Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Megérkezett az Alkonyat paródiája - Vampires Suck előzetes

2010.07.07. 22:39 koimbra 27 komment

A katasztrófafilm (Disaster Movie) után egy ideig nem nagyon hallatott magáról Jason Friedberg és Aaron Seltzer. A két úriember leginkább paródiákat  (sőt, csak azt) csinál, a nevükhöz fűződik többek között a Csajozós film (Date Movie) és a Spárta a köbön (Meet the Spartans) is. Rendezéseik egytől egyig elég rossz átlaggal rendelkeznek az imdb-n (a legjobb a Csajozós film 2,6-al, a többi benne van a legrosszabbak kategóriában). Tehát nem hiányoztak, de mégis visszatértek, ezúttal a Vampires Suckkal érkeznek, ami nem más, mint szintén paródia, méghozzá az Alkonyatot figurázzák ki, de azért jut idő Lady Gagára és az Alice Csodaországban filmre is. Valószínű, hogy ez is hasonló humortalan, mint a duó előző alkotásai - mondtam volna még a videó megtekintése előtt, de igazság szerint sikerült elvigyorodnom rajta. A stúdió elég későn kezdett hozzá a reklámozáshoz,  Észak-Amerikában augusztus 18-án kerül a mozikba a film.


EMBED-Vampires Suck - Watch more free videos

Címkék: trailer vígjátékelőzetes vampires suck

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr712137181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2010.07.07. 22:57:50

Legutóbb a Disaster Movie-t láttam a duótól ami nagyon nem jött be. De mivel a paródiákat szeretem, így ennek is adok egy esélyt.

tolcsi 2010.07.07. 23:35:56

tehát ha valakit falhoz vágsz az vicces, meg a raining man (1001x), és azt hinné az ember,hogy nincs lejjebb a kutyaszarevésnél?!wtf de sebaj=előállítási költség kevés=sok amerikai=nagy lóvé
hálivúd rúlzik

Spawn85 2010.07.07. 23:37:18

Na, most néztem meg a videot. Én is elmosolyodtam egy párszor. :D
A végén még Friedberg-ék összehoznak egy nézhető filmet?

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2010.07.08. 00:06:27

Amikor a vámpír srác bezuhan a zongorába, felnevettem. :-)
Annyira ócska az Alkonyat, hogy még egy vacak paródia is leelőzi minőségben.

Brekicc 2010.07.08. 00:40:17

Hát nekem ez a mű sem nyerte el a tetszésem. Csak tudnám ki ad ezeknek a kreténeknek pénzt erre? A Már megint egy dilis amcsi film legalább egy jó paródia volt. Azon lehetett nevetni. De ezek?

Spawn85 2010.07.08. 01:06:38

@Gamma Leonis: Le azért nem előzi szerintem, mert azért a Friedberg-Seltzer duó mégiscsak a Friedberg-Seltzer duó. Viszont a trailer alapján lehet, hogy önmagukat felülmúlták. :)
Az is igaz, hogy én nem utálom az Alkonyat-ot alapvetően. Nem egy filmművészeti remekmű, de láttam én már sokkal rosszabb filmeket is. (És azokban még Kristen Stewart sem szerepelt. :) )

@Brekicc: A Disaster Movie után én is ugyanezt a kérdést tettem fel. Vagy a Meet the Spartans után? De lehet, hogy mindkettő után. :)

Spawn85 2010.07.08. 01:15:34

Ehh...bocs a dupla kommentért, de kicsit elcsesztem, amit írni akartam, és így teljesen mást jelent, mint amire gondoltam. Na, szóval így akartam befejezni a mondandómat: (És azokban még Kristen Stewart sem szerepelt :( )

Baszod Béla 2010.07.08. 01:32:54

A Meet the Spartans mindent vitt nalam. :D

victor vacendak 2010.07.08. 07:24:54

@Brekicc: talán az a baj, hogy lopták az ötletet? :-D

KFV · http://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/ 2010.07.08. 08:19:47

A 300 paródiájuk szerintem egész elviselhető volt - és a jelek szerint saját magukhoz nyúlnak vissza: itt is lesz "Battle" :D

Amúgy a legnagyobb röhej: a paródia Bellája dögösebb, mint az eredeti szériájé :D

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.07.08. 08:21:49

Szarból nem lehet várat építeni, szarból csak a szart lehet tovább passzírozni.

