Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Anonymus előzetes

2011.08.17. 11:47 BeniMan 8 komment

Roland Emmerich Shakespeare drámájához az  Anonymous-hoz is megjött az első előzetes. A politikai thriller középpontjában egy olyan férfi áll, aki állítólag William Shakespeare színdarabjait írta. A főbb szerepekben Rhys Ifans, Vanessa Redgrave, David Thewlis, Edward Hogg, Julian Bleach, Tony Way, Robert Emms. Az amerikai bemutató október 28.-án lesz. 

Címkék: anonymus

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr443160016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miecs 2011.08.17. 13:47:10

nah ezt szeretem... ezeket a filmeket... végre még egy ilyen... :) nekem trailer alapján bejön

BeniMan 2011.08.17. 13:59:29

@miecs: Nálam az év egyik legvárósabb darabja. Végre egy film amiben Emmerich nem akarja lerombolni a világot. :D

miecs 2011.08.17. 14:06:18

még ha a világot nem is de Shakespeare imázsát eléggé.. betegesen szeretem az angol irodalom nagyjairól szóló filmeket

BeniMan 2011.08.17. 15:00:25

@miecs: Akkor nézd meg a Fényes csillagot (Bright Star) Jane Campion rendezésében. John Keats életéről szól. Szerintem a témában az egyik legjobb.

miecs 2011.08.17. 15:05:10

@BeniMan: láttam... nagyon tetszett.. sőt szerintem a Becoming Jane is jó volt.

BeniMan 2011.08.17. 15:08:06

@miecs: Nemrég láttam a tv-ben. Annak ellenére h Anne Hathaway szokás szerint túljátszotta a szerepét jó volt,

willgrimm · http://egyszer-volt.blog.hu/ 2011.08.17. 21:49:11

Azzal nincs is bajom, hogy Shakespeare-t buta bunkónak állítják be - filmről van szó, legyen ez a kitalált szál. De roppant bátor dolog ettől a rendezőtől bevállalni egy ilyen filmet, mégha eddig is sikerült jelentősen elrugaszkodnia a valóságtól. Az ilyen korabeli sztorikkal készült filmeket számítógépes effektekkel megspékelni veszélyes dolog, nem is nagyon sikerül. Meglátjuk. Én nem a moziban, majd egyszer otthon.

elmouse 2011.08.18. 09:55:06

Nekem mindegyik férfi szereplő túl feminim. (gyk: buzis)
süti beállítások módosítása