egy funkciótlan baromság, a valóságban nem bírna talpon maradni + folyton a transfomers jut róla az ember eszébe. A mototerminátor meg mókás.
A T800-nál és 1000-nél legalább hihető volt, hogy az álcázás miatt néznek ki ember formájúnak

W Joe 2008.11.10. 22:25:33

A Harvester talpai teljesen úgy néznek ki, mint a Robotzsaruból a nagy robotoké.

kill3r21 2008.11.10. 22:39:26

Ne Feledjétek...a film 2019 be játszodik ,nem 2029 ben....ugye 2029 esek az emberformáju robotok , filmben az elsö emberfojmáju verziokat láthatjuk t600!
meg nem értem miért olyan hihetetlen és gagyi a motor? emberek lehet használták menekülésre? és hát a skynet miért ne probálna hsonlita....jol jön az üldözéseknél :)
Sztem aki az alapján itéli meg hogy hu terminátor hogy beugrik neki a jövöböl jött robotok képe , az felejtse el ezt a filmet....meg azt hogy swarzi meg hu megvédem a gyereket és változatok a jövön...kiderült hogy nemigen tudnak változtatni....most pedig láassuk azt amiröl eddig csak halványan beszélt a két film! engem nagyon izgat hogy hogy festik le az igazi terminátoros jövöt, ahol az emberi élet nem szűámit,,,,és a legfontosabb hogyan élik túl! Gondoljatok bele a terminátor 1 be...mikor a végén az az egyszem robot üldözi öket....bár régen láttam a filmet de még mindig a hideg ráz a feelingtöl,...gondoljatok bele....ha ebbe a filmen mondjuk 20 terminátor és 5 repülö elöl menekülnek....sztem ha odateszik a feelinget akkor majd senki nem fogja hiányolni a swarzit :) Eddig azt láthatuk a két filmben hogy a skynet mit tett a sikeréért...és az emberek hogy védték meg magukat....most lássuk hogy az emberek mit tesznek a sikerért :) én erre vágyom :) Peace!

Madness 2008.11.10. 22:48:10

A sok fikázónak érdemes lenne megnéznie McG nyilatkozatát, melyet az idei Coming Con-on tett. Sőt, néhány site-on még magyarra le is fordították a lényeget.

McG:
Csak figyeltük a rajongókat és felismertük, hogy az egész dolognak figyelemmel kell kezdődnie. Hallgattunk a fanokra, mindenki a jövőt szerette volna látni. Mi nem azért voltunk izgatottak, hogy elkészítsük a Terminator 4-et, hanem azért, hogy elkészítsük az új kezdetet. Ez a film valóban az Ítélet napja után játszódik és láthatjuk azt a világot, amelyet az előző filmek csak megízleltettek velünk. Mindig is úgy éreztem, hogy ez volt az oka annak, hogy elkészítsem ezt a filmet.

Azelőtt, hogy neki kezdhettem volna, beszélnem kellett James Cameronnal és természetesen Arnold Schwarzenegger. Felbéreltük Stan Winstont... Nyugodjék Békében... a munkái mindenütt ott vannak a filmben, ahogy láthatjátok - a T-600-asra mutat -. Az író valóban Jonah Nolan, akit ismerhettek ama kis mozi kapcsán, amit Sötét Lovagnak hívnak (The Dark Knight)... Tudtuk, hogy szükségünk lesz egy színészre. Ismertük a kihívást, amivel szembe nézünk. Tisztában voltunk a hihetőség kihívásával... megvan az az előjoga a közönségnek, hogy azt mondja: "Hát nem tudom, mit gondoljak erről az McG srácról, nem tudom, hogy mik a céljai ezzel a filmmel.” Éppen ezért, megakartam védeni a filmet és titeket azzal, hogy felbéreltem generációjának leghitelesebb és az egyik legjobb színészét... Christian Bale-t!!!

