Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ponyvaregényről pár szó

2008.01.28. 19:39 koimbra 13 komment

Tényleg pár szó lesz csak. 1994-ben láttam a filmet, a moziban a plakátot is megnyertem, ez volt a negyedik azt hiszem, aztán még nyertem vagy 70-et, mert gyorsan válaszoltam meg a filmek előtt a feltett kérdésre. Tetszik a plakát, ki is tettem, valamiért Rejtő Jenő jutott eszembe róla, Ő is ponyvákat írt.

Szóval néhány napja kivettem a Kutyaszorítóban, már láttam ugyan, de gondoltam most hátha másmilyen élmény lesz. Mégsem. Nem jött be. Na mondom akkor a Ponyvaregénnyel is szerencsét próbálok. Az sem tetszett ugyanis. Elkezdtem nézni, megy a sok süket duma. Fél óra eltelt kikapcs. Ennyi. Mellesleg a Tarantino által rendezett filmek közül csak a Kill Bill első része tetszett.

Lehet, hogy nagy arc az ürge, lehet, hogy hatalmas ötletei vannak és tarthatják felőlem kultfigurának is. Szerintem csak szófosása van és a filmekben éli ki.

Na szóval nem akartam hosszan írni erről, csak egyvalamit akartam. A Ponyvaregény unalmas, nem tetszik.  Lőjetek.
Címkék: klasszikus röviden

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr37315227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

herr_herry 2008.01.28. 19:46:39

Jeje! Szerintem is halál unalmasak a filmjei, 1-2 jó jelenet és annyi. :)

VVega · http://halfpecssquad.blog.hu 2008.01.28. 22:50:11

Én is lövök. Amúgy a Ponyvaregény gyengébb részén nem jutsz túl ha fél óra után kinyomod. a 3 történet közül az első ami gyengébbnek mondható ugyanis. Egészében nézve azonban nálam egyik legnagyobb kedvenc, ami minden nézéssel csak jobb lesz.

Englishman 2008.01.29. 02:53:34

A Kutyaszorítóban jó film szerintem. A Ponyvaregényt pedig, Vegával értek egyet, egyre jobbnak találom. Szerintem a "süket duma" király benne, meg az egész ahogy van :) Shotgun Shot....

Real013 2008.01.29. 08:35:18

Puska kellett volna b@zmeg....:)

Dis 2008.01.29. 09:39:54

Én ha nem kezdetm el vagy 6× megnézni, akkor egyszer sem. De annál tovább nem jutottam, minthogy Sámuel :) elkezdi osztani az észt a szobában.

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu 2008.01.29. 10:06:14

Az viszont tény, hogy a filmjeiből pár dolog átragadt a köznyelvbe. Szinte mindig hallom, hogy szopok, mint a torkosborz....de a Ponyvaregényben a Dis által említett szobás jelenetben is van, mikor Jackson megkérdezi: Ihatok a finom üdítődből?

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.01.29. 11:28:35

Lövünk a shotgunnal Koimbra. Nekem megvan Tarantino által rendezett filmekből mind az egylemezes, mind a kétlemezes kiadás is. A Ponyvaregény és a Jackie Brown 2 lemezes kiadását az amazonról kellett megrendelnem (érdemes). Olvastam a Ponyvaregény könyvet eredeti nyelven. Szeretem a QT filmek betétdalait. A szobámban van egy Kutyaszorítóban, 2 Ponyvaregény, egy Grindhouse-Deathproof és egy Die Hard poszter . Valamint játszottam a Kutyaszorítóban pc játékkal és tetszett. sorozatajanlo.blog.hu/2007/12/01/ponyvaregeny_konyv

Bandee 2008.01.29. 12:40:57

Jók a filmjei!szerintem...

groundwalker 2008.01.29. 17:30:43

A Ponyvaregénnyel én is úgy vagyok, hogy többször nézzem annál jobban tetszik... Szóval: Ratatatatata! :D

shadowgun 2008.01.30. 17:34:42

A Ponyvaregényt én is elkezdtem nézni többször is, több részletben néztem meg. Számomra ez olyan tipusú film, amiben a színészek hatalmasat alakítanak, de akkor is...unalmas. Bár van benne pár hatalmas jó jelenet.

trollbocs 2008.02.09. 19:28:42

Gratulálok! Hiába is kerestem negatív írást a neten ezzel kapcsolatban nem találtam. Mondjuk nem kritika, bár jó lett volna ha lehúznád a filmet jobban,mondjuk az utókornak:) nekem se tetszett, és végre van egy ilyen is, hogy nem jó a film.

zolmuh 2008.02.21. 12:29:52

Az szerintem is örvendetes, hogy ha a főáramlattalé szemben ellenvélemény fogalmazódik meg, azonban én most a főáramlat mellett voksolok. Szerintem hatalmas alkotás a Ponyvaregény, de imádom az eddig általam látott összes Tarantinó filmet (na jó az Alkonyattól pirkadatig vége határeset ... :)) Én pont a süketelést kedvelem ezekben a filmekben, mert ez mutatja meg igazán, hogy ezeknek a "faszoknak", akiknek semmi kinyírni bárkit van stílusuk, karakteres életformájuk. S a markáns stílus olyan ritka manapság, s éppen ezért olyan üdítő ezeket a filmeket nézni, még ha mélyre is kell ereszkedni ... (Kutyaszorítóban elején, amikor borravalóról, meg Madonna: Like a virgin c. számáról, hát az g.ci jó!!)
süti beállítások módosítása