Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Mit látnál szívesen egy idegen inváziós filmben?

2010.11.12. 20:00 koimbra 35 komment

Az elkövetkezendő időszakban nem lesz hiány űrlényekből, jönnek, pusztítanak, mi pedig jobb esetben popcornt majszolva hátradőlve élvezzük, ahogy szétkapják a bolygót, majd az amcsik (hát ki más?) visszavágnak, rosszabb esetben pedig szétunjuk magunkat a látottakon. Shia LaBeouf vagy Will Smith, mindegy, a lényeg, hogy legyen élvezetes. Ma vetették fel a Battle: Los Angeles posztjában egy-két kérdés, amelyekre válaszokat várunk (várnánk).

Mit látnátok szívesen egy olyan filmben, ahol idegenek rohanják le a Földet? Egy Michael Bay vagy Roland Emmerich-szerű produkciót? Vagy esetleg egy kisebb költségvetésű, egy helyen játszódó, pár szereplős sci-fi drámát (a Pontypool űrlényes verzióját)?

Robbanjon szét minden a főhősök körül, ahol szemkápráztató akciójelenetek tengerében a macsó központi figura végül leküzdi a problémát? Vagy egy olyan film kellene, ahol nem is látni az alieneket, néha felbukkannak, majd eltűnnek, de tudjuk, hogy köztünk vannak (pl. Jelek).

És mely sablonok azok, amelyeket ha századjára látsz, akkor sem zavar? Kikkel van már tele a tököd, mely színészekkel tudnál elképzelni egy ilyen produkciót, illetve szerinted hogyan tudnának újat mutatni a filmesek.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr162444756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gandalf Garaboncias 2010.11.12. 20:07:46

Természetesen egy Sith inváziót látnék szívesen, amely nem Amerikában, hanem mondjuk Olaszországban indulna el. Majd megérkeznének a Jedik is, és egymást gyaknák a földlakókért ("Csak egy Erős Birodalom védhet meg benneteket a korrupt Köztársaságtól!" VS. "Elhoztuk Nektek a Szabadságot és a Rendet, engedjétek, hogy megsimogassunk!").

countrypecos 2010.11.12. 21:04:04

Először is, köszi a témát!! :D

A színészekről, szerintem nem ártana új arcokat látni. Az is a film erejévé válhat. Persze fordítva is elsülhet, ha a színész szar, de hát, láttunk már csodát. Induljunk ki abból, hogy az előnyére válna a filmnek.

A történettel kapcsolatban, nincs bajom a lassú filmekkel, persze jobbára a pörgősért vagyok oda, ha invázió a téma. Viszont ha lassú, akkor valószínűleg nem magára az invázióra koncentrál, hanem valami hétköznapi emberre koncentrál. Valami hasonló elképzelésük lehetett a Világok harcánál is. Mondjuk, ahogy jeleztem, nekem az a film nem tetszett.

A vígjátékos-idegenes filmek, mint a Men in Black... Az első rész még jó volt, újszerű, aztán a második már csak ismétlés, idegesítő, erőltetett komikus jelenetekkel. Szerintem ezt a műfajt kisebben kellene folytatni, nem 200 millió dollárban gondolkodva.

Ha harc, hát szerintem legyen is harc. A függetlenség napja a zúzásról szólt. 4 perc alatt akkora városokat romboltak le az idegenek, amik 400 évig terebélyesedtek. :P És lássuk be, azóta is jó visszanézni. Tele volt vadászgéppel, ami nekem nagyon tetszett, imádom a "repcsiket". :D
És itt van egy probléma, Will Smith már két idegenes filmben is volt. Nem találtak mást? :/ Miért kell mindig ugyanazokat bámulni? Értem én, hogy a nézőket be kell csalogatni, ugyanakkor figyelni kellene, hogy ez ne menjen a film kárára. Az igényes nézőket már zavarhatja, bár belátom, nem lehetünk már sokan. :P

A klisékről, nos én megfigyeltem pár dolgot: "Millióan vannak"- és bumm! Ha valaki elsüti ezt a mondatot, akkor annak annyi, szinte azonnal meghal. Star Wars VI., Függetlenség napja, és biztos még van más film is, ami ezzel "büszkélkedhet". De ez csak szőrszálhasogatás.

