Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Heti néznivaló

2008.06.12. 16:08 koimbra 4 komment

A mai naptól 4 új film a magyar mozikban.

Narnia krónikái 2. - A Caspian herceg (The Chronicles of Narnia: Prince Caspian): A 4 testvér visszatér Narniába, ahol legutóbbi látogatásuk óta 1300 év telt el.
Amerikában bukott, pedig állítólag jobb lett, mint az első.
Nekem az első rész nem tetszett, meggondolom még párszor, hogy beüljek e rá. Amerikában bukott.
Előzetes

A hihetetlen Hulk (Incredible Hulk): A képregényhős visszatér és vele együtt egy nagyobb ellenfelet is kap.
Előzetes

A nagy csend (Die Grosse Stille): 2005-ös német-svájci-francia 162 perces dokumentumfilm. A rendező Európa egyik legszigorúbb rendházát mutatja be.
Pár emberen kívül nem sokakat fog érdekelni szerintem.

Egyszer (Once): egy fiú és egy lány találkozik, a lány segít a srácnak, hogy felvehesse az első számát.
A legtöbb blogon és filmes oldalon éltetik, délután néztem meg, szerintem nem rossz, nézhető film, de azért nem vagyok elájulva tőle. Az Oscaron a legjobb dal díját elhozta, Jon Stewart jó fej volt és miután Markéta Irglová nem jutott szóhoz a mikrofon előtt, ezért visszahívta, hogy mondhat még pár szót.
Címkék: néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr42516202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2008.06.12. 17:04:26

A Narnia 2. részére meg az új Hulk-ra kíváncsi vagyok. Viszont még egy hétig tart a vizsgaidőszak, addig biztos nem tudok moziba menni, de ami késik, nem múlik :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.06.12. 17:15:41

Én a Hulkra szeretnék majd elmenni, de nem tudom mikor sikerül.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.06.12. 17:22:58

Narnia tényleg jobb mint az első rész, kevesebb nyál, több akció, csak borzalmasan hosszú.

A Hulkra én is kíváncsi vagyok, remélem még a napokban be tudom iktatni.

A vizsgaidőszakot meg szembekacagom.

Dante · http://videodrome.freeblog.hu/ 2008.06.12. 22:06:47

Once-ra tóduljatok már! Én csak azért nem megyek mert nincs pénzem meg már láttam háromszor a filmet és a zenéit is kívülről fújom :)
süti beállítások módosítása