Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Solomon Kane előzetes

2009.09.11. 09:52 koimbra 5 komment

Tegnap került ki a netre a Solomon Kane orosz előzetese, ma pedig befutott az angol nyelvű változat is. A produkció Robert E. Howard regényein alapszik, a főszerepet pedig James Purefoy játssza el. Egy trilógia nyitó darabja lesz a film.

Címkék: trailer solomon kane

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr361374636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2009.09.11. 14:18:51

Milyen jól nézett ki elsőre. James Purefoy tiszta Van Helsing, még az a kalap is...
Jól megvan csinálva, viszont a történet nekem gyanús. Lehet utána kéne járni, hogy pontosan miről is szól.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.09.11. 14:27:43

@ForgerON: Solomon Kane (James Purefoy) egy 16. századi harcos, azonban rájön arra, hogy a brutális és kegyetlen gyilkosságai miatt a pokol tüzén fog elégni, ezért a harcos inkább jó útra tér és szögre akasztja kardját, ám mikor egy gonosz varázsló fenyegeti újra aktivizálnia kell magát.

Köbli Norbert (törölt) 2009.09.12. 13:52:13

jaja, van helsing...

úgy tűnik, ez egy straight-to-DVD release lesz... nincs amerikai moziforgalmazója.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.12.16. 13:04:23

hát ez a karakter megérdemelt volna egy normális színészt, mondjuk olyat aki húzónév is. Purefoy kicsit túljátsza szerintem...

Engem am a Vadak Urára emlékeztet az egész...nemotm miért

Spawn85 2009.12.16. 19:56:30

Most hirtelen valamiért totál összekevertem ezt a filmet a Jonah Hex-el. Már majdnem mondtam, hogy én még úgy tudtam, hogy Josh Brolin játssza. :)
süti beállítások módosítása