Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Clint Eastwood énekel

2008.12.03. 15:19 koimbra 7 komment

Azt eddig is tudtuk, hogy Eastwood sokoldalú, de énekelni még nem hallhattuk. De ennek is eljött a pillanata. A Warner oldalán meghallgatható a Gran Torino zenei része, az utolsó számban maga Eastwood is énekel (vagy valami hasonló) egy csöppet. Nekem valamiért nem játszotta le a számokat, így aki hasonló cipőben járna, mint én, annak alább a betettem ezt dalt youtube-ról. (A film előzetese erre). Esetleg Oscarra is jelölik legjobb dal kategóriában?

 

És még két Tv Spotot is láthattok a Gran Torinoval kapcsolatban.

Címkék: tv spot betétdal gran torino

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr1801670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zubogó 2008.12.03. 19:41:01

MEG AKAROM NÉZNI MÁR!

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2008.12.03. 20:00:37

tetszik, habár hangja nem nagyon van. meghallgattam volna amikor még volt neki:)

Mostly Harmless 2008.12.03. 20:33:08

látatlanban azt mondtam rá, hogy olyan lesz, mint Tom Waits.
meghallgattam, és mit ad isten, olyan, mint Tom Waits. =}

nyuszisz 2008.12.03. 20:49:14

Rosszabbra számítottam :) Jó.

2008.12.03. 21:50:04

Na jó, elismerem (mint megrögzött Eastwood-fanatikus): nem egy Louis Armstrong :)
De mint rendező óriási!
Mikor lesz a hazai bemutatója a Gran Torino-nak?
Tudja valaki?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.12.03. 22:00:06

Még nincs kitűzött magyar időpont, de ha a Millió dollár bébit vesszük alapul, akkor bizony jó pár hónapos csúszással érkezik.
süti beállítások módosítása