Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Drága Elza előzetes - Az első magyar, második vh-s független játékfilm

2012.04.08. 13:09 koimbra 48 komment

Történet egy magyar honvédról, aki a keleti front poklában értesül arról, hogy felesége megcsalja, ezért elhatározza, hogy tűzön-vízen át hazajut és megöli a csalfa asszonyt. Ebben az sem akadályozhatja meg, hogy időközben megsebesül, majd szovjet hadifogságba, végül büntetőszázadba kerül. A film honlapját erre találod.


Klip

 

 

Az alkotásra egy olvasó hívta fel a figyelmem e-mailben.

Címkék: trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr354371306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanosuke 2012.04.08. 13:51:08

ez a káosz központ betétdal úristen

Sanosuke 2012.04.08. 13:51:55

ez nem az a nő aki a Kontrollban volt a macilány ?

Hunfonix 2012.04.08. 14:02:08

Engem is elkezdett érdekelni már csak azért, mert magyar.

sjbee 2012.04.08. 14:09:15

Sajnálom, de egy két jelenetet leszámítva nekem elég szánalmas. A túlhangsúlyozott affektálós narráció, ahogy szaladnak, ahogy lövöldöznek :) annyira bugyuta. Mindazonáltal még így is magasan veri az eddigi magyar színvonalat

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.04.08. 14:24:53

@sjbee: Lehet, h szted szánalmas, de az operatőrtől a trailer rendezéséig minden egyes részén látszik, hogy profi munka. Ilyet talán utoljára a Szabadság, szerelem kapcsán láttam magyar filmnél

sjbee 2012.04.08. 14:33:17

Jó lehet kicsit túlzottan lehúzóan fogalmaztam, szóval magyar viszonylatban zseniális, nemzetközi szemmel pedig elmegy. Sajnálom, értem én h bele tettek apait anyait a készítők, ezért le a kalappal, de akkor is akad bőven benne gyengécske rész és most csak az előzetesről beszélünk. Ezzel együtt kíváncsian várom én is a filmet.

Dean6 2012.04.08. 14:40:05

Lehet,hogy profi munka,de akkor is eladhatatlan lesz,mert senki sem fogja megnézni,mert gagyinak tűnik.

kung - fúj (törölt) 2012.04.08. 15:22:32

Ripli Zsuzsa úgy tudom szerepelt a Playboyban is....így eléggé hiteltelen az elvtársnő szerepében.Nem hiszem hogy így néztek volna ki a valóságban.
Első próbálkozásnak elmegy....remélem egyszer sikerül összehozniuk egy nagyszabású 2.vh-s eposzt,mert téma van bőven.

Shyllard 2012.04.08. 17:23:23

Magyar viszonylatban lehet, hogy jó lesz, de nemzetközileg semmiképp sem. A trailer elég rosszul van megcsinálva, már unalmas, a főszereplő meg teljesen hiteltelenül beszélt, az effektekről inkább szót sem ejtenék... Valahol el kell indulni.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.04.08. 17:26:57

Indie, azaz független film, ezt ne felejtsük el. Kevés pénzből gazdálkodnak, gyakran kezdő színészekkel.

Shyllard 2012.04.08. 17:27:33

@Shyllard: Hamár magyar filmek, Sorsvonalakról van vmi hír? Az imdb-ről is letörölték, meg a hivatalos oldala is megszűnt már. Tudom, h már a kezdetektől voltak anyagi gondok, de remélem nem dobták végleg ki az egészet.

Filmguru 2012.04.09. 01:24:30

Kedves Shyllar és Dean6! Hozzászólásotokból több dolog is kiviláglik de a legfontosabbak a következők : Irigy, rosszindulatú, hozzá nem értő, emberkék vagytok. Akik ahelyett hogy örülnének hogy Magyarországon végre készülnek normális filmek csak fikázni tudnak. Kíváncsi lennék mit tettetek le ebben a szakmában ami miatt ezeket a dolgokat egyáltalán lemeritek írni. Az már csak hab a tortán hogy egy napon meritek említeni a "Sorsvonalak2 c. "filmet" ??? ezzel hiszen aki egy kicsit is járatos a magyar film világában tudja hogy az a "produkció" réges-rég kifulladt....soha sem lesz belőle semmi.... folyt.

Filmguru 2012.04.09. 01:28:57

@sjbee: "Bugyuta"? Melyik része....már megbocsáss de a magyar filmeket mind sztoriban mind látványban magasan veri ....bátran merem állítani hogy az elmúlt 20 évben.....(ha nem több) nem készült olyan produkció kis hazánkban ami akár csak ennek a filmnek a teaser-jéhez felérne. Nem igazán értesz te a filmekhez ha ilyen orbitális baromságot képes vagy leírni....

