Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Brühl lesz Lauda

2011.07.16. 22:38 koimbra 8 komment

A Becstelen brigantykat (Inglourious Basterds) elég sokan látták, így tömegek ismerhették meg Michael Fassbender és Christoph Waltz nevét. Mindketten felkapottá váltak, bár utóbbi azért jobban megválogathatná, hogy miben vállal szerepet. Daniel Brühl egy német mesterlövészt játszott Quentin Tarantino művében, eddig elkerülte az Álomgyár hívó szavát, de végül csak beadta a derekát. A színész bekerült a Rush Forma 1-es tervezetbe, ami Niki Lauda és James Hunt rivalizálására koncentrál. Egyelőre úgy tűnik, hogy Ron Howard rendezésében fog megvalósulni a film, bár A setét torony (Dark Tower) forgatásának kezdete vészesen közeleg, minél hamarabb hozzá kellene látni a Rushoz. 

Chris Hemsworh fogja alakítani az angol Huntot, az osztrák Lauda bőrébe Brühl bújik. A cselekmény konkrétan a 76-os szezont mutatja be, ahol az osztrák egy baleset következtében egy időre kómába is zuhant. A szezont Hunt nyerte, Lauda egy ponttal maradt le.

Címkék: rush miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr43073307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

damoqles 2011.07.17. 08:17:56

Niki Lauda, nem Nika.
Érdekes film sülhet ki belőle. Csak legyen jó is.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.07.17. 09:44:24

Eddigi életem legkatartikusabb moziélménye volt, amikor a Becstelen B.-t néztük a moziban. A tömeg egyszerre állt fel a végén, tapsolt mindenki, fütyültünk. Végigvárta mindenki a stáblistát is. Fantasztikus volt!

A nép fia 2011.07.17. 10:04:51

Chris 190 centinél is magasabb. Elég nehéz lesz bepaszírozni egy F1 autóba... :-D

A nép fia 2011.07.17. 10:06:52

@mutant: Életem egyik legbénább filmje. Alig bírtam végigszenvedni. Már vártam, hogy véget érjen. Ekkor jöttem rá, hogy valójában nem is szeretem Tarantino filmjeit. Eddig egyik sem tetszett. A Ponyvaregényt a felénél kikapcsoltam. A Brigantykat pedig soha többé nem akarom látni.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.07.17. 11:05:04

@A nép fia: Pedig Amerikát fikázza ez a film. Szerintem szuper,megunhatatlan:) De ez az én véleményem. Nekem meg más film szar :D

mutant · http://universal.blog.hu 2011.07.17. 11:05:50

@A nép fia: A Battle: Los Angeles-szel voltam így. De mindenki a teremben...Sóhajtoztak az emberek,de volt, aki megkérdezte,h nem tudom,mennyi van-e még hátra ebből a szarból:D

A nép fia 2011.07.17. 11:44:38

@mutant: Az nem láttam. De úgy érzem, nem veszítettem semmit. :-D

asz0089 2011.07.17. 21:04:19

Az IB a magam részéről totális katarzis volt.

SPOILER

A kollégákkal együtt lőttem én is Hitler fejébe a sorozatot. :D

SPOILER

Számomra minden párbeszéd lenyűgöző volt, még azok a karakterek is, akik szinte alig pár perces szerephez jutottak. Gondoljunk csak bele a gazdába az elején, vagy a fejbe kólintott náci úriemberre. Zseniális film.
süti beállítások módosítása