Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Step Up 2 the Streets filmrészlet

2008.02.13. 11:54 koimbra 3 komment

Pénteken mutatják be a Step Up második részét. Nekem az első nem tetszett, nem tudom ez milyen lesz, de az előzetes, a klipp és a plakát után reménykedem.

Címkék: video step up

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr97337468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fehér Nikolett Kimy 2008.03.26. 16:00:30

Bazira jó sztem igaz csak 11 éves vok és sok mindent tudok ebből a szereppől vagyis a mozgásokból ést azt szeretném kérdezni hgy lehetne-e ugy hogy kérdéseket küldök és maguk visszairnak ezen az emailon? klérem irjanak vissza a nikice9@citromail.hu-re köszönöm!

Miecs 2008.03.28. 08:35:13

Várj egy picit várj egy picit... nem értem a lényegét..most akkor azt akarod h mi írjunk neked emailt, h tudjál kérdezni dolgokat?
de miért nem írsz te nekünk először..

Miecs 2008.03.28. 08:35:57

pl ha anevemre kattintasz tudsz is nekem üzenetet küldeni, jah és én vagyok a Step up felelős azért nekem írj :D
süti beállítások módosítása