Filmguru 2012.04.09. 01:33:54

@Dean6: Szerintem te nem is figyelsz arra amit leírsz A "profi" és a "gagyi" szavak egymás ellentétei....most akkor melyik?....nem vagy te egy kicsit elszállva? Mire gondolsz amikor ilyen szavakkal vagdalkozol? Nos.... Ez a film profi! Nem kétséges.... aki magyarnak érzi magát az büszke rá és nem ellene hanem érte kampányol..... Szégyelje magát mindenki aki merő irigységből fikázza ezt a produkciót...

Filmguru 2012.04.09. 01:38:38

@kung - fúj: Miből gondolod hogy ez nem nagyszabású? Szerintem ez már ebből a másfél percből is látszik.... Ez a film úttörő abban az állóvízben amiben a magyar filmszakma már vagy 20 éve kínlódik... egy olyan irányba mozdítja el a szakmát (remélhetőleg) ahová már régóta vágynak a magyar nézők is ...... sok sikert kívánok a készítőknek...

Filmguru 2012.04.09. 01:51:44

Mellesleg!!!!! a Sorsvonalak c. "filmet" tudtommal vagy 3!!!!!! szor kezdték el forgatni.... elb.sztak rá vagy 30milliót és mégsem készült el ...ja és ne tapogatózzunk soha nem is fog!!!!! Ez a film eddig a töredékéből készült.... Minden egyes kockáján látszik hogy a készítőket a tenni akarás motiválta...az ilyen szemétkedő vélemények miatt nem támogatják az ilyen tipusu kezdeményezéseket ..... és ti vagytok a filmrajongók??? Nem barátaim ti nem is szeretitek a filmeket.... :( legfeljebb ..fikázni tudtok....

Dean6 2012.04.09. 07:18:57

Ennyi agyi intelligenciával szerintem inkább ne kommentelj. Kezdjük ott,hogy azt se tudod mire való a kommentelés...a saját véleményedet írjad,ne válaszolgass mindenki más véleményére...Ez trollkodás, és csak feleslegesen vitát generálsz,arról nem is beszélve,hogy nevetségessé teszed magad.
-Egy filmkedvelő a JÓ filmeket szereti,nem azért,mert látszik benne a munka vagy mert a max pénzből hoták ki ezt stb...attól még ha szar, nem mondjuk rá,hogy jó.
-Nézd meg szintén,hogy mit jelent a nagyszabású szó jelentését,mert ez minden csak nem az.És úttörő sem.
-Ez neked profi munkának látszik? Nézzél már meg randomra pár minőségi filmet...Amire azt hiszed,hogy nálunk profi munka,az világviszonylatban a béka-segge alatt van. Attól,hogy nálunk ez a max,attól még magunkat szégyenítjük meg ezekkel.És akkor mit dicsérjek? Láttad a Kis Vukot? Világ viszonylatban a 4,legjobb animációs film,1.4 milliárd FT... És ezt lehetne sorolni még... Ha képtelen vagy rendesen véleményt nyilvánítani,akkor inkább ne írj,megkönnyítenéd a normális emberek életét,ahelyett,hogy vered itt a nyálad.

Shyllard 2012.04.09. 08:36:21

@Filmguru: Ahogy Dean6 is mondta, a kommentelés a véleménnyilvánításra való. Tisztelem énis a készítőket, hogy be mertek vállalni ilyen filmnek az elkészítését Magyarországon, de attól még én nem fogom jobban élvezni a filmet, mert tudom hogy magyarok csinálták és milyen szándékkal. A történet meg szerintem akkor sem úttörő, sőt nekem egyáltalán nem is tetszik, hogy most haza akar menni a csávó, hogy megölje csalfa feleségét. Ne legyél ennyire elfogult, mert csak magadból csinálsz hülyét. Rohadtul nem számít, hogy magyar viszonylatban milyen ez a film, világszinten sztem maximum egy asylum-alkotás szintjét lesz képes elérni. De ez csak a trailer alapján alkotott véleményem, attől még meg fogom nézni, mert mindig van remény, de egyenlőre sztem hülyeség már úttörőnek, forradalminak, stb-nek nevezni a filmet...

