Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Avatar tv spot

2010.07.18. 14:42 koimbra 69 komment

A Fox és James Cameron úgy döntött, hogy augusztusban újra a mozikba küldi a hatalmas sikert elért Avatart, a film ezúttal 8 perccel lesz hosszabb, eddig még nem látott jeleneteket fog tartalmazni. A stúdió hozzá is látott a marketinghez, egy tv spotot mutatott be, amelyet még valószínűleg követni fog néhány, bár szerintem nem nagyon fogja törni magát a Fox, hogy hatalmas reklámkampányt hozzon össze, úgyis megszedték már magukat a produkcióval, James Cameron szerény 350 millió dollárt kaszált alkotásával.

Címkék: avatar tv spot

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr812158811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kimike18 2010.07.18. 15:07:02

Üdvözletem, ha valakit érdekelne egy Avatar találkozó az kérem jelentkezzen.

talalkozo.learnnavi.hu/

Desann 2010.07.18. 16:06:23

Lehúzás. De nem ítélem el érte Cameront, ha megnézik az emberek, márpedig megnézik, akkor még jó, hogy bemutatja újra. :)

Shyllard 2010.07.18. 16:09:30

Najah Cameron iszonyat nagy zseni, persze csak technikailag és pénzügyileg.

Kimike18 2010.07.18. 18:45:38

@balukaaaa teh master: Örülök a reagálásodnak tudod nem kötelező csak gondoltam hátha érdekel valakit.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.07.19. 08:10:25

Nem az volt, hogy azért csak annyi perces az Avatar amennyi, mert az IMAX filmtekercsre több nem fér, és pont emiatt ezért hagyták le még a főcímet és a stúdiók logóit is? (meglepődtem amikor néztem a filmet IMAX-ben, semmi reklám, semmi intró, kellett néhány perc míg rájöttem hogy már az Avatart látom, nem pedig valami előzetest :)))

Doryyka 2010.07.19. 08:20:12

Lesz benne pornó? :)

tyberius 2010.07.19. 08:32:14

@Shyllard: Gratulálok, látom, tudod követni a divatot. Vagy Te már akkor is ilyen finoman fikáztad Cameront, amikor előállt az első két Terminátor filmmel, vagy a Bolygó neve: halállal?

farkamatvakarva 2010.07.19. 08:36:25

idáig hallani a kasszacsörgést
a 3d-s parasztvakításra persze sokan elmennek, de 8 perc plusszért nem éri meg a moziban végigszenvedni
otthon van dvd-n
moziban anno majd bepisáltam, olyan hosszú volt

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.07.19. 08:50:27

@farkamatvakarva: illetve aki ezért még egyszer elmegy, az meg is érdemli :P

hgf 2010.07.19. 08:54:21

Éljen! Úgyis csak kétszer láttam moziban, most majd bepótolom a lemaradásomat egy-két barátomhoz képest :)

- Disclaimer. "hgf" kommentelő tudatában van, hogy e hozzászólásával a filmeket illető minősíthetetlen rosszízlésről tett tanúbizonyságot. Elismeri, hogy az Avatárt szeretni bűn, mivel említett film csak a látványból áll, gyönge a sztorija, Pocahontas-feldolgozás, gagyi, agyonhypeolt, csak agymosott birkák nézik, és különben is hollywoodi, ahol márpedig köztudomásúlag nem születik, nem született még soha, és az idők végeztéig sem fog születni értékes alkotás.

"hgf" kommentelő elismeri továbbá, hogy mindazok, akik az Avatárt szidják, ócsárolják, becsmérlik és fikázzák, ezáltal olyan karakteres és egyéni ízlést, kiforrott filmes értékrendet, művészi érzékenységet és hozzáértést mutatnak fel, ami "hgf" kommentelő számára elérhetetlen. Elismeri, hogy mindenki, aki az Avatárt szereti, valóban fent említett agymosott birka, míg aki utálja, csak az az igazi autonóm emberi lény.

"hgf" kommentelő a fentiek folyományaképpen
1) bocsánatot kér szörnyű ízléséért, továbbá mindazon forintokért, amivel a film gyártóit gazdagította, és egyáltalán, puszta létezéséért is;
2) kinyilvánítja, hogy az Avatar-gyűlölőkre mint félistenekre felnéz, szempontjaikat kötelezőnek tartja, és azon lesz, hogy értékrendjüket elsajátítsa.

