Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ha lesz ideje Rodrigueznek, átírja a Sin City 2 forgatókönyvét

2010.07.06. 10:55 koimbra 6 komment

Az elmúlt évek alatt különféle időpontokkal szolgáltak a Sin City folytatásának a forgatásával kapcsolatosan, Frank Miller például azt mondta még 2008 végén, hogy elkészült a forgatókönyvvel és 2009 áprilisában hozzá is láthatnak a munkálatokhoz, rajta kívül sokan megszólaltak még ez ügyben, a film producere Stephen L’Heureux elárulta, hogy a második felvonás nem a képregényen fog alapulni, Miller előállt egy önálló sztorival és 2010 második felében biztosan elindul a forgatás.

Eléggé vicces és ugyanakkor szomorú dolog, hogy beszélnek össze-vissza a filmről, Robert Rodriguez néhány napja közölte, hogy először a Kémkölykök 4-et hozza tető alá, majd ezután kerülhet sorra a Sin City 2. A Ditigal Spy oldal azt írja, hogy Rodriguez át akarja írni a folytatás forgatókönyvét, de ehhez először kell találnia egy olyan időpontot, amikor ráér és jelenleg sajnálatosan nem tud erre összpontosítani. Ezek szerint Miller szkriptjével nem volt elégedett. Mindenesetre nem engedi ki a kezei közül a projektet és még mindig nagyon szeretné elkészíteni a második részt. Reméljük, hogy nem passzolja le az egészet Millernek, a Spirit enyhén szólva sem sikerült valami jól, pedig az első előzetesek még sok jóval kecsegtettek.

Címkék: sin city sequel

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr222132936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dejdő 2010.07.06. 11:57:08

Imádom a Sin City-t! Az első rész nem volt bukta,ugye?
Jöhetne már a második,és térjenek vissza az első rész szereplői is! Valahol azt olvastam Bruce bá is visszatér hiába halt meg, Hartigan előéletét mutattják be a 2.részben! A Spirit meg valami botrányosan rossz lesz, Miller ne rendezzen inkább írjon!

Spawn85 2010.07.06. 12:06:33

Én is azt mondom, hogy Frank Miller nagyon jó képregényeket ír, de a rendezést talán nem kéne erőltetnie.
(Ugyanez igaz pl. David S. Goyer-re is. Jó forgatókönyveket írt, viszont a rendezései...hát...ööö...annyira nem. Bár nekem személy szerint a Penge 3-al nem volt gondom, de ezzel a véleményemmel eléggé egyedül vagyok. :) )

Én kíváncsi lennék Sin City 2-re, de remélem ismét lesz Jessica Alba benne, ha esetleg nem lenne akkor is megnézném persze, csak azért nem ugyanaz. :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.07.06. 12:32:42

@Dejdő: Nem volt bukta, igaz annyira durva kasszasiker sem volt.

tunderninja 2010.07.06. 13:40:03

A Spirit akkora fos volt,hogy végig se néztem inkább kikapcsoltam,pedig a 2kezemen megtudom számolni eddig életem folyamán hány filmet kapcsoltam ki,ezt biztosan aztán a Wild-Wild Westet is az is erre a sorsra jutott.
Moziba ha ki kellett volna köhögnöm a Spiritért 1200-1300.-petákot tuti,hogy közvetlen a kiadónak írtam volna,hogy merészelnek ilyen nullát berakni a mozikba:)vváááá:)
Sin City gut volt várom a folytatást.:)

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2010.07.06. 14:18:21

a Spirit szerintem egy baromi szórakoztató film, bár rajtam kívül talán két embernek tetszett még az egész világon. :)

Sin city 2-t meg már azóta várom, mióta az első rész kijött.

Alex Mahone 2010.07.06. 20:11:42

@freakin': én vagyok az egyik. A Spirit egy kurvanagy film, csak thrillernek lett reklámozva, miközben agyatlan vígjátéknak készült. Az utolsó cserkészt sem tartanák jó filmnek, ha western-horrornak készült volna.
süti beállítások módosítása