Nagyon jó érzés itt ülni és felismerni, hogy ő John Connor. Ő az egyetlen és az igazi John Connor. Ő az, aki szerette volna eljátszani ezt a szerepet. Teljesen biztosan kijelenthetem nektek, miután rengeteg mindent felvettünk és rengeteg mindenen keresztül mentünk Új Mexikó sivatagában... Elképesztő munkát végez.
Ez a film azt a részt öleli fel, amelyről Reese beszélt az első részben. Hogyan hozott vissza minket Connor ebben a pillanatban. Szóval ennek tiszteletében ez valóban egy háborús film... viszont abból adódóan, hogy a film 2018-ban játszódik... Ugye a Schwarzenegger model (T-800/101) 2029-ből jön. Éppen ezért Skynet még nem jár ott. Még mindig a fejlesztéseket és a tervezéseken dolgozik. Ezek a gépek még nem kerültek arra a fejletségi szintre, amelyen a T-800-as, T-1000-es és a TX van.

Láthatjuk Skynet keletkezését, láthatjuk mi történt a korabeli filmek között, ahonnan a 3 terminator visszajött a jövőből. 2029 a legkorábbi időpont, amikor láthattuk a jövőt és ez a film, ahogy mondtam 2018-ban játszódik, és éppen ezért a háború eme szakaszát láthatjuk.

Fogunk-e látni olyan új ördögi gépeket, amelyeket Skynet azért készített, hogy az embereket megsemmisítse? Nos, ez volt az egyik oka annak, hogy miért döntöttünk úgy, hogy megcsináljuk a filmet. Olyan gépeket fogtok látni, amit mi Harvestereknek, Transportoknak, Aerostatoknak és Hydrobotoknak hívunk. Úgy lettek elkészítve, hogy olyan "nyálkás", brutális, ezüstös kinézetű tervezésük van, mint amilyet Giger, Jim Cameron és Ridley Scott olyan nagyszerűen megalkottak az Alien filmekben. A miénk nem egy tiszta és kényelmes jövő. Ez egy nagyon-nagyon nehéz és kegyetlen jövő.
Szóval rengeteg tiszteletet parancsoló gép lesz, amin az ILM legjobbjai dolgoznak, és alig várom srácok, hogy megmutassam nektek ezeket. Szándékosan nem kerülnek azonban most még bemutatásra. Van egy jelenet a Teaser trailerben, amikor egy nagy kar benyúl és kiránt egy embert a töltő állomásból. Ez az a kar, ami kapcsolatban áll a Harvesterrel, és ez el is árulja a gép méretét.

W Joe 2008.11.10. 22:48:48

Persze, az izgalmas, hogy a jövőben fog játszódni, és nagyon jó sztorit lehet ebből kihozni. De én alapvetően tartok egy olyan Terminátor filmtől, amit ugyanaz rendez, aki a Charlie angyalait is elkövette :|

Madness 2008.11.10. 22:52:02

Fikázóknak némi infó az idei Coming Con-ról. A rendező nyilatkozata ha még valaki nem ismerné:

McG:
Csak figyeltük a rajongókat és felismertük, hogy az egész dolognak figyelemmel kell kezdődnie. Hallgattunk a fanokra, mindenki a jövőt szerette volna látni. Mi nem azért voltunk izgatottak, hogy elkészítsük a Terminator 4-et, hanem azért, hogy elkészítsük az új kezdetet. Ez a film valóban az Ítélet napja után játszódik és láthatjuk azt a világot, amelyet az előző filmek csak megízleltettek velünk. Mindig is úgy éreztem, hogy ez volt az oka annak, hogy elkészítsem ezt a filmet.

Azelőtt, hogy neki kezdhettem volna, beszélnem kellett James Cameronnal és természetesen Arnold Schwarzenegger. Felbéreltük Stan Winstont... Nyugodjék Békében... a munkái mindenütt ott vannak a filmben, ahogy láthatjátok - a T-600-asra mutat -. Az író valóban Jonah Nolan, akit ismerhettek ama kis mozi kapcsán, amit Sötét Lovagnak hívnak (The Dark Knight)... Tudtuk, hogy szükségünk lesz egy színészre. Ismertük a kihívást, amivel szembe nézünk. Tisztában voltunk a hihetőség kihívásával... megvan az az előjoga a közönségnek, hogy azt mondja: "Hát nem tudom, mit gondoljak erről az McG srácról, nem tudom, hogy mik a céljai ezzel a filmmel.” Éppen ezért, megakartam védeni a filmet és titeket azzal, hogy felbéreltem generációjának leghitelesebb és az egyik legjobb színészét... Christian Bale-t!!!

