Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Transformers 3 első előzetese

2010.12.09. 10:01 koimbra 30 komment

Nagy robbanásokat, kétszázzal száguldó autókat vártatok az első Transformers 3 előzetesénél? Én igen. Nem azt kaptuk. Mint már tudjátok a harmadik részben nagy szerepeket kap az oroszok és az amerikaiak között zajló űrverseny is, az alábbi trailerben Neil Armstrong holdra szállását láthatjuk, ám az asztronautának volt más küldetése is azon kívül, hogy kitűzze a csillagos lobogót. Egy lezuhant idegen űrhajó környékén szimatol körül. A rendezői teendőket ismét Michael Bay látta el, Shia LaBeouf visszatér, új szerelme pedig Rosie Huntington-Whiteley lesz, a modell nem Megan Fox szerepét vette át, hanem egy teljesen új karaktert játszhat el.

Címkék: trailer transformers poszter sequel transformers 3 scifielőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr972503860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.12.09. 10:08:32

ennyi alapján még akár nagyon jó is lehet, az a trailer nekem nagyon tetszik.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.12.09. 10:11:49

Ha kihagyják az idióta, gyerekes humort, akkor még olyan jó, pörgős film is lehet, mint az első.
De nekem a második is bejött.
filmdroid.blog.hu/2009/06/25/transformers_2_a_bukottak_bosszuja

countrypecos 2010.12.09. 10:24:06

Jöjjön már! Messze van még az a július 1.! :) Az előzetes nem rossz.

Ja, valakinek kérdés volt, hogy 3D-ben jön? Mindig elhitetem magammal, hogy a rendezőnek van beleszólása a dolgokba. Végül a stúdió győzött.

suo tempore 2010.12.09. 10:34:57

ez meglepően jó volt, én csak azt utáltam az eddigiekben,h ezek nem robotok voltak, hanem nyálgépek

persze nézni fogom egészen addig a pillanatig, amíg el nem kezdik a bárgyúzást, mert attól behányok

és ahogy sejtettem, azt a bizonyos leugrást a holdkompról sosem hagyják ki :DDD

A nép fia 2010.12.09. 11:16:15

Ez a Bárka?
Van egy olyan érzésem, hogy ezt kellett volna első résznek csinálni.

Mindenesetre érdekes, hogy a piromániás Bay egy ilyen előzetest hozott ki. Ezek szerint hatalmas durranásra készül, és nagyon titkolózik. :-D

Ez a robot csávó ki volt amúgy? Unikronnak kevés, Optimus és Megatron nem lehetett, nem hasonlít a Bukottra sem. Sárga színű? Hát... fene se tudja. Űrdongó egy korábbi alakja talán. :-D

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2010.12.09. 11:21:51

@A nép fia:
látszik, hogy nem olvasol indexet, ott írtam, hogy a fanok szerint Alpha Trion, az első 13 ős-Transformers egyike.
;)

A nép fia 2010.12.09. 12:31:21

@Hamlet: Az indexet olvasom, de elképzelhető, hogy nem minden cikkedet néztem meg. Remélem, nem haragszol érte.

Alex Mahone 2010.12.09. 13:35:52

Akármennyire nem tetszett... rosszul kezdtem. Akármennyire GYŰLÖLÖM a második részt, meg kell hagyni, eme előzetes fasza volt. Mondjuk egy pillanatra megingott annál a "nemzetünk legdicsőbb pillanata"-szövegnél.

Hiába, Bay igazi patrióta :D

countrypecos 2010.12.09. 13:52:48

@Alex Mahone: Igen, és odavan a katonaságért. :) Ezt szokta hangoztatni, tényleg patrióta.

Én bírtam a második részt is. A Sziget óta szeretem a munkáit. Az előző filmjei nekem túl popcornosak voltak. Ez is az, tudom, de a témához jobban illenek a megoldásai. És a rendező úrnak már kiforrott a stílusa, azt hiszem. Pedig féltem az első résztől és lám, kurva jó munkát végzett! :D És nagy taps az ILM-nek, meg az összes effektes srácnak és csajnak. Nagyon szép munka!!!

Ezt meg nagyon várom!!!!!!!! :D :D :D

Kriz.93 2010.12.09. 14:23:48

Nem nyomok a Play-re :D majd szombaton Tron előtt leadják a bemutatót :D:D kérdés az hogy hogy fogom kibírni :DD:D:D

Globetrotter2014 2010.12.09. 14:31:06

Sziget, jó, Transformers 1 ok, folytatás inkább gáz. Talán itt kicsit visszaviszik a nomrálisabb irányba a stílust...

countrypecos 2010.12.09. 15:45:21

@ZF2: A Szigetben az az autós üldözés, mikor lelökdösi a súlyokat Lincoln Six Echo, na az brutálisan jól meg van csinálva!!!
Szerintem a filmjeinek- már amelyiket említettem, hogy tetszenek- van ritmusa, jól fel vannak építve. Ici-picit húzták a második Transformers-t, ott lehetett volna feszesebb a dolog, de ez van. Nekem ettől függetlenül tetszett.