Dean6 2012.04.09. 10:26:15

@Dean6: Világviszonylatban a 4. legrosszabb animációs film. Elírtam,bocs.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2012.04.09. 11:37:01

Ezek a csajok nagyon bénán néznek ki a kihúzott szemükkel, kisminkelve a háború poklában. A férfiakon látszik, hogy sohasem fogtak fegyvert. Nekünk leordították volna a fejünk a Néphadseregben, ha így fogjuk a géppisztolyt. KA-TO-NA! Nem a faszát fogja, ez fegyver, ezen múlik az élete! Nem ártott volna a statkóknak tehát legalább egy minimális alapkiképzés, mert ez így hiteltelen. A látvány rendben van, de azért megnézném én ezt a nagy független költségvetést, mert ezt nem lehetett ösztöndíjból megspórolt forintokból megcsinálni. Barbalics producer neve pedig már csak a Sorstalanság körüli bibiktől (kifizetetlen számlák, egyebek) is ismerős. Úgyhogy, van itt gáz, bőven...

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2012.04.09. 11:39:26

Annyi biztos, hogy ha valaki független filmesként kíván berobbanni, akkor egészen biztosan nem egy ilyen pénznyelő műfajt választ, mint a háborús film. Tehát, élek a gyanúperrel...

mikemegmondja 2012.04.09. 13:55:15

Most elemeztem ki a filmből eddig kiadott videókat, hát nem tudom... Az az igazság, hogy ha ennyi kommentelő jobbat tudna csinálni, mert a mértéktelen rosszindulatból ez jön vissza, akkor csináljanak, nem hiszem, hogy tudnának. Nem ismerem ezeket a srácokat, de látom, hogy nagyon lelkesek, és látszik, hogy szívüket-lelküket beleadják a filmbe, legyen az zsebből, vagy milliárdos nagycéges film, de nem utóbbiról beszélünk. Az effektekről csak annyit tudok mondani, hogy mások... nem a "megszokottak". Akkor az máris baj gondolom, hogy nem másolják a jól megszokott trendeket, hanem újat próbálnak kitalálni? Ráadásul személyemnek nagyon tetsző újat. És valahogy az sejlik ebből a filmről, hogy amolyan Tarantino-Brigantyk szerűség fog belőle kikerekedni: nem egy dokumentunkfilmről van szó, hanem egy fikcióról, egy meséről, amit egy érdekes, egy forradalmi köntösbe bújtatva akarnak elmesélni a készítők. Ezért is látszik, hogy ez egy független film, mert különben máris ott lennének a stúdiók (de nem a nézők) által elvárt és unott klisék, de nincsenek. A trailer (még a KÁOSZ Központ klip IS) pedig magyar viszonylatban szinte felfoghatatlan és elérhetetlen, világviszonylatban pedig szerintem durranni fog, végre van egy film, amire felfigyelhet a filmes világsajtó. Amennyit eddig láttam, ez a két videó, velem teljes mértékben elhitette, hogy ez a film még az amerikai "robbanások-hullák-csöcsök" szeméthullámban is szépen meg fogja állni a helyét, ha eljut odáig - márpedig el fog. Egy film aminek van tartalma is, nem csak lőnek és nyögnek benne. A szereplők - bár nem ismerem a főszereplőt megformáló színészt, de gondolom egyetértésbe ütköznék, ha azt mondanám, hogy ha egyedül végig akarok menni a keleti fronton, hogy megöljem a (volt)nőmet, lőnek rám, elárulnak, stb, talán én is kicsit jellemtelenül narrálnám végig a történetet, biztos pont ahhoz lenne kedvem, hogy vidáman, mosolyogva, gesztikulálva meséljem el, inkább ugyanígy lennék fáradt, meggyötört, elfásult, ezt a figurát tökéletesen hozza a figura. Aaaaa komisszárt mintha láttam volna valami napi sorozatban, nem vagyok benne biztos, a tip-top hölgyekről meg csak annyit, hogy a Szabadság szerelemben meg ott van Dobó Kata. Bumm, ő is tip-topp volt, ott az nem volt baj? A háborúban nem volt olyan szabály, hogy valaki nem sminkelhette magát - ráadásul itt nem is magassarkúban rohangásznak a szilikon-töltetű lányok. Egy-két katonán tényleg látszik, hogy kis fiatalok, csetlenek-botlanak, de én régen az iskolában valahogy úgy tanultam, hogy a háborúnak volt nem egy oylan alkalom, amikor kiszedték a fiatalok kezéből a kapát-tankönyvet-stb, és vitték a frontra, ha tetszett, ha nem, ha tudott harcolni, ha nem. Ilyen film nem mindennap születik. Ha jobban belegondolok, soha nem is volt még magyar háborús film. Jaj, de, bocsánat, a Tizedes, meg a többiek például, de abban annyi háború van, mint a Hupikék törpikékben. Az csak akkor játszódik, és egyenruhában rohangásznak a népek - hozzáteszem, attól még zseniális film, csak nem a háborúról szól. Ez a film végre felpezsdítheti a magyar filmipar állóvizét, és ha ezzel a készítők ki tudnak rukkolni, márpedig ki fognak tudni, akkor soha nem látott határokat tudnak ledönteni maguk és a magyar filmipar előtt. Utánanéztem én is a stábnak: ez a bizonyos Füle zoltán-Grátz Márk páros követett már el jóságokat (ha jól láttam, ezt a KÁOSZ Központ klipet is - a zenéről ne beszéljünk, szerintem a zenekar felkérte őket, aztán semmi köze a zenének a filmhez), nem szabadna egy mondatban említenem ezt a filmet, vagy a pl. Star Wars rajongói filmjeiket, mert azok ehez képest azért el-elbújhatnak - fejlődik az ember, a technika (régebben láttam őket, de csak most realizálódótt bennem, hogy az alkotók ugyanazok. Olvastam riportokat, és független filmes berkekben is úgy hírjik, hogy ők nem adják el a lelküket, pont azért, hogy szabad kezük legyen a saját filmjeikhez. Ha valaki egyáltalán el tud jutni egy stúdióhoz, akkoris a film egy jó részébe belenyúl a stúdió (nem szép dolog), ők pedig inkább azt választották, hogy saját filmet, saját forgatókönyvből, saját stábbal - barátokkal-haverokkal gondolom, saját, kemény munka árán megkeresett pénzekből raknak össze, aminek az eredménye lehet hogy "más", de lehet, hogy ez a más az, ami kell, ami egy percre is kiszakítja a szürke hétköznapi embert a már említett semmit mondó "robbanások-nyögések-csöcsök" szemétinváziótól ami manapság (20-30 éve) megy a mozikban (tisztelet a kivételnek, nem tagadom, azért az is akad bőven). Én csak annyit üzennék a készítőknek, ha ez eljutna hozzájuk, hogy nagyon tetszik nekem az amit igyekeznek művelni, és lelkesen várom már, hogy a film eljusson a mozikba, és végigizgulhassam, hogyan sikerül hazatérnie a főszereplőnek, megölnie azt a csalfa asszonyt. Hajrá srácok, ne törjenek le titeket ezek a rosszindulatú, irígy emberek! :)

