Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Rövidfilm: Rosa

2011.11.11. 20:33 koimbra 5 komment

Jesus Orellana animációs cyberpunk sci-fi rövidfilmje a posztapokaliptikus jövőben játszódik, ahol az élet megszűnt létezni. A Kernel projekt egyik "terméke" lép működésbe, a Rose cyborg megpróbálja helyreállítani a Föld ökoszisztémáját, ehhez régebben eltett növényi mintákat használ fel. Orellana egyébként tervezi a mozifilmváltozatot, amely elvileg nem animációs lesz.

 

 

 

Címkék: rövidfilm

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr793371539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gobiakos 2011.11.12. 09:54:13

Hmm, ez eléggé rendben volt! Kifejezetten tetszett.

sjbee 2011.11.12. 18:24:55

kifejezetten untam, és az animáció is elég gáz volt

gothmog 2011.11.12. 19:10:05

Önök most nyilván azt gondolják hogy a jelenetek nagy része a Ghost in the Shellből, a maradék meg a borzalmas Final Fantasy:Advent Children-ből származik némi Mátrix-verekedéssel. Önöknek igaza van. Ettől függetlenül ez a cucc akár lehetne jó is, de én végig úgy voltam a pörgős akciójelenetekkel, hogy „Ühümm jó, látom. Most fut. Most verekszik. És?”

Tipca 2011.11.12. 19:48:34

Az animációval nem volt gond, nagyjából a mondanivaló is átjött, ennek ellenére nem tudtam élvezni. Túl pörgős volt, ami nem lett volna baj, ha nem in medias res, mert olyan gyorsan történtek a dolgok, hogy egyszerűen nem volt időm elgondolkozni és felfogni, hogy akkor mi a franc is folyik itt... Ebből adódóan pedig, ahogy sjbee is mondta, untam, mert nem kötött le a cselekmény, amiről nem is tudtam, hogy mi. Viszont ötletem sincs, hogy lehetne ezt átültetni egy filmbe.

Mentol frász 2011.11.14. 08:07:12

Nekem a grafika tetszett, de foggalmam sincs, hogy miről szól az egész...
süti beállítások módosítása