Folyt. köv

kill3r21 2008.11.10. 22:52:43

azért nem minden a rendezön mulik.....irok producerek....aki leirja mert ö rendezi az megse nézze....szte korrekt lesz....én azt sem tudom pl hogy a Dark Knightot ki rendezte mlégis eddig az évtized legjobb filmje lett :)

Madness 2008.11.10. 22:53:07

Nagyon jó érzés itt ülni és felismerni, hogy ő John Connor. Ő az egyetlen és az igazi John Connor. Ő az, aki szerette volna eljátszani ezt a szerepet. Teljesen biztosan kijelenthetem nektek, miután rengeteg mindent felvettünk és rengeteg mindenen keresztül mentünk Új Mexikó sivatagában... Elképesztő munkát végez.
Ez a film azt a részt öleli fel, amelyről Reese beszélt az első részben. Hogyan hozott vissza minket Connor ebben a pillanatban. Szóval ennek tiszteletében ez valóban egy háborús film... viszont abból adódóan, hogy a film 2018-ban játszódik... Ugye a Schwarzenegger model (T-800/101) 2029-ből jön. Éppen ezért Skynet még nem jár ott. Még mindig a fejlesztéseket és a tervezéseken dolgozik. Ezek a gépek még nem kerültek arra a fejletségi szintre, amelyen a T-800-as, T-1000-es és a TX van.

Láthatjuk Skynet keletkezését, láthatjuk mi történt a korabeli filmek között, ahonnan a 3 terminator visszajött a jövőből. 2029 a legkorábbi időpont, amikor láthattuk a jövőt és ez a film, ahogy mondtam 2018-ban játszódik, és éppen ezért a háború eme szakaszát láthatjuk.

folyt. köv.

Madness 2008.11.10. 22:54:07

Fogunk-e látni olyan új ördögi gépeket, amelyeket Skynet azért készített, hogy az embereket megsemmisítse? Nos, ez volt az egyik oka annak, hogy miért döntöttünk úgy, hogy megcsináljuk a filmet. Olyan gépeket fogtok látni, amit mi Harvestereknek, Transportoknak, Aerostatoknak és Hydrobotoknak hívunk. Úgy lettek elkészítve, hogy olyan "nyálkás", brutális, ezüstös kinézetű tervezésük van, mint amilyet Giger, Jim Cameron és Ridley Scott olyan nagyszerűen megalkottak az Alien filmekben. A miénk nem egy tiszta és kényelmes jövő. Ez egy nagyon-nagyon nehéz és kegyetlen jövő.
Szóval rengeteg tiszteletet parancsoló gép lesz, amin az ILM legjobbjai dolgoznak, és alig várom srácok, hogy megmutassam nektek ezeket. Szándékosan nem kerülnek azonban most még bemutatásra. Van egy jelenet a Teaser trailerben, amikor egy nagy kar benyúl és kiránt egy embert a töltő állomásból. Ez az a kar, ami kapcsolatban áll a Harvesterrel, és ez el is árulja a gép méretét.

Madness 2008.11.10. 22:55:52

Elnézést a duplázásért. De azt hittem az első nyilatkozat a hossza miatt nem ment be.

Klovag 2008.11.10. 22:59:05

Hát én azért masszívan félek.....ennek a McG gyereknek köszönhető a Charlie Angyalai 2, amit azótai is Guantanamón használnak az amcsik vallatásra...

De ne legyen igazam....

doktor.dikhed 2008.11.11. 00:09:43

"Köze nincs a Transformershez egyiknek sem."

Pedig egyértelműen a Transformers kedvelő kis srácokat akarja becsábítani a moziba.

Ja, és ez lesz az első PG-13-as Terminator mozi. Vagyis véresebb jelenetek nem lehetnek benne...és ne tévesszen meg senkit a Gyűrűk Ura vagy a Sötét Lovag PG-13-as értékelése. McG nem akkora név, hogy bent hagyhassa a keményebb jeleneteket a filmben egy kis vágás után.