Kimike18 2010.07.19. 09:08:19

Elég szánalmas dolgok vannak.

El Argentino 2010.07.19. 09:09:39

@tyberius: Azért a T2-t és az Avatart ne hasonlítsuk már össze.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.19. 09:20:29

hgf kommentelővel egyetértek. Egyértelmű lehúzás. 8 percben meg "rengeteg" plusz lehet. Lehet a kimaradt történetet letudják majd benne.

2010.07.19. 09:22:44

elkezdett kiesni a játszási listákról a film? bár így sem rossz, hiszen még nem nagyon láttam olyan mozifilmet, amit 7 hónappal a premier után is képes félházas vetítést produkálni, főleg úgy, hogy a történetben semmi extra nincs. kb egyetlen "idézős" mondat van benne: "Látlak Téged", ami ahhoz képes mekkora kultusz-hype van a film körül, elég kevésnek bizonyul.. persze a technikai dolgok nem kispályások és a 8 perc extrát sem egyszerű megcsinálni, de akkoris..

3d-ben tessék kiadni, 3d-s szemüveggel, akár BD-n, akár DVD-n

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.19. 09:26:22

@PTibi:

Látvány:10 Sztori:0

Még beleraknak 8 perc látványt? :) Sokat számít! :) Persz a sok fanboy így is elmegy majd és dagadó hólyaggal végigüli az egészet. Észreveszi majd hogy 4x többet mutatták valamelyik kék csókát aki 5x hátradobja a csápjait. Hát nem megéri? :)

vazze... 2010.07.19. 09:28:26

A kék fiú és a kék lány története és ezért pénz adnak az emberek...

hgf 2010.07.19. 09:30:04

@Kedves Nard: Csodálom, hogy ilyen bátran kiállsz a véleményed mellett. Mivel utálod az Avatart, nem is lehetsz más, mint sziklaként kiemelkedő egyéniség a sok buta, megvezetett birka áradatában. Őszintén felnézek rád! Kérlek, taníts még nekem filmes ízlést!

malaryanbeast 2010.07.19. 09:32:24

@Kedves Nard:
olvad el kérlek újra FIGYELMESEN "hgf" kommentjét...

Srácok; nálunk bizony ez rossz szokás de leírom mégegyszer.
Ha nem tetszett/tetszik a film, akkor minek írogattok egy olyan bejegyzéshez ami az avatar-ról szól?

2.: a fanyalgó művészurakat nem értem.
Akkor tessék az avatart mind 3d prezentációt felfogni.
Ha valaki megnézte IMAX-ben és nem tetszett neki a látvány az ne menjen még laptop közelébe sem azthiszem....

Ha meg csak azért fikáztok valamit hogy állati hozzáértőnek tűnjetek a Cannes-i filmes száraz művészízlésetekkel, akkor nyissatok egy nyavalygás blogot és irogassatok oda, közös rejszolás közepette; nem érdekel.
De kurva unalmas biza azt olvasni BÁRMILNYEN posztnál hogy "jaaaj ez se jó, az se jó; nyáj semmi se jó; sőt magyarnak lenni meg szörnyű; hollywood meg biz nem a Latabár Kálmán.."

2010.07.19. 09:35:13

@vazze...: hupikék törpikék

amúgy nem értem miért panaszkodik mindenki a pisire.. moziba nem étkezni jár(na) az ember, ráadásul a film előtt is lehet wc-zni :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.19. 09:37:40

@malarya:

Nem vagyok fanyalgó művészúr. És elolvastam FIGYELMESEN hgf kommentjét, éreztem benne az iróniát is (!!!) és ennek tudatában írtam le. Ettől ugyan nem lesz jobb a film sem, igaz. Tessék inkább örülni annak, hogy a blog látogatottságát emeltem.