sjbee 2012.04.09. 16:05:39

@mikemegmondja:
Nem kell itt puffogni, inkább figyelj arra amit írunk. Senki nem tiporta sárba a fimbe fektetett munkát, irigyek sem vagyunk, de lenne mire, mert azért ilyet mi nem tudnánk letenni az asztalra (ezt elismerem, de sztem bárki itt). És ezzel máris szeretném felnyitni a szemed arra, hogy aki itt elemzi, elmondja a véleményét a trailerről annak nincs előírva hogy ettől jobbat készítsen. Ez elég dedós ellenérv, ezért többet nem is kívánok hozzáfűzni.
Ja még annyit, hogy kizárt hogy ennek a filmnek nemzetközi sikere legyen, hidd el nem véletlen itt a sok negatív vélemény. Bárcsak tévednék, hidd el engem is örömmel töltene el a magyar siker.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2012.04.09. 16:55:28

most komolyan néhányan felháborodtak a negatív vélemények, előítéletek láttán? ne legyetek nevetségesek. páran meg úgy védelmezik a filmet, mintha teljes terjedelmében látták volna hatvankétszer.

egyébként az előzetes, eléggé... semmilyen, talán. arról nem is beszélve, miféle hülye ötlet ez a "fhú, én most megölöm az asszonyt, leszarom, hogy nagyobb veszélyben leszek, mint itt". : D

T. Andrews 2012.04.09. 17:30:31

A mai háborúsfilm "kliséket" fel fogja vonultatni a film gyanítom.Azt a fajta "hiperrealista" forgatásmód most a trend ebben a műfajban amit a Ryan közlegény megmentése és az Ellenség a kapuknál c filmek vezettek be.Sáros véres alakok,hideg nedves szürkített környezet,kamerára felfröccsenő sár és vér,ultrarealista fejlövések premier plánban.
Persze ettől még lehet jó ha a realizmusra törekvés nem csap át öncélú manírosságba.

