Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Táncoló talpak 2 előzetes - Timberlake módra

2011.05.26. 21:44 koimbra 7 komment

George Miller élete legnagyobb sikerét aratta a Táncoló talpak (Happy Feet) animációs filmmel. Miután az Igazság Ligája (Justice League of America) befuccsolt betervezte a Mad Max 4-et, aminek a forgatása tolódott, de azért énekeskedvű-táncoslábú pingvinek  visszatérését gond nélkül tudta prezentálni. Az egyik főpingvin fiával némi gond adódik, valahogy vonakodik a zenétől. Ám ez a legkisebb gond, ugyanis nagy erők gyülekeznek, amely megváltoztatná a pingvinek élőhelyét, e miatt az itt élő fajok szövetkeznek, hogy megoldják a problémát. Amerikában november 18-án mutatják be.

Címkék: 3d táncoló talpak animációelőzetes táncoló talpak 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr652935358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

countrypecos 2011.05.27. 00:25:52

Jajj neee!!! Az első is egy f*s volt, alig tudtam végignézni. Nem értem minek ez. Egy hányásnak nagyobb értelmét látom. :P

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.27. 10:07:50

@countrypecos: nah, ez volt az az animációs nekem is, ahol komolyan gondolkodtam, hogy be se fejezem annyira eröltetett, gyenge volt...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.05.27. 10:26:38

Szerintem a Táncoló talpak egy jó animációs film volt, jól szórakoztam rajta:)

Nerve 2011.05.27. 12:24:48

@koimbra: Nekem a kedvenc animációs filmem. Persze, vidám, jó móka, táncolnak dalolnak, de: a nem kicsit posztapokaliptikus mivolta magasan emeli a hasonló alkotások fölé és nem utolsósorban hihetetlenül cinikus a végkifejlete is. Nemcsak a műfajhoz képest.

Nerve 2011.05.27. 14:30:02

Eh, elcsesztintettem: apokaliptikus, poszt nélkül.

Shyllard 2011.05.28. 07:49:12

Nekem is tetszett az 1, de akkor most ezek szerint az előző rész szereplői nem térnek vissza?
süti beállítások módosítása