Ja, hogy csak ajnározást lehet írni? Mert azzal nem szolgálhatok ezzel a filmmel kapcsolatban.

malaryanbeast 2010.07.19. 09:42:13

@Kedves Nard: Bezony rátapintottál a lényegre. ha valami neked nem gyerebe akkor nem kell nekiállni lehúzgálni, ugyanis ezek a posztok EGYÉRTELMŰEN annak szólnak akiknek tetszik.

pl hogy eléggé egyértelmű legyen: Egy Hyperspace party poszt nem a gój motorosoknak szól 'vaze és nem azért írták
hogy a punk aki részegen betévedt oda,
leírja egy commentbe hogy szerinte szar volt.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.19. 09:44:22

@malarya:

Akkor tiltsátok le a kommentelést. Ez egy filmblog, nem pedig avatar-fan blog.

hgf 2010.07.19. 09:51:18

@Kedves Nard: Civilizált embernek nem kell szögesdrót-kerítés, hogy ne menjen oda, ahol keresnivalója nincsen.

Lefordítom. Kommentelni nyilván szabad. Csak épp benned kellene lennie annyi önmérsékletnek, hogy nem kezdesz el reflexből szidni valamit, aminek mások éppen örülnek - csak mert neked más az ízlésed.

Úriemberség kérdése a dolog. Naná, hogy Magyarországon nem működik.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.19. 09:53:34

@hgf:

Úriemberség...El kell viselni a negatív kritikát is ugye.

hgf 2010.07.19. 09:56:30

Nem az a kérdés, hogy el kell-e viselni a negatív kritikát (nyilván el kell), hanem az, hogy oda kell-e tolni a negatív kritikát valahova, ahol épp örülnek a filmnek?

Kíváncsi vagyok, hogy ha valakik szülinapot ünnepelnek, leborítod-e a tortájukat a földre, csak mert neked nem tetszik a színe, és jól meg akarod kritizálni őket.

Lasombra 2010.07.19. 09:59:28

szevasztok, nem akartam írni, mert állítólag nem szép dolog olyasmihez hozzászólni, ami nem tetszett, de az előzmények fényében, úgy érzem, kiharcoltátok.

szóval
gyönyörű szép film az Avatar. de lesz még ilyen sok. igen, a technika fejlődik. pár év, és egy lesz a tucatból. max annyit mondhat el magáról, hogy ez volt az első. (bár a két Final Fantasy sem volt proli zsírkrétarajz, és sooooookkal az Avatar előtt megvoltak). a maradandó alkotások a történettel lesznek halhatatlanok. ami viszont az Avatarnál... pffff.

további tartalmas kommentelést, és ne féljetek kisebbségben sem hangot adni a véleményeteknek! :)

Martian (törölt) 2010.07.19. 10:00:12

Nekem így is túl hosszű volt a film - bár élveztem a látványt -, de ennyi fordulat bőven belefért volna másfél órába is.

Martian (törölt) 2010.07.19. 10:04:51

@hgf: szerintem van élet a kritikátlan rajongás és a ész nélküli fikázás között...

algi 2010.07.19. 10:05:22

8 perccel? Érdekes, a full 3D-s tájképekkel teli végefőcím is kb. ilyen hosszú, amiről kivonultak a nézők. Ez a +8 perc miért érdekli őket? A sztori miatt?

Egyébként ez mitől lesz Special Edition? 0 technikai fejlődés volt a standard edition óta.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.19. 10:06:18

@hgf:

A szülinap nem nyilvános esemény. Ez egy nyilvános blog.

Az Avatarról még valami:

A szar attól még nem lesz bonbon, hogy ezüstpapírba csomagolod :)

Kimike18 2010.07.19. 10:06:42

Nem azért gyerekek, de elég szánalmas emberek járnak ide fel akik egy Avatar cikknél direkt csak a fikázást írják.
Nem értem mire jó ez....bár, ha nekik jól esik....

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.19. 10:11:39

@Kimike18:

Mert csak ajnározni lehet, egyértelmű.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.07.19. 10:14:03

Nyílván jó pár embernek nem tetszett, viszont a bevétel magáért beszél, szerintem.
Ezt nem lehet a stúdió marketingjére fogni, mivel ha a reklám elég jó is, akkor az első hétvégén elrohan mindenki a mozikba és megnézi a filmet, majd második hétvégére már sokkal kevesebben mennek el. Az Avatar esetében azonban nem akartak fogyni a nézők.
Szerintem jó volt, de megértem azt is, aki szerint nézhetetlen.
@Kedves Nard: Neked lehet, hogy csak egy hatalmas fekália, de másnak nem az. És ezt el kell fogadni, még ha nehezen megy, akkor is.

