Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Jeremy Rennernek ajánlották fel a Bourne Legacy főszerepét

2011.04.22. 10:58 koimbra 9 komment

Miután Paul Greengrass és Matt Damon is elhagyta a Bourne fedélzetét az Universal Tony Gilroy-ra bízta a franchise sorsát. Gilroy megírta a forgatókönyvet és a rendezést is bevállalta. A Bourne Legacy címre hallgató alkotás már nem Robert Ludlum könyvein fog alapulni és az is biztos, hogy Bourne szerepére nem szerződtetnek új színészt. Egy teljesen új karaktert, egy új hőst fognak bemutatni, olyasvalakit, akinek története önállóan is megállja a helyét, amihez első három felvonás történései szolgáltatták az alapot ehhez a részhez.

A főszerepre gyakorlatilag fél Hollywood esélyes volt: Jake Gyllanhaal, Tobey Maguire, Garrett Hedlund, Taylor Kitsch, Kellan Lutz, Joel Edgerton, Michael Pitt, Josh Hartnett, Paul Dano, Oscar Isaac, Michael Fassbender, Luke Evans, Alex Pettyfer és Benjamin Walker fordult meg a franchise környékén, végül Jeremy Rennert szerződtették le. Renner jelenleg a Hansel & Gretel: Witch Hunters forgatásán vesz részt, majd a Bosszú Angyalaiban eljátssza Sólyomszemet. A Bourne Legacy forgatása szeptemberben indul, addigra már letudja egyéb kötelességeit.

Címkék: bourne miújság sequel bourne legacy

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr982847049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gisss 2011.04.22. 11:42:22

Nagyon megy neki a szekér. Hajrá sólyomszerm:D (most a Thorban is fel fog tűnni már amúgy, nem? valahogy azt olvastam)

Dean6 2011.04.22. 12:57:39

Hát Matt Damon nélkül szerintem már nem lesz olyan jó.Jeremy Renner,hát... én nem értem miért ilyen felkapott.gondolom mert megnőtt a hírneve,de mégsem kér csillagászati összegeket.(még)
Szerintem annyira nem illik ilyen szerepekhez, állítólag tom Cruie utódja lesz a mission impossible 5-ben is majd...

gisss 2011.04.22. 13:56:10

@Dean6: Hát olyannyira az utódja lesz hogy már az Mission Impossible 4ben ő lesz Hunt társa:)

COLT 2011.04.22. 21:00:21

Kövezzetek meg de én bízom ezt a Jeremy Renner nevű srácot, a 28 héttel később óta, a bombák földjében meg szimplán egy kurvajó őrült katona volt. Egyébként nekem fura lesz a Bourne Demon nélkül. MI4ben most akkor lesz Cruise vagy nem? Mert az imdbn még csak pletyka szintjén megy elvileg.

I3eni 2011.04.23. 00:01:36

Én is bírom nagyon a fazont. A Swat-ba láttam asszem elsőnek. Jó színész! Most a Tolvajok városát is megnéztem, abba is jól alakított, a Bombák földjén-t nem néztem végig, nekem nagyon lassú film volt. Bízok benne és személy szerint el tudom képzelni a filmben ahogy a MI4-ben ;)

istvan-76 2011.04.23. 09:32:54

Jó választás, reménykedtem benne hogy így lesz.

Sanosuke 2011.04.24. 19:51:15

de ha nem Bornról szól akkor adhattak volna neki más címet.
süti beállítások módosítása