T. Andrews 2012.04.09. 17:33:07

Nemzetközi nézettsége és sikere azért sem lesz szerintem mert magyar-ennyi elég is egy külföldinek hogy gyűlölni kezdje.Manapság ez a divat a világban-ide jutottunk kérem.

E-D-I 2012.04.09. 20:37:49

Hihetetlen ez a sok értelmes komment.

Azt hittem már kiment a divatból a "te még ilyet se tudnál" szöveg...
De úgy látszik mégsem. Miért kellene ahhoz filmes szakmában dolgoznia valakinek, hogy negatív kritikával illethessen egy filmet? Mindenki tudja hogy az Asylum stúdió filmjei szinte kivétel nélkül a nullával egyenlőek. Viszont akkor csak elismerő véleményt fogalmazzon meg róluk mindenki, aki még nem készített saját filmet? Ez a logika igencsak sántít. Sőt akkor igazából nem is léteznének rossz filmek, mivel a filmeket néző emberek 99%-a nem készített még saját filmet, tehát nem mondhatja egy filmre azt, hogy rossz, tehát csak jó filmek léteznek kizárásos alapon. Ez azért valahogy elég hülyén hangzik. Tehát az az ember, aki azzal jön, hogy ne húzd le a filmet, mert "te még ilyet se tudnál", valószínűleg még nem látott rossz filmet. Persze kivétel, ha ő már csinált saját filmet. :D

Aztán ott volt a "csak irigységből mondasz ilyet" szöveg. Ebben a beszólásban is mennyi logika van. :D
Tehát ha valaki egy filmre azt mondja, hogy átlagos, rossz, nem jó, meg hasonlók, akkor azt csak azért mondja, mert neki nem adatott meg a lehetőség, hogy filmeket csináljon. Tegyük fel hogy valaki lát egy nézhetetlen, unalmas, rossz filmet. Az igazából nem is rossz, sőt remekmű, a néző meg csak azért van rossz véleménnyel a filmről, mert ő nem filmkészítéssel foglalkozik, és csak irigykedik. A történetnek, a színészeknek, meg a többi hasonlónak természetesen semmi köze ahhoz, hogy a film, jó-e vagy rossz. Ez is mennyire logikusan hangzik, hát nem ? :D

Na meg ott volt, a "mivel ez magyar ezért, minden magyarnak isteníteni-e kell" szöveg is.
Megint csak egy roppant értelmes hozzáállás. Tehát ha én mint magyar egy szutyok kamerával, nulla történettel, béna színészekkel készítek egy saját filmet, akkor azt onnantól minden magyarnak istenítenie kell? Ez sem hangzik túl logikusnak. :D

Aztán még ott volt, a "készítők mindent beleadtak" szöveg is.
Tegyük fel, hogy asztalos vagyok. Készítek egy széket. Minden tőlem telhetőt beleadok, lelkes vagyok, meg hasonlók. A szék mégis úgy sikerül, hogy mind a négy lába különböző méretű lett, billeg mindenfele, a háttámla meg lötyög. Én mindent megtettem a siker érdekében, a szék mégis rosszul sikerült. Tehát ha valaki mindent belead egy filmbe, akkor az biztosan jó film lesz, függetlenül attól, hogy mennyire is tehetséges az adott dologban? Hát aligha.

Amiket itt eddig leírtam, az a kommentelőkről alkotott véleményemet tükrözi, nem pedig a filmről alkotott véleményemet. Csak annyira bosszantó, amikor valaki azzal jön, hogy "te még ilyet sem tudnál", "csak irigy vagy", "magyar vagy ezért imádd a magyar filmeket", "mindent beleadtak, tehát csak jó film lehet", meg hasonló érvelésekkel.

A trailer-ről alkotott véleményem sem maradhat el persze.
Az egyértelmű, hogy magyar viszonylatban kiemelkedőnek ígérkezik. Viszont nem értem miért mondják többen is, hogy világviszonylatban is elismert film lesz. A trailer szerintem semmi olyat nem mutatott, ami világviszonylatban kiemelkedőnek számítana. Inkább úgy fogalmaznék, hogy ez a magyar film, végre sokkal közelebb fog kerülni, a külföldi filmek színvonalához, mint az átlag magyar filmek 95%-a. De tényleg nem tűnik számomra úgy, hogy a külföldi filmekhez képest kiemelkedő alkotás lenne. De ha valaki logikus érvekkel letudja írni, hogy miért nincs ebben igazam, én szívesem végig olvasom.
Még a végére annyit, hogy nem készítettem még saját filmet, tehát lehet hülyeség minden, amit leírtam. :D