Szpájk 2010.07.08. 08:37:26

Tanító néni kérdi a gyerekeket, mondják el, mi hiányzik otthon a családnak.
Első gyermek: Bla.
Második gyermek: Blabla.
Harmadik gyermek: Nekünk semmi.
Tanító néni: ?
Harmadik gyermek: Tegnap az öcsém beleszart a szekrénybe, és anyu azt mondta, már csak ez hiányzott.
Na ez a film is ez utóbbi kategória...

zsüber 2010.07.08. 09:02:33

Bármelyik magyar "vígjátéknál", Szőke-Badár produkciónál viccesebb. Ott legalább van miből paródiát készíteni.

Dejdő 2010.07.08. 10:12:50

Én mint Alkonyat gyűlölő:) Nagyon várom ezt a filmet! Számtalanszor elképzeltem hogy lehet megalázni,kifikázni az Alkonyatot ami borzalmas!

MagyarZizzi (törölt) 2010.07.08. 10:42:41

Engem megmosolyogtatott a trailer. Mondjuk az Alkonyatot nem nehéz kifigurázni, könnyű rajta fogást találni. A páros többi filmje tényleg nem tarolt, de talán végre összehoztak valami nézhetőt...

ergerberger 2010.07.08. 11:20:08

Minél nagyobb fos az eredeti, annál nagyobbat szól a paródia. Na most ez az Alkonyat kurvanagy adag fos.

G.kommenter 2010.07.08. 11:52:02

Azért a: szereződésem szerint minden 10 percben le kell vennem a felsőmet is ütött. Mondjuk ahhoz általában ez kevés hogy elvigyen egy másfél órás filmet, de geg klippekhez bőven elég lenne. Csak kéne egy műsor ahová bedogozhatnának.

Novi bácsi 2010.07.08. 12:00:46

"Are you the Black Eyed Peas?!" LOL

Colour of silence (törölt) 2010.07.08. 12:25:11

Csodálkozunk a torrenten? Hogy félve letöltjük ezeket az amcsi borzalmakat, elindítjuk, bele-belepörgetünk, aztán max a felénél nyomunk egy kövér DELETE-t? Mert bármelyikért is pénzt kiadni....A világ éves filmtermésének (kb 300+ film) alig 2%-a jó film. Vagy tud bárki is felsorolni idén 10 eszement, legalább 8/10-es filmet??? Na?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.08. 12:27:04

Ez a trailer jobb mint a Twilight második része.

Spawn85 2010.07.08. 12:59:32

@Colour of silence: Ez elég szubjektív dolog, mert a "jó film" mint fogalom mindenkinek más jelent. Mindenki számára más a jó film. Szóval lehet, hogy valaki mond olyan szerinte 8/10-es filmet, ami szerinted 1/10. Vagy épp fordítva.

@KFV: "Amúgy a legnagyobb röhej: a paródia Bellája dögösebb, mint az eredeti szériájé :D "

Én ezzel nem értek egyet. Bocs. :)

Brekicc 2010.07.08. 20:10:52

@Colour of silence: Ez az eddigi év elég légből kapott mondat volt! Még csak 7 hónap telt el! Bőven jönnek még idén jó filmek!

Khayness 2010.07.08. 23:12:41

A két legalja találkozik...

Shyllard 2010.07.08. 23:58:52

@Brekicc: Főleg, hogy csak ezután jön a java, még az Oscar-szezon is hátra van.

Am én a csajozós Filmet szeretem, mindig jót röhögök rajta :) Ebben a trailerben is volt pár vicce jelenet, de félek, hogy el is lőtték ezzel az összeset. Az Eclipse-nél mindenesetre nem lehet betegebb ez a film... (láttam már egy csomó borzalmat filmekben, de komolyan mondom ebben mindent übereltek a kővámpírokkal és az ártatlan kislányok lemészárlásával...)

Spawn85 2010.07.12. 12:11:48

A filmnek egy úgynevezett Workprint verziója kikerült a Net-re, úgyhogy aki nagyon tűkön ül, és nem bír várni augusztusig, az akár már most is megnézheti. :)

anicookie 2010.07.27. 15:12:19

én már láttam egy részét és nekem tetszik :D egyetértek azzal hogy jobban néz ki ez a csaj a bellánál ;] am. meg én láttam már ennél szánalmasabb és rosszab filmet is szóval szerintem nem KATASZTRÓFA ;)

Sagramore 2010.08.04. 18:37:38

A végén amikor kiparodizálják a jacob/edward fangirlöket azon szakadtam egy nagyot :D
süti beállítások módosítása