Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Harvester elpusztítása

2009.05.11. 19:00 koimbra 4 komment

Lassan felrakják már az egész filmet a netre, legutóbb egy 4 perces előzetessel jöttek, aztán 10 jelenettel, most pedig azt mutatják be, hogyan pusztítják el a Harvestert az emberek. A jelenet után a készítők beszélnek arról miként forgatták le az ominózus részt.

Címkék: jelenet terminator

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr201115590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sjbee 2009.05.11. 19:35:08

Sztem ez már bőven túlzás. Ennyi jelenet ellövése egyenlő a filmélmény halálával, sztem. Ezért sem nézek meg semmi T4-es videót. Láttam kb 2 trailert aztán annyi, ez is bőven elég volt. Most már csak a filmet szeretném megnézni.

Tom Keller · http://tomkeller.blog.hu 2009.05.11. 19:41:09

Nehéz megállni, de most én is úgy gondolom, hogy nem nézem ezt már meg, elég volt múltkor a 4 perces előzetes. Majd júniusban a moziban:)

Rolee83 2009.05.12. 13:33:18

Én megnéztem ezt is, mert nem bírtam ki.

Matheo · http://hobbymania.blog.hu/ 2009.05.12. 14:37:20

Remélem ettől nem csorbul a filmes élmény!!
süti beállítások módosítása