Andie 2008.11.11. 00:10:40

Én már nagyon várom a filmet, bár nem csekkolom minden nap, hogy mi a jelen állás :) Elég ha itt mindig kapok egy kis infót :)
Engem mindig is ez a rész érdekelt, nem az, hogy 1 szem robottal hogy küzd meg egy csúnya nő. Persze az sem volt elhanyagolható, és annakidején, tizenévesen elég sok álmatlan éjszakát okozott. Mármint nem a nő, bár azis :)

Ami a képeket illeti:
1. Kicsit robusztus ez a terminátor. Látom, hogy komoly külső sérülés érte, a fején még úgyahogy egyben van a bőrszövet a fémvázon :), de lejjebb eléggé rongyos. Nos, elképzeltem "felbőrözve", és hát igen természetellenesen festene :) (mint Bosch) Szóval kicsit szélesre sikerült a koncept, de amúgy vadító.

2. Harvester. Hááát, jó ez gyerekek. Mármint funkcionálisan el tudok képzelni egy ilyet. Giroszkóppal felszerelve talpon tud maradni, bár nem a legstabilabb, az már igaz. Viszont talán speciális, erősen akadályolt terepen hasznosabb, mint a lánctalp. De már akkor 3 vagy 4 láb praktikusabb lenne (tripod?). A karok, fogókezek meg teljesen érthető célt szolgálnak. Egy ilyen lebontja a bázist az emberek feje fölül, szóval ha én Skynet lennék, hasonló konstrukcióval állnék elő. A mérete kissé el van túlozva, az a kis terminátor ott mellette túl kicsit. Mondja is a faszi, hogy lesz egy jelenet, amiben egy nagy kar kiszed valami székből egy embert. Nos, elnézve a Harvester kezét, fogóit, meg mellette az ember-méretü terminátort, max az ujjai hegyével tudná megragadni, ami elég mókás lenne. Szerintem jó lesz ez a Harvester fele ekkorának is, és akkor mingyár arányosabb, valódibb.
Az persze más kérdés, hogy a technika mai állását is megfigyelve nem ez a célravezető, mármint ilyen böhöm kereső és pusztitó robotokat csinálni. Egy robot kell, és olyan robbanóanyagok, rakéták, töltetek, stb, amik mindent elpusztitanak. Egy jó mélyre befúródó többmegatonnás rakéta, és minden meg van oldva. Nem kell itt egyéb okosság :)

3. Motor robot. Hát ez vicc :) Semmi logikus magyarázat nincs rá, hacsak tényleg nem az emberek használták. Az emberszerü terminátorok meg minek használnák? Ott vannak a légi szállitók, gyorsabbak is, nem is borulnak fel az akadályokon. A morcos piros szem meg külön poén. Szerintem ez a robot ki is marad a filmből ilyen formában.

4. Ez a hydra vagy mi nekem nagy talány. Hogy mozog? Lebeg? Vagy fetreng a földön? Hogy támad? Vagy micsinál? Igy test nélkül, egy gerinc, meg ez a fej... na én ezt nem látom müködés közben. Irreális.

5. Na ezek a repülők hatásosak, ahogy fent irtam, sztem nem is kell nagyon más. Se T100, se T800, se 1000. Egy-egy ilyen repcsi a bunker közelébe repül, elinditja az atomrakétát célzottan, és kész.

Viszont ami engem nagyon izgat: Miért akarják átvenni az uralmat a gépek a Föld felett? Mit akarnak csinálni? Mi a filozófiájuk, mi az életcéljuk? Fejlődni akarnak? Valami újat létrehozni? Egy civilizációt? MErt a pusztitás önmagában nem válasz. Feltételezve, hogy egy mesterséges inteligencia öntudatra tud ébredni (programozó vagyok, sokat foglalkoztam a dologgal, elvileg nem lehetetlen, de a mai szilikon alapú procik persze erre nem képesek, minimum valami neuron alapú hálózat kell), valószinüleg fel tudná mérni, hogy egyedül nem nagyon életképes. Hogy bányászna alapanyagokat? Hogy munkálná meg? Hogy javitaná magát? Az emberi szervezet bármilyen sérülékeny is, sokkal alkalmazkodóbb, mint egy gép.
De ha el is tudná látni önmagát, mi lenne a célja?
Remélem erre is választ kapunk majd a filmben...

rexter 2008.11.11. 01:45:37

jo kerdesek Andie. szerintem tul sok valasz nem lesz a filmben.