Shyllard 2010.07.19. 10:16:36

@tyberius: Ez nem fikázás volt, csak sztem ez tény, h Cameron inkább technikai és pénzügyi zseni, mint filmes legenda... A Terrminátoroknak meg semmi köze az Avatar-hoz, elvégre azok fantasztikusan lenyűgöző alkotások voltak, míg ez csak egy halovány koppincs fel lenyűgöző látványvilággal...
@malarya: Ez a gáz, hogy ha már valakinek nem tetszett az Avatar, az máris "művészúr" és a többi. Pedig egyszerűen csak számunkra a film nem volt képes semmi pluszt sem adni. Nektek meg megadta ezt, örüljetek neki.
@hgf: Nem volt itt semmilyen szidás sem, csak ti vettétek magatokra, h egyesek lehúzásnak tartják 8 perc plusszal beküldeni a filmet a mozikba. Őszintén kijelentem, h ilyesmiért még a kedvenc filmemre sem mennék el valszeg a moziba....
@Martian: Egyetértek, ha már ilyen hosszú lett a film, nem lett vna nehéz pár érdekességet is belecsempészni...

KKKKKK 2010.07.19. 10:17:10

Nyóóóóóóóc????

Shyllard 2010.07.19. 10:18:31

@Shyllard: Amikor irtam ezt a kommentet még nem volt ócsárolás, uhogy azt a részt tessék nem figyelembe venni :)

Falshang 2010.07.19. 10:19:53

@koimbra: tehát ha valami nagy bevételt hozott, akkor az jó, ugye?

Shyllard 2010.07.19. 10:20:43

@Falshang: Csak azt próbálta elmagyarázni, h miért is küldik ki újra a mozikba az Avatart.

Kimike18 2010.07.19. 10:22:46

Szó mi szó azért 8 perc tényleg nem sok, de arra jó,hogy végre eltudjak jutni az Imaxba először már, ha adni fogják.

Kedves Nard: Mert csak fikázni lehet egyértelmű:D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.07.19. 10:25:16

@Falshang: Én speciel most az Avatarra értettem, a bevétel nem egyenlő azzal, hogy jó-e egy film.
Itt viszont most a világ legtöbbet hozó filmjéről van szó és nem azért hozott ennyit, mert az emberek csalódottan távoztak a termekből.
Mikor vége volt a filmnek és mentünk ki sajnos lassan haladt a sor, mert csak egy ember szedte a 3D-s szemüvegeket, a hátam mögött egy páros arról beszélt, hogy ezt meg kell nézniük megint, a WC-ben pedig egy ürge nagy hanggal magyarázta haverjának, hogy már háromszor látta és újra beülne rá, csak holnap melója lesz.

James L2 2010.07.19. 10:27:51

Én meg fogom nézni még egyszer, de nem a plusz nyolc perc, hanem a látvány miatt.
Ez egy olyan film, amit nem érdemes letölteni, vagy megvenni DVD-n. A 3D tévékre kíváncsi leszek, de szerintem az se lesz annyira élvezhető, mert kicsi a képernyője. Nem mindegy, hogy körülötted harcolnak 3D-ben, az óriás vásznon; vagy a nappaliban a tévéből kimásznak a patkány méretű na'vik, és az egér méretű emberekkel kűzdenek.

hgf 2010.07.19. 10:29:38

@Martian: így van, és szerintem mindketten valamilyen középutat képviselünk. Te leírtad, hogy élvezted a látványt, én meg amikor kritikát írtam a filmről, leírtam, hogy milyen gyönge a sztori. Éljen a józanság.

Nekem azzal van bajom, hogy egyeseknek nem volt gyerekszobájuk, ahol jó atyjuk megtanította volna nekik, hogy nem állunk oda egy beszélgetéshez fikázódni, mert az nem úriemberhez méltó.

