Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Filmes idézetek

2007.11.23. 14:24 koimbra 2 komment

Őrültség? Nem. Az lenne az őrültség, ha egy fél antiloppal a fejeden járkálnál az utcán, miközben azt mondogatnád: Én egy hörcsög vagyok! Én egy hörcsög vagyok!
Drágám, add az életed

Öreg vagyok én már ehhez
Halálos fegyver
Címkék: idézetek

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr77239379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elpato 2007.11.25. 18:53:08

Testvéreim, amit itt e földön teszünk, azaz örökkévalóban viszhangzik.
Gladiator

Eттι 2008.08.22. 18:54:56

A szív törékeny műszer. Ezért is óvjuk olyan erőteljesen, ezért adjuk oda olyan ritkán, és ezért jelent olyan sokat, ha mégis megtesszük. Vannak szívek, amelyek törékenyebbek másoknál. Valahogy tisztábbak. Mint a kristály az üvegek között, de még összetörve is gyönyörűek. (Everwood)
süti beállítások módosítása