Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Lawrence így fog festeni Az éhezők viadalában

2011.05.18. 21:39 koimbra 11 komment

Jennifer Lawrence jó úton halad a sztárrá válás útján, A hallgatás törvénye (Winter's Bone) után szerepet kapott az X-Men előzményfilmben, jövőre pedig Az éhezők viadalában (The Hunger Games) fog játszani. Egy tini lány és fiú részt vesz az éves Éhezők viadala "játékban", ahol élet és halál a tét és mindezt a televízió is közvetíti. Az Entertainment Weekly új számában a borítóján hozott le egy képet Lawrence-ról, aki már Katniss Everdeen "üzemmódban" néz reánk.

Címkék: képben könyvből film hunger games

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr432915106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante McFarlane 2011.05.18. 22:40:45

Na most mondja Jenniferre valaki, hogy úgy néz ki mint egy jóllakott óvodás :D
De amúgy sokat hallok erről az ,,Éhezők viadaláról" és az lenne a kérdésem, hogy jó olvasmány? Érdemes kiolvasni? (A film amúgyis várós :))

Dean6 2011.05.18. 22:54:34

Én nem ajánlom,hogy film előtt olvasd el a könyvét.Nálam az angyalok és démonoknál volt,hogy a film hallatára elolvastam a könyvet,aztán tudtam mi lesz a filmben, és így nem volt már olyan jó. Miért jó,hogy tudjuk mi lesz a filmben,ez olyan mintha elolvasnád előtte a forgatókönyvet.Meg a másik,hogy állandóan hasonlítgattam,miközben semmi értelme sincs. De ez csak az én véleményem :)

Sonda 2011.05.18. 23:41:47

@Dean6: Hát ez nem feltétlenül van így szerintem...
Ha jó a könyv megéri elolvasni, mindig is töbre tartom a könyvet, mert egy két órába belerakni 1-2 száz oldalt szinte lehetetlen...

Dean6 2011.05.19. 00:45:31

@Sonda: De akkor minek nézed meg a filmet,ha tudod úgyis csalódni fogsz? Nem érdemesebb akkor megnézni a filmet, és aztán elolvasni a könyvet? Így nem fogod tudni milyen csavarok vannak a filmben, és ha a könyv jobb akkor utána jobb érzésed is lesz :)

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2011.05.19. 01:44:33

Mindig hangosan röhögve olvasom ezeket a posztokat, ahol megtudhatom, miről is fog szólni a legújabb sikervárományos 3D-s sci-fi/horror/akció/kaland - és általában be kell látnom, hogy semmi újat nem tesznek le az asztalra, csak ugyanazokat a köröket futják... miért is? Elfogyott az író? Elfogyott az ötlet? Nem tudnak többet lopni/venni?

Betelt a belterjesség okozta pöcegödör? :-) (Bocsánat.) Ez az egyébként talán teljesen megérdemelten éljenzett mű semmivel sem meglepőbb alapsztorival bír, mint legalább 5-10 másik filmecske/könyvecseke. Hol itt a kreativitás?

agymosott.blog.hu

És ajánlom magamat:
agymosott.blog.hu/2011/02/14/bun_es_bunhodes_avagy

damoqles 2011.05.19. 08:16:09

@Dean6: Nagyon úgy tűnik, hogy a filmet mint médiumot valami magasabb rendű entitásnak tartod a(z alapjául szolgáló) regénynél. Én ugyan nem olvastam ezt, de általában úgy vagyok vele, hogy inkább a könyv "spoilerezze el" a filmet (ami abszurdum, elvégre a könyv az eredeti, a film csak kivonat _minden_esetben_), mint hogy az összesűrített, nagyokos producerek által elkorcsosított mozi rontsa el így vagy úgy a könyvélményt vagy vegye el az érdeklődésemet iránta. Már csak a ráfordítandó idő miatt is komolyabban veszek egy regényt, mint egy filmet.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.19. 08:41:43

a könyvet nem olvastam, de ez a szinopszis valahogy nem fogott meg...
:S

Sonda 2011.05.19. 09:22:26

Nah közben én utánajártam h mi is ez a könyv valójában... ujabb tiniregény, kösz nem akarom elolvasni, max megnézem de annyi jó regény van nem akarok megint 12 meg 16 éves fiukról és lányokról olvasni :)
Ráadásul már most triologiának szánják, ami egy ujjab rosz pont!
@Tom Bobb: oh hogyne az a pöcegödör már teli van XD

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.05.19. 09:24:12

@Sonda: Szerintem a komolyabb fajta tiniregény, nem Alkonyat szerű valami

FayeFaye 2011.05.19. 17:22:48

@Dante McFarlane: Az elso konyvet egy ejszaka alatt olvastam ki, aztan a masnapot azzal toltottem, hogy frenetikusan kerestem a masodik es harmadik reszt minden konyvesboltban. "fiatal felnott" kategoriaban szerepel a polcokon, de ez ne tantoritson el senkit, eleg kemeny es downbeat, Battle Royale csak sokkal komolyab karakter abrazolassal.

Sanosuke 2011.05.19. 20:40:53

itt tényleg nagyon csinos

viszont Misztikként kicsit malac pofája van :D

szerintem ugyanígy kelett volna az x-menben is kinéznie.
süti beállítások módosítása