Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Két jelenet a Viharszigetből

2010.02.10. 18:23 koimbra 9 komment

Március 4-én mutatják be itthon a Viharszigetet, melyet Martin Scorsese rendezett. Leonardo DiCaprio egy nyomozót alakít, aki azért érkezik a címbéli hely elmegyógyintézetébe, hogy egy eltűnt páciens ügyében nyomozzon. Látható lesz még a produkcióban Mark Ruffalo, Ben Kingsley, Michelle Williams, Patricia Clarkson és Max von Sydow is. Dennis Lehane könyve alapján Laeta Kalogridis készítette a forgatókönyvet.

A filmet tavaly mutatták volna be, ám a stúdió a bemutatót áttette 2010-re, arra hivatkoztak, hogy akkor nem tudták volna kellőképpen reklámozni a thrillert.

És a magyar plakát

Címkék: jelenet poszter könyvből film shutter island

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr191747140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asz0089 2010.02.10. 18:46:40

Jajjj már alig várom, édesistenem. XD

Ajánlok egy szerintem lebilincselő interjút is, ha lehet:

nol.hu/lap/hetvege/20100206-es_michael_curtiz_meg_hatravan

sjbee 2010.02.10. 19:20:35

Én inkább most kihagyom ezeket a részleteket, a filmet meg már várom természetesen.

Scala 2010.02.10. 22:35:44

És szerintem még eltolták néhány hónapot, (hiszen a Becstelen Brigantik előtt láttam a reklámot, azaz '09. szeptemberben) hogy ügyeskedjenek a konkurrenciával.
Félek, h. alulmarad a várakozásoknak, a Tégla is szörnyen volt megrendezve. :-(
Megnézem, persze, kifogom bírni. ;-)

nick_ · http://symbolic.hu 2010.02.11. 04:08:19

DiCaprio elképesztő milyen szerepekhez jut (és milyen filmekbe...) már jóideje. Ehhez képest egy csómó régi sztár (pl. Norton?) a béka segge alatt sincs manapság.

Nem tudom, ő szerzi be ezeket a szerepeket, adja el magát ilyen jól, vagy a menedzsere tud valamit, de megérne egy külön misét, hogy hogy csinálja és mit.

Illetve azt sem értem, hogy lehet folyamatosan szar filmekben szerepelni, nagyjából azért már a forgatás megkezdése előtt sokszor lehet tudni, mennyire is komoly, igényes ez a projekt... etc.

különcikketneki.

2010.02.11. 07:10:57

Ennél jobban már csak az Inception-t várom, erősen nézős mindkettő.

asz0089 2010.02.11. 07:35:45

@shitgun: Mintha én írtam volna a hsz-t :)
süti beállítások módosítása