Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Marmaduke előzetes

2010.03.26. 11:27 koimbra 4 komment

Az idei "állatok beszélnek emberi nyelven" alkotás a Marmaduke lesz. Owen Wilson korábban kutyagazdi volt (Marley és én), most pedig ő szólaltjatja meg a címszereplő dán dogot. Rajta kívül Ron Perlman, Jeremy Piven, Christopher Mintz-Plasse, Emma Stone, Stacy Ferguson, Steve Coogan és Marlon Wayans kölcsönzi a hangját egy-egy állatnak. Tom Dey a Showtime - Végtelen és képtelen rendezője dirigálta a produkciót, amelyhez a hasonló elnevezésű képregény szolgáltatta az alapot.

Címkék: trailer vígjátékelőzetes marmaduke

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr501870110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tipca 2010.03.26. 15:34:40

Amerikában ennyire menő ez a képregény? Mikor néha volt a Garfieldban, én reflex-szerűen átlapoztam, annyira erőltetett volt... Ettől függetlenül addig nem volt nagyobb bajom az előzetessel, amíg el nem kezdtek táncolni a kutyűk. Az már sok volt.

Shyllard 2010.03.26. 18:12:44

Förtelmes. Minek még egy ilyen?

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2010.03.26. 19:20:06

Tulajdonképpen tetszik, de az össztánctól borsódzott az én hátam is. A pitésfiú(Lee Pace) miatt megnézem, meg a genyó macska is jó...
süti beállítások módosítása