Nyilván szeretnék újat látni, meglepődni, ne adj Isten... Egy idegen inváziós filmben is elférne szerintem 1-2 olyan fordulópont, amitől tényleg leszakad az álla is a nézőnek. Olyan dolog kellene, amire aztán tényleg nem számítunk. Ehhez mondjuk az is jó lenne, ha nem látnánk az egész filmet már a trailerben. Lássuk be, csomó film már ott elvérzik. Most néztem meg például egy előzetest: Terhes társaság. No, abban annyi poén volt, 2 perc alatt, hogy komolyan aggódom, vajon maradt-e még a filmben valami.

Az Avatar és a Battle for Terra próbált újat mutatni, vagyis mi voltunk a megszálló faj. Ennek azért is "örültem" annyira, mert már évekkel ezelőtt gondoltam rá. Előbbi film sajnos kicsit butábbra sikeredett a kelleténél. Utóbbi film pedig nem érte el a kellő nézettséget, úgy tudom bukás volt. Megjegyzem, szerintem jó animációs film volt, igaz, nem egy világmegváltó film.

INNENTŐL KÉRDEZEK:

A kérdésem, mit akarnánk elmondani egy inváziós filmmel? Hogy mindig van remény? Ez felvet bennem újabb kérdéseket, például, hogy megérdemli-e az emberiség, hogy életben maradjon? Nem vigyázunk sem egymásra, sem a környezetünkre. Tegye fel a kezét az, aki nem játszott el a gondolattal, ha mondjuk az ő kezében lenne a világ megmentésének a kulcsa, nem sietné el a dolgokat.
Egy hősnek nem juthat ilyesmi az eszébe? Olyan marhára magától értetődő, hogy az életét is feláldozza olyan emberekért, akiket nem is látott, és nem is fog látni, soha?! Annak a hősnek mi a jó ebben? Teszem azt, egész életében szívott a többi ember miatt, munkanélküli, kizsigerelt emberré vált, és a sors fintora mégis úgy hozná, hogy ő döntheti el, éljen, vagy haljon az emberiség.
Ez bárki számára túl nagy falat. Sokszor azonban csak úgy megtörténnek a megmentések. "Persze, ide az atomot, majd én kézbesítem az idegen űrhajónak." De miért?! Lehet csak én nem vagyok elég nagylelkű...

No, most egyelőre ennyit írtam. :P Bocs, ha túl hosszú lett.

Shyllard 2010.11.12. 21:33:46

@countrypecos: Sztem ez az egyszerűség amit többször is megemlítesz hozzátartozik a stílushoz, elvégre a legtöbbször csak azért ülnek be az ilyen filmekre az emberek mert jó kis zúzdát akarnak látni, aztán meg mindig jó érzéssel tölti el az embert, ha van egy hős is, aki feláldozza magát az emberiségért. De pl összetett és fordulatos inváziós filmnek ott van a District 9, ami sztem elég egyedi és maradandó is lett nem csak a műfajon belül.

Mondjuk én nem vagyok oda nagyon az inváziós filmekért, inkább olyasmi sci-fiket kéne csinálni, ahol az idegenekkel való találkozás tényleg iszonyatosan megrendítő és lenyűgöző, ahogy azt el is várnánk. De példának most csak Stanley Kubrick 2001: Űrodüsszeiáját tudnám felhozni, amiben a végén levő "kapcsolatfelvétel" több mint lenyűgöző, egyszerűen zseniális. Gondoljunk bele, egy pillanatra sem látunk a filmben egyetlen űrlényt sem, mégis sokkal hatalmasabbnak érezzük az erejüket, min mikor a Függetlenség napjában halomra ölik az UFO-kat, v az Alienekben össze-vissza szaladgálnak és mészárolnak.

countrypecos 2010.11.12. 21:46:51

@Shyllard: Igen, az egyszerűség sokszor jobb. Ezzel egyet értek.

