Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Még két Zöld Lámpás karakter poszter

2011.04.26. 20:40 koimbra 9 komment

Újabb két karakter posztert tettek közzé, csak tán nem mutatják be az összes Zöld Lámpást, hanem egy bizonyos mennyiség után megállnak. Az elsőn Sinestro (Mark Strong) feszít, a másikon a nagy darab lény Kilowog (Michael Clarke Duncan hangján szólal meg). Sinestro Hal Jordan mentora volt, aztán átállt a sötét oldalra

 

 

Címkék: poszter green lantern képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr572857649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drex 2011.04.26. 21:29:19

minél több poszter és trailer kerül ki ehhez a filmhez,annál kevésbé tudom elképzelni,hogy a képregény rajongókon kívül(és sztem ők is csalódni fognak) képes lenne nagy tömeget megmozgatni,nagyon komolytalanok ezek a karakterek,attól függetlenül,hogy a képregényben biztosan jól mutatnak,és jól kidolgozottak is.

Blake007 2011.04.26. 21:41:07

Képregényt nem ismerem, film jöhet ezerrel, és már jöjjön is. :)

A nép fia 2011.04.26. 22:25:38

@Drex: Igen, szerintem sem lesz széles tömegeknek fogyasztható. Egyszerűen nem tudom komolyan venni - még képregényfilmhez képest sem.

Mese92 2011.04.26. 22:34:00

Én is ezt magyarázom. Bizonyos réteg értékeli majd ezt a filmet.

Sci-fi szerelmesek meg nők, akik beindulnak a rózsaszín Marc Strongtól.

Hmmmm.....

Genzo · http://genzocomics.freeblog.hu/ 2011.04.26. 22:37:07

Én ismerem nagyrészt a képregényt, és elég bizakodó vagyok a filmmel kapcsolatban, aztán meglátjuk. A karakterek kinézetére nem tudok rosszat mondani, szerintem egész jól át lettek hozva a képregények oldalairól az eddig látott képek/videók alapján. Meglátjuk, milyen lesz a film, de én nagyon várom. :)

Alex Mahone 2011.04.26. 23:00:42

@Drex: érdekes, engem pont hogy egyre jobban megfog, a furcsa, gagyiba hajló első előzetes után. Elvégre most már a fotosop is igényes munka, az pedig csak jelent valamit.

Blake007 2011.04.26. 23:02:25

Hát, engem az se érdekel ha világszerte 10 dollárt termelne, csak az érdekel hogy nekem tetszik-e, és ennyi. Watchmen is bukta volt, mégis egyik kedvenc filmem lett.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.04.27. 08:12:17

@Drex: @A nép fia: @Mese92: A Star Wars-ról se gondolta senki, hogy ekkora kult lesz. ;)
Nem akarom ahhoz hasonlítani véletlenül sem, csak annyi, hogy az űrben játszódik ez is. ;)

asz0089 2011.04.27. 16:28:27

A második posztertől kajak beijedtem egy pillanatra. :D
Olyan hatásos, jól fest.
süti beállítások módosítása