Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Gran Torino Music Video

2009.01.06. 11:05 koimbra 1 komment

Nem láttam a Gran Torinot...még, záros határidőn belül mindenképpen meg fogom tekinteni, ha az Oscarig nem fogják vetíteni itthon a mozik, akkor marad a másik út (sajnos). Csak jókat hallani eddig Clint Eastwood filmjéről, mindehol dícsérik én kicsit szkeptikus vagyok, szerintem az utolsó jó filmje Eastwoodnak A titokzatos folyó volt. Remélem a Gran Torino jó lesz, a trailernél libabőrős lettem, ezt pedig elég kevés előzetes éri el nálam.

Na szóval ez itt egy music video, Jamie Cullum énekel egy zongoránál, szvsz nagyon jóra sikeredett a szám.

Címkék: klipp gran torino

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr74861056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.01.06. 21:49:54

Én viszont láttam...
Ezzel együtt nagyon várnám a mozibemutatót, mert ezt a filmet meg kell nézni a vásznon is.

Tényleg szinte mindenhol és szinte mindenki dícséri. Az idegen nyelvű oldalakon sok kommentelő mint hosszú idők óta a legjobb filmet említi.

És csak megerősíteni tudom.
Nagy film. Nagyon nagy. Óriási.
78 évesen ilyen mozit csinálni, tudni megújulni, és nem valaminek a 27. folytatását csinálni...

Elismerésem!
Clint Eastwood a legnagyobb!!
süti beállítások módosítása