Globetrotter2014 2010.12.09. 15:47:14

@countrypecos: a sziget úgy ahogy van jó film, személyes kedvencem. De Bay egyékként hajlamos elvetni a slykot a kommerszség felé..

countrypecos 2010.12.09. 15:51:22

@ZF2: Igen, nekem ezért tetszenek az utóbbi filmjei. Látványos és pörgős filmek, na! :D
A Pearl Harbor pl. nagyon nem jött be. :/ Armageddon- még rosszabb... :P Túl hatásvadászok voltak. A bakikról/hibákról meg ne is beszéljünk...

countrypecos 2010.12.09. 15:56:00

Basszus, minél többször nézem meg ezt az előzetest, annál jobban tetszik! :D Mondjuk azt hozzátenném, hogy minden alkalommal eggyel nagyobb felbontást választok. :D
Kurva nagy az az űrhajó!!! Ott lógicsálnak benne az alakváltó robotok. Szar kényszerleszállás lehetett.

Blake007 2010.12.09. 16:23:32

Az előzetesek eddig is jók voltak, szóval most is ezt csinálják. Én már nem lépek mégegyszer ugyanabba a szarba. :) Majd letöltve a legundorítóbb minőségbe talán megnézem egyszer.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.12.09. 16:58:56

Én se láttam moziban a 2ik részt,m és nem is vesztettem vele így utólag is azt mondom...

Shyllard 2010.12.09. 17:02:34

@countrypecos: Nekem spec az Armageddon a kedvencem tőle, főleg a rengeteg csöppet sem burkolt hatásvadász dicső jelenet miatt :P

Am meg a trailer elég jó, bár lehet akármilyen fasza is a sztorija (ami a 2. után meglepő lenne) még mindig tudom, h Bay képtelen megszabadulni a kamerarángatástól, ami miatt az egész filmben alig lehet majd látni valamit a látványelemektől... De ne legyen igazam, Bay pont most térjen észhez.

countrypecos 2010.12.09. 17:37:49

@Shyllard: Ohó, vannak rosszabb "kamerarángatók". :/ Nem tudom, évtizedekkel ezelőtt kitalálták a minél simább kameramozgatást. Állványok, stb. Erre pár éve ilyen dokumentarista cuccal álcázott rángatózással jelentkeztek az operatőrök. Volt egy katasztrófa film a retekklubon- a címét már meg nem mondom-, ahol a zoomolás vegyült a rángatással... Esküszöm rosszul is lettem tőle. 5 percig sem bírtam és el kellett kapcsolnom. Na ilyen az, amikor hatásvadász-öncélú stílust kreálnak.

De szerintem a Transformers-ben még jó arányban van benne. :)

Alex Mahone 2010.12.09. 17:39:15

A Sziget tényleg nagyon jó film volt, kár, hogy az utolsó fél óráját nem vágták le, azé' még meg kellett menteni mindenkit az IGAZSÁGÉRT.

Egyébként nézem a trailert máshol, erre látom, hogy a "nemzetünk legdicsőbb pillanata"-felirat ki vagyon cserélve az "emberiség legdicsőbb pillanatára". Mi a f*sz? :D
Eddig bírták arcoskodás nélkül, vagy mi? :D

a8zoli 2010.12.09. 18:07:49

tehát csak eljött hogy a G1 történetet veszik elő... ahogy kezdeni is kellett volna csak ők a holdra pakolják az egészet nem a földön ....

a8zoli 2010.12.09. 18:09:55

sztem a robot akit látunk az hot-rod ő aki viszegette az autobotokat mikor optimus "kikapcsolt" az űrben 1x csak :D

Shyllard 2010.12.09. 18:29:46

@countrypecos: Hát spec nekem az ál-dokumentarista filmek bejönnek, mert pl Cloverfield-hez, District 9-hoz és Paranormal Activity-hez nagyon is passzolt ez a stílus, de egy nagyköltségvetésű szuperprodukciónál engem kifejezetten idegesít, h semmit sem látok a vásznon a villódzó fényeken kívül....

countrypecos 2010.12.09. 18:36:51

@Shyllard: Cloverfieldet nem is láttam. Valahogy kimaradt, majd pótlom. :)
District 9 meg olyan gusztustalan volt, hogy bánom már a megnézését. :/ Az én gyomrom már csak ilyen. :D
Paranormal Activity szintén kimaradt. Most tuti úgy tűnök, mint aki nem is néz filmeket. :D Pedig nagyon nem így van. De ez a dokumentarista műfaj engem zavar.

Buchek8 2010.12.09. 22:32:55

sosem volt egy eszes mozi de igazi látványpékség, várós mindig :)

HJ77 2010.12.11. 17:43:32

Hm... Ez most meglepett. Vártam a szokásos robbanást,egymást gyepáló robotokat meg a sikoltozó Sháját,erre meg jön ez...Tetszett. Remélem az egész film kicsit komolyabb,komorabb lesz mint a helyenként totálisan debil második rész a gyerekes poénjaival. Na jó azért a második résszel is elvoltam,(olyan 65%)de az első sokkal jobban bejött.(90%)

COLT 2011.03.13. 14:55:42

Nekem egyik se tetszett valami nagyon, de majd ha lesz egy 3D-s epizód végre, akkor azt tényleg megnézem moziban...
süti beállítások módosítása