Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Jön a Halálfutam harmadik része

2010.12.29. 13:01 koimbra 8 komment

A Halálfutam (Death Race) 2 éve nem hozott sokat a konyhára, azonban valamennyi profitot csak összekaparhatott, mivel az Universal áldását adta a folytatásra, ami már csak DVD-n jelent meg. A stúdió bizonyára elégedett lehet ennek eredményeivel, ugyanis máris a harmadik részben gondolkodnak. Erről eddig csak ennyit lehet tudni, nem ismeretes, hogy az első rész folytatása vagy pedig az előzményeket elmesélő második felvonás fonalát viszik tovább.

A Halálfutamban Jason Statham játszotta a börtönre ítélt főhőst, aki kénytelen részt venni a sitten megrendezésre kerülő veszélyes, több életet követelő autóversenyen, az egyik híres résztvevőt, a maszkot viselő Frankensteint kellett helyettesíteni. A másodikban Luke Goss akciózhatott, ő Frankensteint formálta meg, bemutatták, hogy miképp került a rácsok mögé és hogyan került kapcsolatba ezzel a reality show-val.

Címkék: miújság sequel death race death race 3

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr852546005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.12.29. 15:59:08

Én a másodikat sem láttam, sokról maradtam le?!?!

Napiframe · http://napiframe.blogspot.com 2010.12.29. 17:10:15

A harmadik rész már csak vhs-en jelenik meg? :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.12.29. 18:37:58

@doggfather: Az első szórakoztató akciómozi volt, a folytatást nem láttam. Nem is fűzök hozzá sok reményt.

edi95 2010.12.29. 19:35:19

Nekem speciel fogalmam sem volt arrol hogy van 2. rész még trailert se láttam, semmi infom nincs róla. Rákerestem a filmkatalóguson és ott sem találtam semmit a filmröl...nah mind1

gabbor 2010.12.29. 21:46:08

A második rész már tölthető, szerintem nézhetetlen, gagyi. Én a felénél kinyomtam.

edi95 2010.12.30. 02:34:22

@koimbra: köszönöm ,de közben megtaláltam kedvenc torrent oldalamon a filmet :) viszont az nekem nagyon furcsa hogy a filmkatalógusban semmit sem találtam róla pedig az azért egy elég nagy oldal még 80 éves filmeket is találni rajta ez meg idén jött ki , érdekes.
süti beállítások módosítása