Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Gagyi mami - Mint két tojás szinkronizált előzetes

2010.12.16. 19:14 koimbra 5 komment

Martin Lawrence eddig kétszer álcázta magát öreg néninek és most még egyszer belebújik ebbe a jelmezbe. Fiát Brandon T. Jackson játssza, aki egy ügyben fontos szemtanú lesz és el kell rejteni. A legbiztosabb megoldásnak az tűnik, hogy őt is átváltoztatják nőnek és egy lányiskolában bújnak el. John Whitesell, a franchise második részének rendezője készíti a vígjátékot, a forgatás áprilisban indul Atlantában.

Címkék: trailer vígjátékelőzetes gagyi mami 3 gagyi mami

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr672520338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.12.16. 20:03:43

Ennek már a 2ik részét se láttam, és ezt se fogom vszínű...

HJ77 2010.12.17. 08:51:45

Már az előzetes is sokk volt. :) @doggfather: Én láttam a kettest, de bár ne láttam volna...rettenet.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.12.17. 09:35:25

@HJ77: Eddig se bántam, hogy nem láttam, de most megerősítettél.

Gremlins 2010.12.17. 09:35:56

Egyszerűen nem hiszem el, hogy vevő erre valaki. A másik ilyen az Eddie Murphys,ami nem jut eszembe. Fingó négerek...kurva vicces...

Mese92 2010.12.17. 10:15:50

A második részt én se láttam, az elsőt is csak akkor nézem meg esetleg, ha leadja a tv, de inkább ott se. Eddie Murphytől az Amerikából jöttem óta nem akadok vicces filmre.
süti beállítások módosítása