Vészmadár 2008.11.11. 08:43:46

Andie:
Khm....na, a teljesség igénye nélkül: Linda Hamilton szvsz nem csúnya, max átlagosan néz ki az első részben. Emellett azért ne felejtsük el, hogy topszínész nem nagyon volt a T1-ben. Plusz - bár ezt csak gondolom - Linda Hamilton tökéletesen alkalmas volt a városi, átlagos lány szerepére. A T2-ben komolyat változott - előnyére.
Atomfegyver vs gerillák: kihagytad a számításból, hogy Skynet gép. Azaz kalkulál, következtet, számol. Egy bizonyos embermennyiség alatt nem kifizetődő atomot használni. pár száz ember ellen elég két-három tucat Terminator, meg HK. Nem is beszélve a sugárzás robotokra is káros mellékhatásairól, a kommunikáció megszűnéséről, na meg a globális kiszóródás, vagymifene jelenségről.
Na, az MI önfenntartásáról (bányászat, javítás, stb) - azért egy t800-as egység elég jól tudja alkalmazni a manipulátorait. Pont azért készült így, hogy az emberek/gerillák által használt/tervezett eszközöket, fegyvereket is tudja alkalmazni. Na, most vizualizálj egy csákányt a tünci kis fémpofa mancsaiba....

lajos-e 2008.11.11. 08:52:50

Ha én lennék a skynet akkor atombombával széjjelkúrnám az egész földet. Aki túléli a robbanásokat azt majd kinyírja a sugárzás.

Minek kellenek ezek a drága robotok? Az atom olcsóbb.

connor 2008.11.11. 08:53:29

A motoros terminatorok benne vannak, benne volt a nemreg kijott igy keszult-szerusegben. Egyebkent meg miert ne lehetne motoros termiantor, gondolom azt a technologiat hasznalja aSkynet, ami eppen hozzaferheto.

McG meg behazudta, hogy beszelt Cameronnal a film elott, Cameron meg nagy ivben cafolta, hogy barki megkereste volna.

De legalabb a forgatokonyvet a dark Knight egyik iroja irta.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.11.11. 08:58:06

Nem is értem, hogy lehet idekeverni a Transformers című gyerekfilmet...
...volt már terminátor motoron, most csak összenőtt vele.

A T-600 miért ilyen szedettvedett? Mintha hulladékból építették volna.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.11.11. 09:01:10

Nem kell félni McG-től a Charlie angyalai miatt, nagyon jó kis akciókat csináltak. Annak az volt a lényege, az volt a stílusa.

GerzSonka · http://gerzsonka.wordpress.com 2008.11.11. 09:03:47

Reese:
Defense network computers. New... powerful... hooked into everything, trusted to run it all. They say it got smart, a new order of intelligence. Then it saw all people as a threat, not just the ones on the other side. Decided our fate in a microsecond: extermination.

Magyarul (korulbelul):
Szamitogepes vedelmi halozat. Ujak... erosek... osszekotve mindennel. Gondolkodo gepek voltak, egy ujfajta intelligencia. Az embereket fenyegeteskent ertekeltek. Dontottek egy mikromasodperc alatt: megsemmisites.

lajos-e 2008.11.11. 09:53:59

mikormásodperc?

spongebob 2008.11.11. 10:08:59

Engem az zavar hogy az emberek összevissza maszkalnak egy globális atomhaboru után úgy ,mintha a hawaii tengerparton sétálgatnának.A radoktiv sugárzással mi van?

Madness 2008.11.11. 10:41:33

Andie, ezek nagyon jó kérdések. :-)

A fentebbi pontokra meg megvannak a válaszok itt, fentebb is meg a másik posztban ami az oldalon van.
Röviden, tömören:
Harvester: Embereket gyűjt be.
Mototerminator: Felszíni üldöző jármű.
Hydro: Vízben mozgó terminator. Gondolom jól jön hajók, tengeralattjárók ellen, illetve csatornákban is használható felderítésre.

