Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Top10 / Bottom5 2007. Miecs szerint

2008.01.02. 19:37 Miecs Szólj hozzá!

Szóval, sokat gondolkodtam, hogy mi alapján osztályozzam a filmeket. Kifejezetten szubjektív módon sikerült: ahogy nekem tetszettek. Megtévesztő lehet a lista, mert néhány film saját országában már 2006ban megjelent, de én a magyarországi feltűnésüket vettem figyelembe.

Top10:
1. Candy
2. Apró titkok
3. Egy botrány részletei
4. Lora
5. A királynő
6. Hairspray
7. A Simpson-család - A film
8.
Szerelmes dallamok 1-2 (High School Musical)
9. L'ecsó
10.
Parfüm

A listában szerepelt volna még:
"Book of revelation", ha már nálunk is megjelent volna (ausztráliában 2006), illetve a "Kilenc dal", ha nem mutatták volna már be 2005ben :D

Következő lista sem technikai és művészeti szempontból kritizálja a felsorolt filmeket, egyszerűen csak nekem nem tetszett, vagy csalódást okozott. Lehet, hogy a történet nem tetszett, lehet, hogy a kivitelezés, de az is megeshet, hogy a szereplő nem volt szimpatikus.

Bottom5:
1. Karib tenger kalózai 3. - túl nagy volt a felhajtás és nem robbant olyan nagyot
2. Harry Potter és a Főnix rendje - nem volt elég izgalmas a többi részhez képest
3. Szellemlovas - eleve a sztori nem tetszett
4. Anyád lehetnék - Michelle Pfeiffer jó színésznő, szeretem, de itt nagyon műnő
5. Miss Potter - alapjában véve jó film, csak kis lagymatag volt a történet

De ez mind-mind az én élményeimen és véleményemen alapszik. Mindenkinek szíve joga, hogy más véleményen legyen. Szerettel várom a véleményeket!


Címkék: top 2007

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr51281679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása