Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Megfilmesítik a Cirque du Freak vámpíros könyvsorozatot

2008.01.21. 11:40 koimbra 14 komment

Az eredeti hír arról szólt, hogy egy vámpíros vígjátékot készítenek, azóta ez megváltozott.

Darren Shan 12 kötetes gyerekeknek szóló könyvén alapul a film. Rendező Paul Weitz lesz, aki talán nem készít majd oly nagy buktát, mint Chris Weitz (Az arany iránytű). A forgatókönyvírő Brian Helgeland.

Ken Watanabe most csatlakozott a produkcióhoz, John C Reilly és Salma Hayek már aláírt a filmhez.

A forgatás februárban kezdődik. A középpontban egy félvámpír áll, akinek a szolgálataira egy 14 éves srác tart igényt, ezért felbérli.

 

Címkék: szereposztás

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr52305615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.01.21. 12:51:35

Salma Hayek teljesen rendben van... kár, hogy nem igazi horrorról lesz szó, hanem vígjátékról.

Ági 2008.01.26. 10:41:29

Már bocsánat, de mi az,h vígjáték??? Sztem ez tök megrázó... oké, vannak benne vicces részek is, de nehogymár így át legyen írva...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.01.26. 10:49:55

Mikor először kijött a hír, akkor úgy volt vígjáték lesz. Most az imdb-n az van kiirva, hogy családi kaland akció fantasy thriller. Érdekes.

Numeness 2008.02.27. 12:12:40

Darren és a vígjáték nagyon nem fér össze... Gáz... Azért remélem jó film lesz, mert a könyv az szuper!

S. 2008.07.08. 20:35:13

"A középpontban egy félvámpír áll, akinek a szolgálataira egy 14 éves srác tart igényt, ezért felbérli."


Ez hülyeség, nem egy 14 éves srác tart igényt a szolgálatokra, hanem rá tartanak igényt, ő félvámpír....

fRuZsInKó 2008.07.19. 08:20:51

darren shan könyvekből mióta készítenek vígjátékot már nem azért...? és am látom aki írta a szöveget "teljesen tisztában van" a történettel... aszongya..:"A középpontban egy félvámpír áll, akinek a szolgálataira egy 14 éves srác tart igényt, ezért felbérli."... gratulálok ha már vki cikket ír,legyen tisztában azzal h miről is van szó...

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.07.19. 10:11:43

Én csak fordítottam, abban ez állt, szó szerint

OooO 2008.08.10. 09:40:53

Nem kéne odaírni hogy vígjáték mert sokan elhiszik...-.-"

jb92 2008.08.18. 15:45:52

ez h a fszomba lenne vigjatek? na m1.. nagyon remelem, h nem csinalnak belole valami szar amerikai vigjatekot mert konolyan mondom fejbebaszom a rendezot egy kalapaccsal

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu 2008.08.18. 16:00:49

Ez volt a cím egy külföldi mozis oldalon, hogy Vampire Comedy...
sőt még az imdb-re is ki volt írva, aztán az le is került onnan. Szóval nem kell megijedni, nem lesz belőle vígjáték

Zoé 2008.08.22. 20:27:11

hát nem is tudom...vigjáték??? a könyvben szereplők fele meg fog halni! ez mióta vigjáték? na mind1, csak legyen jó a film! :)

Astor 2009.01.06. 14:59:28

dehát könyörgöm..Truska SZŐKE!..és ez a vígjátékos beszólás azért tényleg gáz.nameg,h Darren to volunteer??:D ..dzsízüsz,ha elcseszik a filmet,egy világ dől össze bennem.Lekaszabolok mindenkit,aki körülöttem fog ülni a hátsó sorban..(:
mikor coming soon in hungary? anybody knows?????????

Spawn85 2009.01.06. 22:06:13

No, hát én könyvet nem olvastam, a film valószínű nézős lesz, mert kíváncsi vagyok.
Szóval, ha Truska szőke, szerintem nem olyan nehéz Salma Hayek-et "kiszőkíteni" a szerep kedvéért. (Nem tudom, megcsinálták-e)
Hát a vígjátékot én sem értem, mert hát Darren Shan nem igazán komédiákat. (Legalábbis amiket én olvastam tőle, azok messze voltak attól)

ÁágÍíh (törölt) 2009.05.17. 11:42:34

Már nem azé, de melyik volt az a hülye, aki kitalálta, h ebből vígjáték lesz?? Aki csak az előzetesekbe beleolvasott, annak tudnia kell, h ebből elég nehéz lenne vígjátékot csinálni!!de én már alig várom a filmet!!:P Én olvastam a könyvet és sztem brutális, szal a filmnek is jónak kell lennie!!:Đ
süti beállítások módosítása