Az inváziós filmek persze nem is szólhatnak másról... Úgy értem, az egyik fele mindig az emberek lesznek, hiszen ha két idegen faj viaskodna, kit érdekelne, nem igaz?
Valahogy el is kellene szakadni a Földtől, meg nem is. Szerintem nem pusztán arról kellene szólnia egy filmnek, hogy mikor mentődik meg megint az emberiség, hogy tovább kínozhassuk egymást. Az ötödik elemben kiemeltek egy fontos tényezőt, amiért érdemes harcolni: a szerelem. Most ebbe is bele lehetne kötni, hogy nem tart örökké, mert véget ér, bla-bla-bla. De megmondom őszintén, én sokszor a filmekből nyerek újabb erőt, hogy tovább csináljam a dolgom. Szóval, itt magam ellen is beszélek, mikor több realitást kérek egy filmtől. Ha az igazat látnám a filmben, akkor nem látnék reményt. Így viszont keresem azokat a hősöket, akiket a filmvásznon látok. És híján vagyunk ezeknek az embereknek. :/
De hiszem, hogy az egyensúly fenntartható lenne. Nem bánnám, ha mondjuk kicsit keserédes befejezése lenne a filmnek. Itt van például a 2012. Tudom, sokan nem szeretik. Viszont nem sok ember maradt életben, hiába élnek a főhősök. Ott azért szépen leradírozták az embereket a különböző katasztrófák. És mégis, happy-endnek lett elkönyvelve.

Olyan érzés ez, mintha újra feltalálnánk valamit. :P De ismerjétek el, kell valami új a filmekbe. Már csak a remake és a reboot maradt. Legtöbbször ezt látni. Önismétlést látok, ugyanazokat az elcsépelt marhaságokat.

countrypecos 2010.11.12. 21:49:38

@Shyllard: Ja, a zúzdához meg csak annyit, hogy többről is szólhatna. Nem lenne szabad ennyire lebutítani. Egy film óriási is lehet. Maradandóbb, ha mond is valamit. És nem árt néha az emberek fejére koppintani. Mindannyiunkkal elszaladhat a ló. A média nevelő hatású. De ezt épp nektek mondjam? :P
A filmek lehetnének a jó cél eszközei is... Most csak szórakoztatnak. Legalábbis az emberek többsége ennyit vesz észre.

Shyllard 2010.11.12. 21:55:14

@countrypecos: Énis jobban szeretem a komoly tartalommal bíró filmeket, de sztem azt ink ne az invázió filmektől várjuk el ^^

countrypecos 2010.11.12. 22:00:37

@Shyllard: :D Elfogadva. :P Hmmm, pedig, ha belegondolsz, kicsit az Avatarra is ráerőltethető az inváziós jelző. Csak mi voltunk a rossz fiúk. Jó, a megmentők is. :) De ott is próbálkoztak mélyebb tartalommal. Csak a kék gumilények miatt mindenki tojt rá.

countrypecos 2010.11.12. 22:14:59

De ez is érdekes, beszéljünk akkor arról, hogy az idegenekkel foglalkozó filmek, miről szóljanak inkább? Akkor hagyjuk az inváziókat, nem kell, hogy mindig ugyanarról szóljanak az idegenes filmek.
Például az említett 2001 Űrodüsszeia jó példa. De ne létező filmeket említsünk, akkor írja le, akinek van ötlete, hogy mit szeretne, miről szóljon egy idegenes sci-fi?! :)

Jester 2010.11.12. 22:27:43

Én Asimov univerzumából látnék szívesen egy nagy költségvetésű mini sorozatot.

