Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A 24 hetedik évadának az előzetese

2008.07.18. 07:53 koimbra 1 komment

Ősszel mutatják be a 24 7. évadának a két órás felvezetőjét. A 24-re úgy emlékszem vissza, hogy éppen ínséges időszak volt a mozikban, ezért kerestem valami jó sorozatot, a 24-et mondom bepróbálom. A negyedik évad volt éppen szemközelben, szóval elkezdtem. Az első epizód nem fogott meg, gondoltam abbahagyom, aztán azt vettem észre, hogy már az évad felénél járok. A negyedik évad végeztével jött az ötödik, majd az első, a harmadik ( a másodikat 5 részig bírtam), aztán meg a hatodik, ami már igen gyenge lett. A hetedik remélem jó lesz.

Címkék: sorozat trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr29573283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.07.18. 08:17:59

Hát nekem ez annyira nem jött be. Nagyon gyengének tűnik sajnos :(
Na meg mekkora ciki már megint a Requiem zenéjét alákeverni vminek???
süti beállítások módosítása