@Kedves Nard: a gyerekszobát nem lehet pótolni, naivitásom ékes bizonyítéka, hogy mégis megpróbálkoztam veled.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.19. 10:34:09

Sebaj, majd letöltöm az a +8 percet torrentről.

Aeren 2010.07.19. 11:01:09

@koimbra: Na az biztosan nem én voltam. Én ugyanis megnéztem :)
Bár nem kenyerem az ilyen blogolós hozzászólás, de én sem értem a fikázó emberek motivációit. Ha nem tetszik valami akkor lesz@rom, nem irogatok és virulok otthon, hogy mennyi figyelmet kapok. Az imádókat sem értem, hogy miért válaszolgatnak ezeknek.

Én spec megnéztem 3d-ben aztán IMAX-ban is. Aztán másodszor és harmadszor. Aztán BlueRay-en. Szerintem 2D-ben(igaz, csak BR-en láttam) is szép a film, nem csak a 3d viszi.

Sztori? Van a filmnek, nem is kevés. Eredeti, soha sem láttunk még ilyet? Semmiképp, de ezt már kielemezték. Sőt, képregényt mutattak a kék bajszos macskanőről Tarzan mögött, volt egy másik történet, ami még jobban hasonlitott erre a sztorira mint a Pocahontasé. De sztori volt, és engem spec lekötött a film végéig(nem nagyon találtam kivágandó jelenetet).

2010.07.19. 11:09:12

el kéne fogadni egymás véleményét, és nem úgy kéne fikázni a filmet, hogy az másik embert sértsen.
fikázni lehet, mert nyilvános az oldal, de azért mert én bemegyek és élvezem ezt a filmet, nem érzem magam hülyének, és kurvára nem esik jól, ha más úgymond lenéz ezért.
Moziba nemcsak a sztori miatt lehet járni, hanem a látvány miatt is, ugyanis lehet otthon 3méteres, 3d-s ultraHDs, 28.2-es hangrendszeres TVd, akkor sem fogja visszaadni a mozis élményt.

Különbenis, igazi mondanivalót egy közönségfilmből úgysem lehet kicsikarni* (maximum belemagyarázni), így tessék csak járni art-moziba tartalomért és multiplexbe látványért..
(*:tisztelet a kivételnek)

Falshang 2010.07.19. 11:24:18

@koimbra: biztos igazad van, én akkor lennék boldog, ha mondjuk a tetovált lány hozná ki ezt az emberekből.

Mukka · http://pozor.hu 2010.07.19. 11:24:44

james cameronnak nem kellett veletlenul az eletet aldozni ezert a nyolc percert?

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.07.19. 11:38:29

Most jönne az,hogy:
Avatart csak Aldi-s őstermelőtől.......

Thresher 2010.07.19. 11:39:02

Én úgy tudom, hogy 2011 őszére kijön meg egy verzió, ahol a stáblista 5 sorral hosszabb....

Bergeroth 2010.07.19. 11:42:48

endike még nem kommentelt, hogy mekkora szar ez a film és mekkora egy lehúzó köcsög a Cameron? Csalódnom kell.

Aeren 2010.07.19. 11:45:16

@Falshang: A könyvvel már szemeztem, ezek szerint érdemes lenne belekezdeni?

tyberius 2010.07.19. 11:59:30

@Shyllard: Cameron írta-rendezte az általam említett három, immár legendás filmet, na meg persze a tizenegy Oscart bezsebelt Titanicot is. Sztem ő ezekért simán filmes legendának számít. Az, hogy ebből a filmjéből valszeg nem lesz legenda, az semmit nem vesz el a készítőjének korábbi érdemeiből.

Vilendor 2010.07.19. 12:03:42

@hgf:

Nem egészen értem miért ne lehetne negatív kritikát is írni, ha egyszer nem tetszett valakinek. Ha mindenki csak a szépet és jót írhatná le, akkor Uwe Boll már oscardíjas rendező lenne.

Igenis szar film volt az Avatar. Unalomig ismert sztori átdolgozva kék lényesre. Olyan volt mintha 2 órán át nézném a National Geographicot, aztán a főhös bevágtatott a fehér lovon (sárkányon) és volt 20 perc történés.