Inváziósban meg vm olyat, hogy belecsöppenünk egy galaktikus háborúba, ahol nem a Föld a cél, az csak egy istenháta mögötti hadszíntér--> a lesajnált emberek megmentik a jófiú ET-k seggét, és felvételt nyerünk a galaktikus ökörkörbe.

countrypecos 2010.11.12. 22:42:29

@Jester: Wow! Na, ez egész fasza, látod. :)
Tovább, emberek, tovább!!! :)

Dante McFarlane 2010.11.12. 23:35:38

Hm... Ha rendező volnék és inváziós filmet kéne csinálnom akkor én alapötletnek a bibliai apokalipszis dolgot venném elő (4 lovas meg 7 pecsétes dolgot). Az angyalok felsőbbrendű humanoid lények lennének egy másik galaxisból ami úgy van felépítve mint az Dante Paradicsomában a Mennyország, a Pokol meg a Földön lenne csak éppen egy másik dimenzióban. Az egész dolog meg a Biblia Jelenések könyvén alapulna, modern, reális kivitelben. És ráadásul nem Amerikában játszódna (hell yeah:)) hanem Angliában és a brittek lennének a szereplők. Hogy kiket választanék a szerepre? Csakis a legjobbakat (szerintem): Liam Neeson, Tom Hiddleston, Rachel Hurd-Wood, Clive Owen, Jason Isaacs, Helen Mirren és legvégűl személyes kedvencem Evanna Lynch. Chris Nolan féle forgatókönyvvel és James Cameron féle látvánnyal (most nem a 3D-re gondolok). És ennek nem lenne happy a vége. Hát személy szerint én így képzelnék el egy inváziós filmet, mert én még ilyen vallási kivitelben még nem láttam ufó filmet. Remélem látunk majd a közeljövőben ilyen alien film, mert ha igen én már ott leszek első sorban aki látni szeretné.

Dante McFarlane 2010.11.12. 23:36:47

Jah és elfeljtettem hogy ez az első commentem a blogon, és jó itt lenni más filmdroidokkal :D

Dante McFarlane 2010.11.12. 23:44:30

@Dante McFarlane: Jah és még Mark Strongot is szívesen látnám benne (csípázom a fickót :D)
Amúgy koimbra, máskor feltehetnél ilyen ,,Mit látnál szívesen...", mert itt végre kiélhetem magamat :D

Dante McFarlane 2010.11.12. 23:45:37

@Dante McFarlane: lehagytam a ,,máskor" és a ,,feltehetnél" közötti ,,is-t" :D sorry

countrypecos 2010.11.12. 23:52:10

@Dante McFarlane: Ááá, első sorból szar nézni. :P Nem túl hátul, középen. :D De értjük mire gondolsz, csak vicces kedvemben vagyok. :P Ha-ha-ha!

Ha nem is ilyen űrből érkezett cucc volt, de az angyalok legutóbb a Legion-ben szálltak ránk. Többet nem mondok, nehogy valakinek lelőjek akármit is. Na jó, Amerikában játszódott, szóval Anglia más lenne.
De az ötlet továbbra sem rossz! :)

Tessék, csak tessék! Még-még-még!!!! :D

mr.rogers 2010.11.13. 00:59:08

egyszer könyörgöm vki igázza már le a földet vagy pusztítson el minket, ha nem is mindenkit de legább a 90%unkat bár ha az ment már csak menne a maradék is...
Mert az hogy mindig jönnek az király fegyvereikkel ami vagy itt romlik egy vagy csak mi feltöltünk egy vírust nekik ez elég gáz már rohanjanak le minket és mutassák az egészet mondjuk földönkívüli szemszögből vagy egy katonáéból aki a film végén elesik...

