Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Quaritch ezredes

2009.11.21. 18:53 koimbra 4 komment

Nyomatják nagyon az Avatart, minden nap érkezik egy új kép vagy egy videó James Cameron filmjéhez, kell is hírverés a filmnek, hiszen állítólag mindennel együtt (büdzsé+marketing+egyebek) 500 millió dollárba került a produkció. Nekem már kezd lassan a Watchmen reklámkampányhoz hasonlítani, ott is végül már folyamatosan jöttek az új cuccok a filmmel kapcsolatban.

Az alábbi spoileres videóban Stephen Lang beszél, a színész Quaritch ezredest játssza a filmben, már egy-két Chuck Norrishoz hasonlatos szövegek (pl: Quaritch egyszer elment a Marsra: azóta nincs ott élet.) is napvilágot láttak.

Címkék: avatar

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr321542301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jack_the_lad 2009.11.21. 19:19:27

tetves nagy spoiler alertet tegyel ki pliz...en ugyan nem lattam, de mastol hallottam, hogy jobb nem megnezni ha erdekel a film!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.21. 19:37:58

@jack_the_lad: ok, bár szerintem nem igazán spoileres, az ezredes elmondja azt, amit már eddig is tudtunk

jack_the_lad 2009.11.21. 20:20:45

csak masokra hivatkozva allitottam :)
szamomra mindenesetre vege az ilyen videok nezegetesenek...bar a hatralevo 25 es fel nap komoly onmegtartoztatast igenyel majd.

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.11.21. 21:58:57

@jack_the_lad: Én minden nap megpróbálom. (semmi sikerrel)
süti beállítások módosítása