Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

The Thing előzetes - Carpenter klasszikus horrorjának az előzménye

2011.07.14. 22:00 koimbra 16 komment

Ritkán mondhatjuk el egy remake-ről, hogy az legalább olyan jól sikerült, mint az eredeti változat. John Carpenter 1982-ben jelentkezett A dolog (The Thing) sci-fi horrorral és ha nem is láttuk az 1951-es változatot, annyit bátran kijelenthetünk, hogy nem okozott csalódást. A rendező olyan alkotást rittyentett össze, ami még ma is megállja a helyet, ugyanolyan félelmetes és izgalmas, mint anno és a nézők ugyanúgy találgatják, hogy vajon a végén ki lehetett "megfertőződve".

Az Universal gondolt egyet és berendelt egy előzményfilmet, ami már a norvég bázisra koncentrál, azaz láthatjuk, hogy miképp találták meg az idegen űrhajót és hogyan okozott káoszt és pánikot a jelenlevők körében. A 82-es filmben nem voltak nők és nem hiányolta őket senki. Itt viszont nem merték kihagyni ezt az összetevőt, Mary Elizabeth Winstead fogja bőszen markolászni a lángszórót és kijelentették, hogy nem egy romantikus szálat akarnak erősíteni vele, hanem inkább az Alien franchise miatt gondoltak rá, hogy lehetne egy színésznő a főhős. Mellette Joel Edgerton, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Eric Christian Olsen, Davetta Sherwood lesz látható.

Matthijs van Heijningen Jr. reklámfilmekkel kereste a kenyerét, majd egy Las Vegasban játszódó zombifilmet szeretett volna megvalósítani, az Army of the Dead producere Zack Snyder lett volna. Minden jól haladt, a stúdió 3 hónappal a forgatás előtt jégre tette a tervezetet. Van Heijningen Jr. ezt követően arra kérte ügynökét, hogy nézzen már utána, hogy gondolkodnak-e egy A dologhoz hasonló filmben és nagy örömére kiderült, hogy az Universalnál pont formálódik egy ilyen terv.

<a href='http://http%3A%2F%2Fmovies.msn.com%2Fmovies%2Fmovie-trailers%2F%23%2Fvideo%2Ff749b83d-e1d0-4983-a918-a9c3914b03c0' _fcksavedurl='http://http%3A%2F%2Fmovies.msn.com%2Fmovies%2Fmovie-trailers%2F%23%2Fvideo%2Ff749b83d-e1d0-4983-a918-a9c3914b03c0' target='_new' title=''The Thing' Movie Trailer' >Video: 'The Thing' Movie Trailer</a>

Címkék: trailer prequel the thing horrorelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr93068357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2011.07.15. 09:08:34

Hát nem igen tudom elhinni, h Mary Elizabeth Winstead űrlényeket fog darálni a filmben...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.07.15. 13:54:17

Látta valaki a Carpenter féle verziót? Szerintem érdemes pótolni, akinek eddig nem volt hozzá szerencséje.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2011.07.15. 16:10:34

A 82-es film jó volt. Szerintem is érdemes megnézni.

Anak 2011.07.15. 20:16:28

A csaj elméletileg nem élheti túl, hacsak nem tettek bele valami pluszt az új filmbe, amire nem derült fény / nem tudhatunk a régi filmből.
(Ugye ott a túlélők egy pilóta és egy mesterlövész, akik kergetnek egy kutyába bújt idegent,)

SoulMiner 2011.07.15. 22:51:16

Én láttam az 51-es filmet, meglepően jó volt az is, és izgalmas is, de ott az űrlény nem alakváltó, ezt csak a 82-es film hozta be, az 51-esből csak a sarki kutatóállomás, és az űrhajótörött űrlény maradt meg. Carpenter legzseniálisabb filmje A dolog, kár folytatni. Még akkor is, ha Winsteadből kinézem, hogy alieneket darálna...

Sanosuke 2011.07.16. 12:09:42

azabaj hogy nagyon hasonlítani fog a carpenter féle verzióra.

mondhatnánk ez egy előzmény-reboot film.

COLT 2011.07.16. 12:21:34

Király lesz ez, én láttam a 82-est, sacc/kb. 4-5 éve, de semmire nem emlékszem belőle, pedig meg van dvd-n, max annyira hogy féltem tőle, de nagyon, ezt is megfogom nézni,csak egy valamit nem értek. Miért csak lángszóróval lehet erre a dögre rátámadni? Egy sima Pisztoly nem használna neki?

Anak 2011.07.16. 15:17:30

@COLT: Nézd újra meg a DVD-det és a választ megleled benne.

K.Leslee 2011.07.16. 15:28:26

Az a baj, hogy a 82-es The Thing szerintem az egyik legjobb és legijesztőbb horror film a világon, ebben a trailerben viszont semmi eredetiség nincs, szokásos ijesztgetős klisé-jelenetekkel dolgozik ahelyett, hogy felkeltené az érdeklődést az ismeretlen iránt, ahogyan elődje tette.
Azért Ennio Morricone zenéje ott van. Egy gond viszont rögtön van vele, hogy rohadtul tudom, mi lesz a vége. Remélem a legjobbakat és hogy nem vágták haza ezta klasszikust is.

K.Leslee 2011.07.16. 15:32:22

@COLT: A 82-es verzióban csak lángszóróval lehet megölni a dögöt, hiszen egy olyan lényről van szó, ami gyorsan regenerálódik és alkalmazkodik, minden sejtje egy önálló életforma (ezt a vérteszt is bizonyítja).

COLT 2011.07.16. 20:58:30

@K.Leslee: Köszönöm szépen, nem akartam újra megnézni, plusz szerintem félnék is tőle.

@Anak: Köszönöm a semmit, hülye vagyok amint láthatod, most jöttem a GYP-s intézetből hogy erre nem jöttem volna rá, oka van hogy nem nézem meg mégegyszer.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.07.17. 09:56:37

Na gyerekek...ez egy előzményfilmnek készült,igaz-é? Az eredetiben a ruszkik találták meg,nem?(rég láttam már)@K.Leslee: Nem a legjobb és nem a legijesztőbb (első sorban sci-fi ugyibár, nem horror:)), de k*rva nagy film,az tény!!!!!!!!!!!!!!:D

K.Leslee 2011.07.17. 11:32:28

@mutant: mindig ijesztőnek tartottam, hogy magát a lényt alig látjuk és hogy szinte kiirthatatlan. Meg az a zene. ..kb.8 évesen láttam először, ezért is tarom még ma is félelmetesnek szerintem.

bbbarniii 2011.09.15. 18:50:09

A 82-es verzió kötelező. Ez viszont? Nem is tudom. Ha nő a főszereplő egy Thing-fajta horrorban, már eleve temethető. De azért...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.09.15. 20:12:11

@Barnileonidasz: Alien? Női főszereplő...De mondjuk a The Thing előzményéhez én se sok reményt fűzök.

K.Leslee 2011.09.15. 22:57:33

@koimbra: Sigourney Weaver iszonyatosan jó volt az Alienben. Az a baj, h szerintem a készítők azt gondolják, h elég egy nő, meg egy lángszóró azt' ugyis cool lesz. KibaXXottul NEM.
süti beállítások módosítása