Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Vettem, vétel!

2007.12.15. 14:55 koimbra 1 komment

Mivel ezerszám jönnek a filmek a tékákba és a mozikba így nem nagyon nézek meg kétszer egymás után mostanában egy filmet (bezzeg régen a Star Wars-t, G.I. Joe-t vagy az Indiana Jones-t legalább ötvenszer:)). Egy eredeti dvd-m van eddig a Sin City, másolt pedig egy sem (akármennyire hihetetlen is ez sokak számára).
Tegnap viszont megvettem Az utolsó cserkész-t dvd-n. 990 volt, nem tudtam otthagyni. A film alapmű szvsz az akciófilmek között és a magyar szinkron is hatalmas.
Címkék: klasszikus

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr61264880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2007.12.16. 21:19:41

Nekem kb 70 filmem van eredetiben majdnem mind xpresstől. Szeretem a polcon tudni őket, no meg az extrákat a dévédén.
süti beállítások módosítása