Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

SonGoku és Bulma

2008.05.16. 12:15 koimbra 9 komment

Justin Chatwin alakítja Gokut, kicsit vékony nem? Emmy Rossum pedig Bulma szerepében.


Címkék: képben dragonball

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr74472358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rusi 2008.05.16. 12:33:36

Ez a gyerek egy vicc mint Goku:) érdekes lesz...

VVega · https://debugme.eu/ 2008.05.16. 14:24:50

Hát egy kis izom még elférne rajta, de elfogadható amúgy. Sokakkal együtt reméltem, hogy olyan haja lesz Gokunak, mint a rajzfilmben :( Bulma pedig szép :)

Kise 2008.05.16. 14:30:35

Emlékszem mikor forgatták a Vasembert és kijött egy ilyen rejtett kamerával felvett videó, ahol Vasemberrel szenvedtek a készítők valami kerítés előtt, mindig eldőlt a cucc, meg alig állt meg a lábán. Azon vigyorogtam...aztán mi lett belőle, egy klafa film
Ez a Goku is ilyen nyápicnak tűnik, de aztán lehet a filmben meg úgy üt meg üt meg üt, hogy beleremeg minden:)

Rusi 2008.05.16. 15:02:10

VVega ilyen hajra gondoltál?:P
www.sepiamutiny.com/sepia/SonGoku_new.jpg
Amúgy elfogadható...de nem rá illik a szerep:) sztem...de igaz h jó is kisűlhet még belőle...

VVega · https://debugme.eu/ 2008.05.16. 20:44:18

Ööö nem, ezt majd a későbbi részekben :)

sjbee 2008.05.16. 21:07:19

VVega, ilyen haja biztos nem lesz mert ez már nem is tudom milyen szupercsillagharcos "fokozat" :)

Ez nem a DBZ-t dolgozza fel, hanem csak a sima dragon ballt-t, tudtommal.

De lehet h tévedek.
A lényeg, h én már nagyon várom, mivel imádtam a "rajzfilmet" is.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.05.16. 21:40:42

Pont ezért írtam, hogy ezt majd a folytatásokban kéne :)
DB nálam is alaprajzfilm volt gyerekként, nagyon sajnáltam, mikor levették a műsorról.

Rusi 2008.05.16. 22:20:30

Sztem mindenkinek az volt...és milyen nehéz volt beszerezni a maradék részeket amiket nem adtak már le;)

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.05.16. 22:42:01

Az egy dolog, hogy nyápic (szeretem a nyápic alakokat), de abszolút nem látom a szemében azt a bizonyos, kicsit őrült, kicsit naiv fényt... Meglássuk,meglássuk.
süti beállítások módosítása