Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Block regényhőse végre tiszteletét teheti a vásznakon

2011.07.01. 12:54 koimbra 4 komment

Lawrence Block krimiíró az évek alatt több hőst is megteremtett, Matthew Scudder 16 könyvben nyomozott, Bernie Rhodenbarr betörő kalandjait 10 regényben követhettük nyomon, még ott vannak a J.P. Keller bérgyilkos történetek, de meg kell említeni még a Chip Harrison és  Evan Tanner sorozatokat.

Közülük Scudder bukkanhat fel a vásznakon, az A Walk Among the Tombstones sztoriból 14 éve próbálnak filmet faragni, talán most összejöhet, mivel a Cross Creek Pictures-nek hála összejött a költségvetés. A rendezői székből nagy valószínűség szerint D.J. Caruso, A negyedik (I Am Number Four) és a Distrubia alkotója osztogathatja az utasításokat. Scudder korábban a rendőrség kötelékében dolgozott és nem vetette meg a piát, visszavonulása után magánnyomozóként dolgozik, a Tombstone könyvben egy heroindíler nejét elrabolják, majd postázzák a nő egyes darabjait. Scudder próbálja kideríteni a tettesek kilétét és hollétét.

Egyelőre nincs főszereplő, régebben Harrison Ford neve keringett a film körül. Nem lenne meglepő, ha végül egy fiatalabb színészt kérnének fel a karakter megformálására. A forgatókönyvön Scott Frank dolgozott.

Címkék: miújság könyvből film krimihír

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr813029960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lamond 2011.07.01. 14:36:08

"Block regényhőse végre tiszteletét teheti a vásznakon"

khmm... en.wikipedia.org/wiki/8_Million_Ways_to_Die

szóval Jeff Bridges már játszott valamit a Block életműből, csak a siker elkerülte a dolgot.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.07.01. 16:53:56

@Lamond: Na erről nem hallottam még, gyorsan rákerestem, hátha valahogy meg lehetne nézni:) Remélem sikerül valahogy, köszi, hogy mondtad.

Egyébként belekezdtem egy Block regénybe, de untam és nem jutottam a végére.

mr.roper 2011.07.01. 19:38:51

@Lamond: ez így van, ráadásúl azt a filmet többek között Oliver Stone írta, de ez sem sokat lendített a film karrierjén...hátha most már megérett a közönség egy Scudder-mozira :-)

Lamond 2011.07.01. 21:20:46

@koimbra: én sem láttam a filmet, csak múltkor vateran kerestem block regényeket és belefutottam a dvdbe. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy még én sem olvastam Blocktól, de már csak a polcig kell nyúlni, ha úgy gondolom.
süti beállítások módosítása