Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Boszorkánykard rendezője...

2008.07.22. 10:40 koimbra 1 komment

...nem más, mint Michael Rymer. Ő producere és rendezője a Battlestar Galactica sorozatnak, legutóbbi mozifilmje pedig az Aaliyah főszereplésével készített A kárhozottak királynője volt, ami sokaknak nem nyerte el a tetszését (szerintem nem volt rossz).

Rymer jelenleg a BG sorozat fináléján dolgozik, majd a Witchblade-en kezd dolgozni. A film egy ismert képregény alapszik és középpontban egy olyan drágakövekkel ékesített kesztyű áll, ami emberfeletti erőt ad viselőjének. A képregényből 1995 óta 100 milliót adtak el, megélt két évados sorozatot is és Japánban is készült belőle egy animációs sorozat.

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr43579586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2008.07.22. 11:28:44

"A Kárhozottak Királynője" szerintem is egy tűrhető film volt. Pont nemrég adta valamelyik TV-csatorna.

Ennél az új változatnál kíváncsi vagyok, ki lesz a főszereplő.

A TV-sorozatot szerettem, csak sajna nem láttam minden részt.
süti beállítások módosítása