Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Indiana Jones LEGO -Lehetséges spoiler????

2008.01.02. 14:05 koimbra 5 komment

Pár hónapot még várni kell a következő Indiana Jones következő kalandjára, pár képet már meg lehetett tekinteni a készülő filmből. Úgy néz ki a LEGO is készül a bemutatóra, néhány Indiana Jones féle dologgal készül, pár fotót már közzétettek, hogy mire is számíthatunk.

Vajon ez spoiler? Talán köze lehet a készülő filmhez?

Címkék: indiana jones miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr7282007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Denus 2008.01.02. 15:40:18

Szerintem aranyos. Én világéletemben nagy Lego-fan voltam, a mai napig megveszem, ha valami tetszik.

Az első képen lévő szentély (gondolom csak van köze a Kristály Koponyához) egész jól néz ki.

Prophet 2008.01.02. 17:13:30

Én már kinőttem "abból" a korból. Régi szép idők, bár most is leülnék. Kiélhette az ember a kreativitását. De most nem állok neki...

Szabó Attila 2008.03.31. 17:12:49

nagyon jó de én most ma fogom meg veni a boltban

Szabó Attila 2008.03.31. 17:14:08

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjj
süti beállítások módosítása