Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Veszélyben a Bádogfejű

2008.03.19. 10:12 koimbra 2 komment

Április 29-én jelenik meg a Grand Theft Auto negyedik része, így a sok kocka valószínűleg napokig vagy hetekig ki sem mozdul odújából.

Május másodikán pedig bemutatják a Vasember filmet (állítólag mégsem lesz benne Nick Fury), aminek a jegybevételére komoly hatással lehet a GTA. A szakértők és a piackutatók egybehangzóan ezt állítják.

A Halo 3 megjelenésekor is komoly visszaesést tapasztaltak a mozikban.

Én nem tudom mit paráznak itt, majd akkor később megy el moziba az illető, akit érdekel.
Címkék: vasember miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr31387391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tonyo 2008.03.19. 17:21:54

Régebben míg játszottam, előfordult, hogy elteltek hétvégék úgy, hogy pénteken bekapcsoltam a gépet, vasárnap meg felnéztem:) Szóval eléggé elképzelhető, hogy hatással lesz ez a Vasemberre

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2008.03.19. 18:16:43

Én mindkettőt várom és egyiket se hagynám ott a másikért cserébe.Először elmászok moziba aztán pedig kockulok a gép előtt. :-)
süti beállítások módosítása