Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Sikoly 4 előzetes

2010.10.19. 16:49 koimbra 14 komment

Pár napja kiszivárgott a Sikoly 4 előzetese, ám akkor csak kamerás verzió volt, így csak azok élvezhették, akik kedvelik az ilyen rossz minőséget. Ma azonban befutott a jobb minőségű trailer. Wes Craven dirigálta a produkciót, csak úgy, mint az első hármat, a főbb szerepekben Courtney Cox, David Arquette és Neve Campbell látható. Utóbbit csak nehezen sikerült leszerződtetni, Kevin Williamson forgatókönyvíró mindenképpen el szerette volna, hogy benne legyen és végül sikeresen meggyőzte őt. Hayden Panettiere, Rory Culkin, Emma Roberts, Adam Brody, Mary McDonell, Anthony Anderson, Kristen Bell és Lucy Hale közül nem mindenki fogja megélni a film végét, viszont lehetséges, hogy köztük van a maszkos gyilkos. A cselekmény Sidney (Campbell) szülővárosában, Woodsboroban fog zajlani. Április 15-én mutatják be a filmet (Amerikában). 

Állítólag Williamson nem igazán ért rá a forgatás alatt, mint lefoglalta a Vámpírnaplók sorozata és a stúdió egy másik íróval a munkálatok alatt néhány változtatást eszközölt, Craven ki is twittelte, hogy sajnos semmi beleszólása sincs a dolgok menetébe.

Címkék: trailer sikoly sequel sikoly 4 horrorelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr232383884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2010.10.19. 17:12:45

Ez nem teljesen az az előzete, amit a amerás verzióban láthattunk. Jobb annál, és itt nem csak a minőségre gondolok.

Biztos meglepő, de alig várom már ezt a premiert.:)

Alex Mahone 2010.10.19. 17:20:42

Hacsak az előző részekből indulok ki, jobb, ha ezt a szart meg se nézem...

countrypecos 2010.10.19. 17:49:17

Hú, én nem emlékszem a harmadik rész végére. Hogy őszinte legyek, már a második rész sincs meg a fejemben. De ez hasonló marhaságnak tűnik, mint a Fűrész, ami ha jól tudom már a hetedik résznél jár vagy mi. Vagy a másik, a Végső állomás. Egyszerűen nem tudják abbahagyni. Amíg van benne élet, addig nyúzzák.

Mese92 2010.10.19. 18:21:18

Nekem tetszettek a Sikolyok, remélem ez is jó lesz :) az előzetest sajnos most nem tudom megnézni, de majd máskor...

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2010.10.19. 18:30:10

@countrypecos: Azért nem ugyanaz, mint a Fűrész, mert itt 10 évet kellett várni a folytatásra, ami csak jót tehetett a filmnek. a Sikoly 3 után én nagyon elleneztem volna egy folytatást. Most viszont van miből meríteni.

countrypecos 2010.10.19. 19:04:22

@desmondwallace: Nem állítottam, hogy ugyanaz. Félreértés ne essék. De az elv ugyanaz. Nekem azzal van a bajom, hogy mindig ugyanazt az embert akarják elkapni. Vegyük a Die Hard esetét. Ugyan ki hiszi el, hogy mindig ugyanaz a zsaru a megoldás kulcsa? Ott sem a főszereplővel van bajom. Ha Bruce Willis-t akarják főszereplőnek, ám legyen. De legalább ne ugyanaz a karakter legyen. Én már más történetre vagyok kíváncsi, más embert mutassanak be vele. Remélem így már érthető. Mellesleg a Fűrészből az első részt megnéztem, hát elég beteg film. A Sikoly legalább nem ilyen. Az első rész például kifejezetten szórakoztató volt. A folytatások is még mindig jobban sikerültek, mint a konkurens filmek.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2010.10.19. 19:40:30

"Ha Bruce Willis-t akarják főszereplőnek, ám legyen. De legalább ne ugyanaz a karakter legyen."

De akkor az már nem is Die Hard film lenne, a nép meg azt akarja. A folytatásoka ddig készülnek, amíg van rá vevő. Így működik Hollywood. A néző meg eldönti, hogy megnézi-e.

Blake007 2010.10.19. 20:08:25

Szerintem az 1 nagyon jó horror volt, a többi eröltetett. Wes Crawen mesterien "parodizálta" ki a slasher filmeket a klisékkel, hát remélem 4.ik részben ez újra össze jön.

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.10.19. 21:15:14

Nekem így az előzetesből inkább az 1 remake-jének tűnik.

Tipca 2010.10.19. 21:24:23

Máris? Ó, igen! A zene (az elejéről), a háttérben meg ott a Döfés plakát. Tiszta nosztalgia!

Heh! Hülye Ghostface Klermackóra vadászik. Az úgyis túlél mindent. :D

@countrypecos: Ez ugyanaz, mint mikor egy sorozatban mindig ugyanaz a 4-5 ember menti meg a világot századszor is. De ezért hívják sorozatnak. Én, részemről, jobban utálom azokat a folytatásokat, ahol a régi szereplőknek se híre, se hamva, és a sztori még csak halványan sem kötődik az eredetihez.

@desmondwallace: Egyetértek, a harmadik rész után ráfért egy kis pihenés a filmre, de most már roboghat tovább.

Dejdő 2010.10.19. 21:56:17

Szerintem ez nagyon jó lesz! Crawen egy rossz rendező tény, de ezt a trilógiát és remélhetőleg a 4.részt is jól összehozta,bár ez inkább talán Kevin Williamson érdeme nagyobb részben! Az első 3 legalábbis! A trailer meg tök jó, Cox amikor leveszi a maszkot egy pillanatig látszik....az bizony érdekesnek tűnik! Persze tudom nem Ő a gyilkos.....de ki tudja?! :D

countrypecos 2010.10.19. 22:17:10

Nem baj, hogy nem értünk egyet, ettől szép a dolog. :) Legalább lesz, aki megnézi.
Azon azért el lehet gondolkodni, hogy ha szar a folytatás, akkor rossz képet vágunk hozzá, hiszen nem ezt várja az ember. Nekem ilyenkor az Alien filmek ugranak be.
Részemről ezért nem szeretem, ha a végtelenségig húzzák, vonják a dolgokat.
Én a realitásra gondolok, amikor Bruce Willis-ről, illetve a new yorki zsaru szerepéről beszélek. Picit sem reális, hogy mindig ugyanaz a fazon menti meg a seggünket. A sorozatos példákhoz meg annyit, hogy az megint más tészta. Annak is meg van a maga szépsége, bár megjegyzem, a legtöbbet már becsületből és kíváncsiságból nézem végig. És nem biztos, hogy valaha is újra fogom nézni azokat a bizonyos sorozatokat. Vegyük a 24-et. Már 5 évad is elég lett volna, sőt. :P
Meg azt nem értem, hogy valami eredetibb történetet nem akartok hallani? Ugyanazt a sablonos story-t hajtogatják ezek a folytatások. Már érdekelne valami más. Szerintem ebben a műfajban is lenne még mit kitalálni. De könyörgöm, ne ugyanazt a csajt üldözze már minden gyilkos. Csőrikét sem kapta el Szilveszter, soha a büdös életben. Szegény Szilveszter. :P Én neki drukkoltam. :D Legalább a végén elkaphatta volna! XD

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2010.10.19. 22:47:14

Szerintem a két szőke csaj a gyilkos!
süti beállítások módosítása