Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Alien vs. Hunter

2008.01.10. 13:02 koimbra 5 komment

Erre nemrég akadtam rá. Na nem a filmre, mert hát érzésem szerint vagy 50 részletben tudnám végignézni, hanem csak a borítóra. A tartalom valami olyasmi, hogy a Földre érkezik a gonosz lény és kiolt pár életet.


Van trailer is eltántorításképp

Címkék: onlydvd trágya

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr42292042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.11.18. 10:28:12

Hu, ezt tegnap láttam, mekkora hulladék volt...a trükkszint kb a 60-as éveket idézi...a szinkron volt a legjobb, telenyomták ismert hangokkal.

forgonati 2008.11.24. 23:35:27

Fu bakker, mekkora tré ez a film. Szánalom. A Skorpiókirály meg a bádogember harca :)
Én úgy 5 részletben tudtam megnézni, mindig mikor belekezdtem, hirtelen ezernyi fontos dolgom akadt, amit el kell végeznem. Csak hogy ne kelljen ezt néznem...

M@GU$ 2009.10.18. 01:59:34

fel kéne jelenteni azokak akik ilyen filmet eladnak

de én is hülye voltam, mikor megvettem :D

soha nem láttam még ilyen..még filmnek se nevezném, 17 perc után nem bírtam-->kuka

hauer 2010.03.26. 23:36:05

@M@GU$: Te ezt a filmet megvetted??? :-O

Alex Mahone 2010.03.27. 13:54:30

Az még hagyján, hogy szar, mert Asylum, de milyen az, hogy Magyarországon AVH címmel ad(ná)nak el egy filmet? :)
süti beállítások módosítása