kung - fúj (törölt) 2010.11.13. 08:06:50

Az űrgyarmatosítás korában betámadják a földet az idegenek,persze nem ok nélkül.Egy űrgyalogos megpróbálja kideríteni az okokat,s közben rájön hogy saját kormányában sem bízhat meg mert kezdettől fogva félrevezették őket...
Persze a filmben lennének top gun szerű űrcsaták meg városi harcok az idegenekkel,láthatnánk a történéseket az idegenek szemszögéből is,és lenne benne jó sok űrtecnika mindkét oldalról.
Trükkök:cgi csak akkor lenne benne ha jelenetet más módszerrel nem lehetne kivitelezni.A többit meg a hagyományos tecnikára bíznám.(Pl:a Fantasy2 trükkstúdió munkájára a Terminátorban - milyen jó munkát végeztek a modellekkel és makettekkel)
Jó lenne ha tehetséges fiatal rendezők és színészek kapnának egy ilyen lehetőséget egy ilyen film elkészítésére.

borleszk (törölt) 2010.11.13. 08:18:25

én olyan amiben mi tàmadunk meg egy idegen bolygot ahol sokkal szimpatikusabb lények vannak és a végén lenyomnak minket a 'csàba. mondjuk megfertozik az anyahajonk Google OS-ét virussal vagy ilyesmi. szerintem jo lenne....

mr nemo 2010.11.13. 08:30:01

Három dolgot:
atomvillanás, atomvillanás, atomvillanás

tunderninja 2010.11.13. 08:30:13

Annak örülnék a legjobban,ha valaki megcsinálná ezt a filmet.
A Ragadozók bolygóján játszódna az ő társadalmukban,ahoz ki lenne találva valamilyen nyelv,amit szigorúan csak lefeliratoznának,bemutatná a világukat,megmutatna egy csapatot belülről,ahogy elindulnak hódítani különböző bolygókra,ahol valaki elvesz valaki hőssé válik.Stb.
Természetesen emberek nélkül az egészet,vagy max ha lenne benne egy olyan mikor a földre érkeznek,akkor itt még bőven a történelem hajnalán legyen az emberiség.
Zene:Hans Zimmer legyen,rendező:Paul Grengass.Zack Snyder
Hossza 2,5óra,jó forgatókönyv,költségvetés 200millió.
Én egy ilyet szeretnék látni.
Köszönöm szépen.

Bodyfiú 2010.11.13. 11:35:45

@tunderninja: azzal kiegészíteném,hogy legyen benne egy ember,aki kegyet szerez arra,hogy dokumentálhassa a ragadozók életét,csatáikat,hódításaikat....

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.11.13. 12:04:04

@Jester: Kívánságod valóra válik. Ugyanis Emmerich bá' megfilmesíti az Alapítványt.

Nekem egyébként a Battle for Terra nem jött be. A Men in Blacknek meg már forog a harmadik része:)

Szerintem ha megtámadnának minket az idegenek és valaki kezében lenne a megoldás kulcsa nem olyan biztos, hogy feláldozná magát, nem mindenki lesz bátor azokban a pillanatokban, lehet hogy inkább egy patkánylyukban üldögélne síránkozva.

Nekem egyébként teljesen mindegy, hogy milyet tesznek le az asztalra, csak legyen jó, élvezhető.
A dogma filmek nem az én stílusom, ha pl. Lars von Trier csinálna egyet biztosan nem nézném meg.

arob 2010.11.13. 13:08:57

Szeretnék végre valami brulál nagy, látványos űrcsatát látni ami a 1,5-2 órás filmből nem 5 perc!

