Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Uwe Boll reagál a petícióra

2008.04.09. 15:32 koimbra 6 komment

Néhány napja petíció került a fel a netre, amire Uwe Boll reagálva azt mondta, ha 1.000.000 ember aláírja, akkor nem fog filmet készíteni többet. Akkor 18.000 ember írta már alá, néhány nap alatt ez a szám 130.000 lett.

Így nyilatkozott most kedved Boll bá':
Ha igazán megnézitek a filmjeimet, rájöhettek, hogy én egy zseni vagyok. Fel kéne ébrednetek és rá kéne jönnötök, hogy én vagyok ebben a rohadt filmes világban az igazi géniusz.

Erre én azt mondanám, hogy ez az ürge szórakozik mindenkivel. Nem gondolhatja komolyan, amiket mond. Pár év múlva odaáll a világ elé és nyilatkozni fog, hogy jót nevetett az évek alatt, mert mindenki elhitte, amit mondott.

No itt a nyilatkozat

Címkék: uwe boll

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr68418502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2008.04.09. 17:49:41

Úristen!Most esett le.Ennek az embernek igaza va...

:D:D:D Takarodjon az annyába! :D

tresh 2008.04.09. 19:25:35

Social critic George Clooney bullshit. :D LOL! Ezen szakadtam.

Nsane 2008.04.09. 20:18:00

Szimpi a csavo :-D

chromeshelter · http://halfps.blog.hu/ 2008.04.10. 09:57:25

attyauristen.attyyyyyauirsten. sztm clooney kicsit röhög rajta >]

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.04.10. 17:56:46

Ez meg az ellenpetíció
www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?UWEBOLLX&1

Ha jól veszem ki Boll mondta, hogy legyen egy ilyen Pro-Boll féle dolog is.
Egyébként szerintem rohadtul nem lesz meg az egy millió sehogysem. Ha egy mezei mozinéző embert megkérdezel ki az a Boll, nem nagyon tudja.Elolvassa a hírt, és ennyiben hagyja. Ki van ez gondolva, manapság milyen petíciót írnak alá egy millióan.

Ja, meg azonos IP-ről gondolom többen is szavaznak, Bollnak ez is baja lehet
süti beállítások módosítása