És ha egy ilyen véleményt nem tudsz/akarsz megérteni, akkor csak szimplán buta vagy. Ha pedig okoskodással rá akarod erőltetni a rajongásod másokra és őket akarod elfogultank és dilettánsnak beállítani, akkor szimplán hülye.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2010.07.19. 12:04:21

Nem értem ezt az új divatot, miszerint ha nem tetszik valami akkor ne írjam le, akkor ne írjak hozzászólást a blogbejegyzéshez. Pedig a blogbejegyzésnek nem az a címe hogy "Dicsőítsük együtt az Avatart", meg nem is az hogy "Avatar Fan Club", hanem simán csak egy hír az Avatarról.

Szerintem hamarosan elterjed ez a nézet, és nem lehet majd semmit se kritizálni. Mindent csak dicsőíteni lehet majd. Bulizósfiatalok világa.

algi 2010.07.19. 12:10:28

Gondolom, majd a blog gazdája eldönti, hogy ez egy Avatar rajongói oldal vagy egy filmes blog. Nehogy már az egyik kommentelő mondja meg a másiknak!

(ri)porter 2010.07.19. 12:11:06

nem értem miért lenne lehúzás.
mikor moziba ment már szó volt róla, h lesz bővített is az ősszel. jó hát augusztus lett belőle.

az h milyen volt a film: ízlés nem lehet vita tárgya.

inkább valami hír értéke is lehetne. pl. h lehet-e már tudni a hazai bemutatóról is? mert a hír ebben a formában már vagy egy hetes, csak akkor a hazai forgalmazó még nem nyilatkozott arról, h itthon is be lesz-e mutatva.

Camelot 2010.07.19. 12:15:42

Imadom a filmet, 2 honap alatt megneztem vagy 5x (na nem moziban, hanem blu-ray discen), de ez igy kibaszas. Akkor legalabb a blu-ray verziot eleve ugy kellett volna kiadni, hogy "rendezöi valtozat", amiben ez a plusz par perc mar benne van. Ez igy lenyulas!

Pepe135 2010.07.19. 12:19:03

A pornó további három perc. Az már nem fért bele:)
Az se százas, aki summa 8 percért végigüli!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.07.19. 12:19:36

@(ri)porter: A hír konkrétan már majdnem két hetes és akkor meg is írtam a blogon. Itt az új dolog a tv spot

(ri)porter 2010.07.19. 12:22:18

@koimbra: átsiklottam. akkor így korrekt.

Elanor_ 2010.07.19. 19:28:57

bocsánatot kérek a résztvevő úriemberektől.

Bergeroth 2010.07.19. 20:39:53

Beindult a cenzúra? Gratulálok.

Elanor_ 2010.07.19. 20:59:49

@Bergeroth: hát a webkettő már csak így működik. :) a webháromnál majd már magadat leszel szíves cenzúrázni, különben a mesterséges intelligencia szoftver lök ki. :)

Bergeroth 2010.07.19. 21:21:38

@Elanor_:
Amiket leírtam azok tények, ugyanis a fent említett "úriember" kommentjeit visszamenőleg már több mint 2 éve kénytelen vagyok olvasni, ugyanis úton-útfélen belebotlok.
Tehát amit a kitörölt kommentemben leírtam, ahhoz maximálisan tartom magamat, az a véleményem és igen, tényleg azt gondolom.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.07.19. 21:27:26

@Bergeroth: Utánad a jóember is hozzászólt és nem éppen szépen, Elanor ezért törölt, hogy ne folytatódjon a vita. Igyál egy jó sört, nézz meg egy filmet, jó éjt:)

Aeren 2010.07.20. 10:30:53

Nem az a gond, hogy azok, akiknek nem tetszik véleményt mondanak (én nem értem az indittatásukat, mint azt feljebb irtam is), az egyáltalán nem zavaró. Ahogy PTibi irta, a személyeskedés a zavaró, hogy ha te imádod/utálod akkor hülye vagy. Én meg fogom nézni még1x moziban. Nem a 8 perc miatt, hanem mert tetszik. Ezért nem vagyok 100-as? Ám legyen.

@Falshang: Köszi a tippet, épp kifogytam könyvből.
süti beállítások módosítása