A másik hogy ideje lenne egy olyan filmet csinálni ahol az emberek (amcsik) rohannak le egy idegen civilizációt majd úgy elverik őket mint b..k a f....t! :)

game ower 2010.11.13. 13:18:06

Üdv mindenkinek.Én olyan UFO-s filmet értékelnék,ami valós dokumentumok alapján készülne Pl:51-es körzetröl.Persze eltekintve a Hollywoodi hókuszpóktol.Egy tényfeltáró film,arról hogy a mai világban hogy is áll az emberiség ezzel kapcsolatosan.Összeesküvés elméletek stb...

game ower 2010.11.13. 13:37:06

De az is érdekes lenne ha Pl:Wader nagyur lejárt szavatosságu csirkét venne,és felháborodását kifejezvén levágna mindenkit a super marketben.Ez a kormány figyelmét is felkeltené,és elindulna egy véget nemérö harc.Quadrológiban tudná elképzelni.

countrypecos 2010.11.13. 13:51:35

@kung - fúj: Ez megragadta a képzeletemet, annál is inkább, mert Te adnál munkát a régebbi trükkmesterséggel bíróknak is. És ez szimpatikus, egyrészt, másrészt, ha jó és igényes, még mindig valódibbnak hat, mint a CGI.
OFF: Tegnap TV-ben adták a Holnaputánt. A CGI farkasok ultra gázul néztek ki. :S

@game ower: A Super 8 nem valami hasonló lesz? Lehet hülyeségeket beszélek, bocs mindenkitől!

@koimbra: A Battle for Terra rövid volt, és talán kicsit esetlen. :P De mindent egybevetve egész élvezhető volt. Azt nem állítom, hogy megnézem a közeljövőben. Minden filmből tetszik valami, de a nagy része el van szúrva. Viszont az sem megoldás, hogy csak fogjuk a jó ötleteket és összegyúrjuk egy filmmé, mert az rohadt giccses lesz. Szar dolog újra feltalálni a spanyol viaszt, mi?! :P

Imádom ezt a témát! :D

winterrain 2010.11.13. 14:11:25

Egy idegen inváziós film nem képzelhető el Noomi Rapace nélkül!

csakb 2010.11.13. 15:37:46

Nagyon jó post! :)

@Jester: Igen, pl. az Alapítvány szériából hihetetlenül jó sorozatot lehetne készíteni, de talán az a mi szerencsénk, hogy még nem nyúlt hozzá senki érdemben. L., mit műveltek pl. az I, Robotból.

"a lesajnált emberek megmentik a jófiú ET-k seggét, és felvételt nyerünk a galaktikus ökörkörbe."

Emlékszik még valaki Az utolsó csillagharcosra? :)

-----------------------

A sci-fi irodalom egyébként tele van hatalmas ötletekkel, ha csak az inváziós sztorit nézzük.

Clarke: A gyermekkor vége. Istentelen méretű űrhajók jelennek meg az összes nagyváros felett, és hosszú évtizedekig nem derül fény az idegenek céljaira, de még a kinézetükre sem. Mindeközben tejesen átformálják az emberi társadalom működését, akár direkt eszközökkel is. Amikor végül felfedik magukat, már nincs visszaút. Az emberiség új generációja olyan fejlődési úton indul el, ami messze túlmutat az idegenek szintjén, pláne a régi emberiségen, amire ezzel rövid úton bekövetkező, teljes pusztulás is vár. Nagyon egyedi, szomorú, de egyben felemelő a befejezés. Szerintem remek filmet lehetne forgatni belőle, de kasszasikerré nem válna.

Orson Scott Card: Végjáték, illetve az Ender széria. Egy idegen, invazív faj tör be a Naprendszerbe, de sikerül visszaverni őket ideiglenesen. Az emberiség ellencsapásra készül, és ennek érdekében pl. gyerekeket soroznak be, hogy már időben könyörtelen, éleselméjű stratégákat faragjanak a tehetségesekből. A sztoriban van minden. Látványos pusztítás, űrcsaták, karakterfejlődés, testvéri és baráti szeretet, hatalmas csavar, és érdekes moralizálások. A megfilmesítése már sokadjára akad el.

countrypecos 2010.11.13. 15:47:35

@csakb: Az utolsó csillagharcos aranyos film volt. :)

Ezekből az ötletekből - könyvekből- remek filmek készülhetnének!!! :) Szólni kellene Hollywoodnak, hogy nekünk vannak ötleteink. :P

csakb 2010.11.13. 16:30:11

Lemnek több sztorija is akörül forog, hogy két idegen civilizáció annyira különböző fejlődési utat járhat be, hogy ha összetalálkoznak, esélyük sincs megérteni egymást. Sőt, talán észre sem veszik, hogy a másik egy értelmes faj.

A Solarisból már készült két, botrányosan rossz film, amiknek nem sok közük van a könyv mondanivalóihoz.

A legkönnyebben vászonra vihető története talán A Legyőzhetetlen lenne. Ebben egy valójában nem értelmes, de amúgy egyszerű célokkal rendelkező (győzni kell, minden áron), nanotechnológiára épülő gépi "faj" tart megszállás alatt egy bolygót. Ebbe, a nekroszféra és a bioszféra maradéka közötti küzdelembe csöppenek bele véletlenül a szintén invazív emberi faj képviselői, és még fel sem fogják, hogy mi van, már vesztésre állnak. A sztori tele van érdekes fordulatokkal, látványos történettel, és akár filmre is könnyen adaptálható moralizálással a fegyverkezési versenyek kétes kimeneteléről.

Terjedelmesebb, sokkal összetettebb, de szintén megfilmesíthető mű Lemtől A kudarc. Emberi expedíció indul egy viszonylag közeli, újonnan felfedezett, és a jelek szerint értelmes lények által lakott bolygóhoz, kapcsolatfelvétel céljából. A probléma csak az, hogy a másik faj tudomást sem vesz az emberekről, a saját, totálisan eszkalálódott háborújával van elfoglalva. Az expedíció végül úgy dönt, hogy bármi áron, de kicsikarja a kapcsolatfelvételt, ha már iszonyatos erőfeszítések árán oda küldték őket.
A könyv többek között tele van érdekes, és látványosan megfilmesíthető technológiai ötletekkel, és olyan meglátásokkal, mondanivalóval, ami nem jellemző a faék egyszerűségű inváziós filmekre. Ebben a sztoriban mi vagyunk az invazív faj, de nem úgy, mint azt az űrbe helyezett indiántörténetek kliséiből megszoktuk.

Shyllard 2010.11.13. 16:41:47

@game ower: Ilyen dokumentumfilmből van dögivel :)

Jester 2010.11.18. 17:52:54

@arob: Ember lerohan --> elverik: Avatar.

@koimbra: Na pont ettől tartok, hogy nem sorozatot, hanem filmet készítenek (sztem kb nem lehet megfilmesíteni), pláne egy Emerich.. Gáz lesz sztem. Reménykedjünk, hogy nem készül el.

Egyébként igen, lehetne jó angyalos filmet is, de az fantasy. Kb a Mennyei Háborút egy az egyben lehetne küldeni..

Dante McFarlane 2010.11.21. 00:27:02

@koimbra: Én nem dogmatikus inváziós filmre gondoltam, hanem egy jó popcorn mozira :)

T. Andrews 2011.05.07. 22:53:12

Olyan idegenes film kéne már ahol simán lenyomnák az emberiséget az idegenek mint a **art.Vagy elvinnék őket valami rabszolgáknak stb.Unalmas már hogy minden ilyen filmben a human race győz,és lobog az USA lobogó.

T. Andrews 2011.05.07. 22:56:52

Azonban leginkább H.P. Lovecraft novellája alapján az Őrület Hegyeit szerettem volna látni Del Toro/Spielberg rendezésében.Viszont a filmstúdiók ezt lefújták-helyette valami "könnyed" szörnyes filmet akarnak-tehát valami tucatgagyit mer az "kell" a piacnak.
süti beállítások módosítása