T. Andrews 2012.04.09. 21:10:07

Bírom hogy ezekben a háborús filmekben a komisszárok mindíg szemüvegesek és intelligensek.Meg egy csinos vörös csillagos leányka sem hiányozhat az orosz oldalról aki a fegyverrel is tud bánni-ezek általában enyelegnek is egymással vagy majdnem.(Ellenség a kapuknál pl.).A videójátékokban is vannak ilyen karakterek-dögös csaj vörös csillagos csákóban davaj gitárral a kezében.Német oldalon alap szokott lenni a kék acélos tekintet,szadista hajlammal és hogy nők ott nem lehetnek csak középkorú férfiak.Nő legfeljebb kontyos szőke kápós szuka szintjén tűnhet fel,szimpatikus vagy szép nem lehet.Úgy látom ilyen népszerű sablonos karakterekben itt sem lesz hiány,de várom a filmet egyébként.

Nmonca9 2012.04.09. 22:46:35

@Dean6:Bár szerinted ez nem kommentelés én mégis kommentelném a hozzászólásod!Bocsi!
-Az agyi inteligencia hiánya(ami nem is tudom honnan jött neked,mintha lenne más inteligencia is)nálad is észre vehető! Sőt fokozottan előrehaladott állapotban van!
Az,hogy ki generálja a vitát szerintem egyértelmű de ha nem,akkor közölném....TE és a hozzád hasonlók akik ilyen mód nyilvánítják ki a mondanivalójukat!
Neki estek egy előzetesnek olyan,idézem "Troll modjára"(merthogy ez az igazi trollkodás)ami a többi embert egyszerűen ki hozza a sodrából és előbb-utóbb "válaszol"!!
Nem nevetségessé teszi magát hanem ki áll azok mellett akik le akarnak tenni valamit az asztalra!
Egy filmkedvelő először megvárja míg elkészül a film majd megnézi teljes egészében,kommentel és nem 1,5 perc után ítélkezik!
Kíváncsi lennék neked mi a minőségi film,mihez szeretnéd hasonlítani a Drága Elzát?! Mert ez persze nem derül ki!
Végezetül de nem utolsó sorban Te szégyeníted magad a véleményeddel mert én igenis büszke vagyok arra,hogy készülőben van valami jó ami akárhova is eljuthat! Teljesen mindegy meddig!
Nagyon szépen kérlek ne nevezd magad normáli embernek mert hidd el nekem nem vagy az!

Nmonca9 2012.04.09. 22:57:38

@E-D-I: Igazad van!
Ami miatt ki nyílik a bicska a zsebembe az az,hogy egy 1,5perces előzetes után olyan szavakkal illetik ami irreális és túlzó!

Filmguru 2012.04.09. 23:21:49

@Dean6: ÁÁÁÁHHH!! De kemény :) "agyi inteligencia" ezt most hogy érted?! :)) A "Válasz erre" gomb pont arra való hogy válaszoljak ...ha úgy tetszik "kommenteljek" ha valaki nevetséges itt és hülyét csinál magából az te vagy meg azok a jó képességüek akik egy másfél perces teaser!!! után olyan szavakkal vagdalkoznak hogy "gagyi" és "szánalmas" ha valami akkor ez a "trolkodás" Na ... kérdés: Mi a külömbség a teaser és a trailer között?? Gondolom tudjátok.....:) akkor most csak a tréfa kedvéért csak úgy "randomba" ahogy másik tanult kolléga irta nézzük meg pár nemzetközi film első teaser-jét......jé:) ezekben álltalában semmitmondó képek vannak bevagdosva.... több benne a fekete mint a képi tartalom....jé a teaser lényegi részénél hosszabb a stúdio logók sora és a stáblista a végén....szerencsére ezeket a filmeket a nézők nem ásták el a teaser alapján....ez kb olyan lenne mintha a magzati korban lévő gyerekről még születése előtt kijelentenénk hogy ..tudom is én.... ronda, beteg buta felnőt lesz ...az ilyen hozzáállást szerintem bátran nevezhetjük rosszindulatunak.... Én speciel nagyon várom a filmet .... és bocsánatot kérek de nincsenek vele szemben előitéleteim ...csak azért mert magyar....

