Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A vér és méz földjén előzetes

2011.10.21. 21:43 BeniMan 2 komment

Egy hónappal az amerikai bemutató után, január 26-án kerül a magyar mozikba Angelina Jolie rendezői bemutatkozása. Az In the Land of Blood and Honey (A vér és méz földjén) című film a balkáni háború idején játszódik Boszniában, egy szerb fiúról és egy muzulmán lányról szól, akik egymásba szeretnek, de a háború beleszól a kapcsolatukba. A film nagy részét Magyarországon forgatták tavaly ősszel.

Címkék: trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr63320925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.10.21. 22:23:34

Jolietól láttam már nagyon rossz és nagyon jó alakítást is. Kíváncsi vagyok, milyen filmet rendezett.

Árkádia 2011.10.22. 14:07:31

Hát, nem tudom. Engem annyira nem hozott ki a sodromból a trailer. Bár a filmet megnézem, én is kíváncsi vagyok Jolie rendezésére.
süti beállítások módosítása