Madness 2008.11.11. 10:45:07

Ezt az atomsugárzás dolgot szerintem egy ilyen film esetében nem kell úgymond annyira komolyan venni. Amennyi atomrakétát kezdetekben kilőtt a Skynet annak a harmada is elég lett volna a Föld kiirtására a valódi életben. Aztán meg fentebb is jól írták, ha továbbiakban is atomot használtak volna a saját maguk épségét is veszélyeztették volna. ( EMP )

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.11.11. 10:50:34

Az atom dolgot úgy magyarázták a könyvekben, hogy a sugárzás a Skynetet is veszélyeztette volna, így nem érte meg neki később ezeket használni...mondjuk az már elég fura tényleg, hogy vígan rohangálnak az emberek a sugárfertőzött helyeken. Ráadásul úgy, hogy sehol egy növény, amely oxigént termelne...de most ilyenekbe miért kössek bele? Nem ismeretterjesztő film ez

swen 2008.11.11. 11:25:40

Komolyan gyerekek, szánalmas, ahogy egyesek mindenbe bele tudnak kötni. Tipikus magyar mentalitás.

"A harvester egy funkciótlan baromság, a valóságban nem bírna talpon maradni"

Valószínüleg az illető olyan sok robotot tervezett, hogy ránézésből mindezt megállapítja. Gratulálok. Valszeg ha a Skynet könnyedén átvette az uralmat a Földön, akkor olyan hülye, hogy robotokat már nem is tud tervezni. Hát persze.

lajos-e: minek szétkúrni a földet? Szerintem csomó gyár van, amit kezdetben a Skynet simán fel tud használni fejlesztésre, robotalkatrészek gyártására. Minek építsen újat, ha már mi megépítettük egyszer? :)

Andie: jók a kérdéseid. :) Ezeken kéne inkább gondolkodni egyeseknek, nem ilyen baromságokon, hogy "mia rákra jó a motorterminétör"

kill3r21 2008.11.12. 13:07:01

Gyerekek.....mikor is volt a film szerint az itélet napja? ha jol tudom
1997 ben.....a film 2019ben játszodik...
22év alatt nehogymá ne muljon el annyira a sugárzás, hogy simán mászkálhassanak...

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2008.11.12. 14:21:08

A Terminátor 2 szerint valóban 1997-ben volt az Ítélet Napja, viszont azt megváltoztattak, mert a T3-ban már később volt. (És ugyebár ez a film annak a folytatása). Azt nem tudom, hogy mennyi idő múlva múlik el a sugárzás.

OFF:

Csernobil éppen 22 éve volt, de még most is elég nagy ott a sugárzás.

OFF vége

Gee Halen · http://magyarkramerklub.extra.hu 2008.11.25. 18:46:11

Az az érdekes, hogy anno a T2 idején John Connort 9-10 évesnek írták le, vagyis a sztori '94/'95-ben kell, hogy játszódjon.

13 éves viszont nem lehetett szintúgy, ahogy azt a 3-ban mondja, mert azt 1998-ban tölötte volna be (mindenképpen '85-ös születésű kell hogy legyen, Reese '84 májusában érkezik meg, hacsak nem koraszülött), így az események legkésőbb '97-ben játszódnak.

Mindenképpen a T3-as időszámítást kell figyelembe venni, hiszen a 2-ben (magában a filmben) nem hangzik el konkrétan, hány éves.

Gee Halen · http://magyarkramerklub.extra.hu 2008.11.25. 19:10:03

Meg azt sem értem, hogy Reese elmagyarázza, hogy azért nem hoznak a terminátorok fegyvert a jövőből, mert fémet nem lehet áthozni az "időkapun".

1. Akkor hogy jött át a T1000 meg a T-X?

2. Amúgy meg ha a T800 is simán átjött, egy emberi hullába "becsomagolhatott" volna jópár fegyvert.

_alesi_ · http://blog.alesi.hu 2008.12.05. 20:50:24

Andie: ha emlékszel az első két részre, ott többször is előjön, hogy embereket használt kitermeléhez a Skynet.

Kóczy: Csernobil nem említhető egy lapon egy atombombával. Ez utóbbi töredéknyi radioaktív anyagot hagy maga után, az előbbihez viszonyítva. Amúgy a földön már eddig is bepróbáltak közel fél ezer légkörben robbantott atombombát, mégis máig itt vagyunk. Az atomfegyverek elsődlegesen nem a sugárzással ölnek.
süti beállítások módosítása