Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Az Amerika Kapitány következő posztere

2011.06.23. 20:40 koimbra 9 komment

Amerika Kapitány kezében a csillagos pajzzsal, mögötte pedig a lobogó. Ha ez nem dobogtatja meg a patrióták szívét, akkor semmi. Meg ugye a képregényrajongók is örvendenek.


Ugyan a film még bemutatás előtt áll, de Christopher Markus és Stephen McFeely már a folytatás történetén töri a fejét. A Kapitány ellenfele még nincs eldöntve, de úgy tűnik, hogy a második világháborútól nem fognak elszakadni véglegesen, flashbackek formájában vissza-visszatérünk erre az időszakra.

Címkék: poszter amerika kapitány képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr253009687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2011.06.23. 20:41:44

USA 4EVER!!! Jabocs, magyar vagyok... :S :D

gisss 2011.06.23. 20:55:01

@koimbra: De jó:D
Egy újabb trailert adnának ki inkább. Valami jó theatrical 3 perceset. Újabb jelenetekkel. Persze tudom elrontják ha túl sok jelenetet megmutatnak előre, de itt szerintem a ló másik oldalára estek. Eddig egy 2 perces trailer van a neten és kész. (a rövidebbeket nem számolom mert azokban egy új jelenet sincs:)
Ja és F** Yeah:D

Gobiakos 2011.06.23. 21:09:49

Jól néz ki ez a plakát, horzsol, mint állat! A filmet várom, bár gondolom ezzel nem vagyok egyedül... :-)

Shyllard 2011.06.23. 21:29:42

@koimbra: :D Amerikaaaa :D
@gisss: Sztem jo ez igy, én a moziban szeretném látni a filmet, hamár ki fogom érte fizetni a jegyárát. Kár, hogy 3D-s :S Remélem azért szebb lesz, mint a Thor-nál...

h82h 2011.06.23. 21:44:31

Mint valami propaganda anyag a hetvenes évekből...

COLT 2011.06.23. 21:54:40

@gisss: Szerintem meg inkább a filmet adnák ki végre.

A poszter meg fasza, bár az amcsikat nem feltétlenül csipázom, de ezt megnézem.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.24. 08:13:28

nekem bejött, tényleg képregényes.

Amerika kapitány meg milyen legyen, ha nem csöpögősen amerikai?!?!

Sanosuke 2011.06.24. 21:29:07

én Brad Pittet látnám szívesen kapitányként :D
süti beállítások módosítása