Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Alien vs Predator: Requiem Dawson és a haverok módra

2008.02.23. 18:08 koimbra 18 komment

Sok rajongó felbőszült, mivel szerintük a kis kedvenceikből ilyen tini marhaságot csináltok. Ennek ez lett az eredménye.

Itt pedig a Predator 3.-ról olvashattok egy kis hírt.
Címkék: poén

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr57351606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci 2008.02.23. 18:30:09

Hát ez tényleg kemény. 10-15 perc volt összedobni Movie Makerben?

Koimbra 2008.02.23. 18:36:04

Nem én csináltam, a youtubeon találtam. Nekem egyébként tetszett az AvP 2:)

Telem 2008.02.23. 18:42:01

Az Alien "sorozat" elveszítette a legfőbb tulajdonságát - a félelmet. Szégyenletesen gyenge.

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.02.23. 18:48:34

Jogos - bár szerintem egy jó egyestés mozi - mert, szerintem is értelmetlenül sok szerepet kaptak a gagyi kerettörténettel rendelkező emberszereplők.

Pipas 2008.02.23. 19:20:06

nem csak a félelem hiányzik, sok más is

DrTraktoR 2008.02.23. 19:48:08

hát igen. az első rész csak egy gyenge akciófilm volt a könyvekből összefércelve. a kettő... nos, az mindkét franchise (de szép magyar szó) megerőszakolása, meggyalázása, elpusztítása, leégetése, ésatöbbi. kétszer próbáltam végignézni, másodjára már sikerült eljutni kb. 15 percig. utána majdnem sírvafakadtam.

tengerészgyalogosokat akarok lángszóróval, üvöltöző őrmesterekkel, tucatjával hulló alieneket meg lazán szecskázó predátorokat! egy ilyen film arról (is) kéne hogy szóljon, hogy a szereplők térdig gázolnak a belső szervekben és üres töltényhüvelyekben, nem pedig néhány 12-egy-tucat amerikai tini sz*ros magánéletéről.

hát a hollywoodi fejesek kobakjában lévő űrben tényleg ennyire nem hallani ahogy sikítunk?

Pipas 2008.02.23. 20:27:31

Ja, nekem is tele van a hócipőm az amerikai tinikkel. Nem nagyon tudok elképzelni olyan filmet, ami jobban kiakasztana, mint ezek az "ide nekem a világot, mert én tizenéves vagyok és mienk a világ legerősebb hadserege".

Azért remélem, hogy még megérem, amikor a birodalmuk összeomlik. Mer minden birodalom összeomlik egyszer.

Pipas 2008.02.23. 20:30:51

Most próbáltam megnézni a terminátorból csinált sorozat néhány első epizódját. Basszus, ebből is tinifilm lett.

Klacus 2008.02.23. 20:44:15

Hi.

NA ja, nagy szégyen volt ez a film. Majdnem bealudtam rajta, Miért van az, hogy egy relatíve jó vonalról a világ egyik legszarabb vonalára tudnak vinni egy filmet. Ezek láttak egyáltalán Alien filmet?

Az Usa meg olyan mint Róma. Ezt nem Én mondom, hanem Ők. Ugyanolyan módon fognak megbukni.
1: erőforrás elfogy.
2 jönnek a barbárok. /spanyolajkúak/

Szóval barátaim, mi még azt látni fogjuk a globalizácíós buktát. Azt tanácsolom, mindenki fektessen fegyverbe, konzervbe, elemlámpába, mert a pénzt nem lehet megenni, és a gyengék elpusztulnak.... valszeg keményebb lesz mintha pár Alien lófrálna a Váci utcában.... :-)

kranführer 2008.02.23. 21:18:15

Mint Alien és Predator fan szerintem is szégyen a film. Sok nagyon jó AVP könyv van miért nem lehetett azokból egyet megfilmesíteni? Ja hogy az több pénzbe került volna mint ez a Melrose Place? Sorry...

Pipas 2008.02.23. 21:20:13

Belenéztem a 24 című filmbe is. Na ennek is a fele egy tini lányról szól, a másik fele meg a jóféle amerikai terrorelhárító faszagyerekekről.

Oké, ennyi. Mostantól hivatalosan is az araboknak drukkolok. :)

Pipas 2008.02.23. 21:23:08

Én egyébként abban bíztam, hogy csinálnak mejd egy olyan Alien filmet, ahol ezek a lények már elszaporodtak a földön és a homo sapiens már a kihalás szélén áll.

Egyszer olvastam valami ilyesmi könyvet és megtetszett az ötlet. Mármint, hogy úgy értem milyen érdekes filmet lehetne belőle csinálni...

crazyfish 2008.02.23. 22:04:21

Baszki...meg kellene mindenkit korbácsolni,aki részt vett ebben a szégyenben....a csúcs mikor a picsa azt mondja "a kormány nem hazudik" nyiltszini röhögés...elbaszták az egész brandat..gratula...

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.02.23. 22:05:35

Megint kint vagy az indexen. A videó tényleg olyan, mint egy tinifilm intrója.
Pipas! Egyszerűen csak tekerd át a Kimbás részeket, megéri megnézni a sorozatot.

AP (törölt) 2008.02.23. 23:15:45

Király ez.
A végéről hiányoltam ugyanilyen bemutatás-szerűen a két dögöt.

márton 2008.02.24. 00:51:48

Már az első rész is szar volt, legalábbis az utolsó 5perc ami miatt nem néztem meg: az ANTARKTISZ-i víztározóval, meg a topban futkorászó hülye nővel... meg a nagy alien királynővel való harcot "titokban" végignéző predátorokkal, amiben a baki, hogy az alien látja a predátort/okat

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.02.24. 01:57:31

annyira xar volt a AVP", hogy párját ritkítja :o)
süti beállítások módosítása