Filmguru 2012.04.09. 23:24:20

@Shyllard: Az én "válaszom" ezek szerint nem "vélemény nyilvánitás" :) ezt gondold újra ..... :)

Filmguru 2012.04.09. 23:25:20

@efes: A függetlenfilm mint filmes kategoria jelentését kérlek nézd át még egyszer mielőtt összeesküvés elméleteket kezdesz gyártani :)

Cucuminator 2012.04.10. 00:04:40

@Nmonca9: "Egy filmkedvelő először megvárja míg elkészül a film majd megnézi teljes egészében,kommentel és nem 1,5 perc után ítélkezik!"
-Szövegértelmezést nem tanultál? Ha kétszer átolvastad volna a hozzászólását látnád, hogy a filmet egy szóval sem szidta, hanem a VÉLEMÉNYÉT nyilvánította az előzetesről. Irreális és túlzó? A te felháborodásod az.
"Kíváncsi lennék neked mi a minőségi film,mihez szeretnéd hasonlítani a Drága Elzát?! Mert ez persze nem derül ki!"
-Én például hasonlítanám: 1.Das Boot (1981); 2.Stalingrad (1996); 3. A Bukás (2004)
"Az agyi inteligencia hiánya(ami nem is tudom honnan jött neked,mintha lenne más inteligencia is)(...)"
-Google a legjobb barátod. ;-D
"@E-D-I: Igazad van!"
-Ez különösen vicces, mert pontosan olyanokról ír mint amilyen Te vagy. (Kérlek vesd össze mindkettőtök hozzászólásait, ha nem látod szólj és segítek ;) ).

Egyébként én is várom és esélyes, hogy moziban nézem meg. Ami engem idegesített az előzetesben az a szemüveges fazon ( nem lehet komolyan venni) és a főszereplő narrálása. Ennyi sokszor hallott mondatot még egy előzetesben sem láttam, ráadásul szörnyű affektálással, amitől az egész hitelét veszti.

Na majd a moziban kiderül a végeredmény. ;)

Dean6 2012.04.10. 09:23:19

@Nmonca9: :D Ha elolvasod a kommenteket és lenne rendes szövegértésed,akkor tudnád,hogy hülyeségeket beszélsz. Ha van valakinek ideje nyugodtan álljon le vele veszekedni...én jókat röhögök rajtad tudatlankám. :D Szerintem nézzél meg pár igényes filmet és rájössz ki is a nem normális.
@Filmguru: Amit csinálsz az a trollkodás.Sok sikert ;)

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2012.04.10. 09:42:43

kezdek félni, hogy olyan lesz a film, mint azok, akik jedi lovagként védelmezik azt.

Shyllard 2012.04.10. 10:28:12

@Filmguru: Nah ennél a kommentednél vált számomra véglegesen egyértelművé, hogy te egyértelműen csak trollkodsz :D Nem vagy képes belekötni a többi mondatomba, így előveszed az elsőt :D Apropó ezzel a hozzászólásoddal mindent, csak véleményt nem nyilvánítottál, csak bebizonyítottad mennyire nincsenek saját gondolataid a filmről: "Kedves Shyllar és Dean6! Hozzászólásotokból több dolog is kiviláglik de a legfontosabbak a következők : Irigy, rosszindulatú, hozzá nem értő, emberkék vagytok. Akik ahelyett hogy örülnének hogy Magyarországon végre készülnek normális filmek csak fikázni tudnak. Kíváncsi lennék mit tettetek le ebben a szakmában ami miatt ezeket a dolgokat egyáltalán lemeritek írni. Az már csak hab a tortán hogy egy napon meritek említeni a "Sorsvonalak2 c. "filmet" ??? ezzel hiszen aki egy kicsit is járatos a magyar film világában tudja hogy az a "produkció" réges-rég kifulladt....soha sem lesz belőle semmi.... folyt."

sjbee 2012.04.10. 18:34:48

Nem értem miért nem lehet egy trailert elemezni vagy véleményt mondani róla. Pontosabban negatív véleményt mondani, de pozitívat azt már nyugodtan... (mert kb ez jött le pár ember kommentjéből)

Sztem itt minden negatív kommentelő bocsánatot fog kérni, ha végül a film mégiscsak nagy durranás lesz. De könyörgöm, ha a narrálás tényleg nagyon rossz, szinte bántja a fülem, a torkolattűz ilyen b kategóriás akciófilmeket idéző, 0:35-nél a szőke katonacsaj úgy fut mint akit... 0:53 secnél az a vaktában lövöldözés tényleg rettenetes, a főszereplő csaj Ripli Zsuzsi gyönyörű, szó se róla, de ahogy előttem írták, kihúzott szemöldökkel meg kisminkelve nehogy már ne legyen hiteltelen számomra női kemény katona szerepben. Ezek mellett nem tudok elmenni sajnálom, ha magyar film, ha nem. Egyszerűen ezek olyan hibák nekem, amik nagyban rontják az összképet, sajnálom hogy másoknak ez világszínvonal nekem meg nem. És azt is sajnálom, h amiért megvan ez a véleményem, már rögtön antimagyar vagyok, de legalábbis irigy kutya.

Gandalf Garaboncias 2012.04.10. 19:27:39

Bízzunk benne, hogy a film elkészül és eljut majd a magyar mozikig!

Manjula Nahasapeemapetilon 2012.04.13. 17:23:17

na ez, már döfi!
izgalmasnak, egyedinek ígérkezik, nagyon várom már, hogy kijöjjön!!!

szilvásbukta 2012.04.13. 17:40:56

csatlakozom az előttem pozitívan szólókhoz: végre egy igazi, vérbeli, pezsgő film, ráadásul magyar kézből!

A kommentekhez azon kívül, hogy nem méltó lehúzni egy filmet csak a trailer alapján (nézőpont kérdése, de pl. az Időbűnök (Los Cronocrimenes trailer-e is felháborítóan pocsék, a film pedig egy kiváló alkotás, na bumm, trailer), meg kell várni, míg a bácsi kinyitja az ajtókat, ha lement a felirat, és a mozi előtt, ragacsos cipőtalpat törölve véleményt nyilvánítani hogy a Szabadság, szerelemben Dobó Kata, az Ellenség a kapuknálban meg Rachel Weisz is ki volt sminkelve, de attól még elhittem, hogy na, egy a harcba csöppenő, vagy egy katona nő is sminkelheti magát, mert miértis ne. Sőőőőőt, az Élet szépben a koncentrációs táborban a nők fele ki volt festve, pedig ott aztán...

szilvásbukta 2012.04.13. 17:43:19

lemaradt: a trailer tetszik (lehet, másoknak azért nem, mert nincs benne "sokminden" - egyrészt ezért teaser, másrészt nem olyan átlag trailer, amiben végig van spoilerezve a film), kifejezetten jó, és ha megtartja a színvonalat a kész film, sok baj nem lehet :)))

hajrá fiatalúr, menj csak, és öld meg azt a csalfa asszonyt! :)

Blero72 2012.04.17. 11:12:22

Tisztelt uraim ezen film tényleg független a rendezője nagyon jó barátom és igen is ért a Második világháborús dolgokhoz
ami érdekes számomra "efes" a stáb megosztása hagyományőrzők fegyveres kaszkadőrök és volt katonák
én amondó vagyok ez a film ha mozikba kerül és teljes verzióban meg néztük akkor lehet fikázni
van olyan aki már meg nézte elismert ember a szakmába és azt mondta jó lesz a film

Blero72 2012.04.17. 11:21:37

@efes: Barbarics úr húzta ki a Sorstalanságot is a kakiból
ez egy háborús film és nem az alakizásról szol valószínűleg te is díszkatona lehettél és háborúban nem voltál
a független költségvetés meg értsd úgy hogy a filmben játszó baráti társaság és hagyományőrzők saját ruhájuk és szerelékükben jöttek filmezni a járművekről nem is beszélve

FayeFaye 2012.04.17. 14:08:37

Trailer - meg az sem, teaser - alapjan tenyleg nem lehet velemenyt mondani a teljes filmrol, de azt ki lehet jelenteni, hogy ezutan megneznenk vagy sem a filmet, hiszen ez a trailer dolga. Es sajnos nem csinalt kedvet hozza. A storybol nem arult el semmit, a narrator hangja pedig tul modern es nyegle.'Kulfoldi' filmbol is lehet nemzetkozi siker, Hollywood is szivesen lenyulja masok tortenelmet, de pont akcioban nem lehet ringbe beszallni kis koltsegvetessel. Alt. univerzalis emberi erzelmekrol kell szolnia, kis emberek sorsarol a nagy tortenelem/politika arnyekaban. De itt az lenne a "hos" kuldetese hogy megolje a feleseget?! A vh2-ben, amikor eleve a rossz oldalon alltunk? Ez kinek lehet szimpatikus? Attol tartok ez megint nem a penz hianya, hanem a gyenge forgatokonyv miatt lesz fajdalmas.

Gandalf Garaboncias 2014.10.07. 12:25:51

Végre bemutatják! A Magyar Filmhét 2014 programjára vette:
filmhet.hu/movies/view/22/mid:7
süti beállítások módosítása