Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Csak röviden...

2008.07.31. 16:07 koimbra 5 komment

A boldogító talán (Made of Honor): Tom falja a csajokat, különféle szabályokat állít fel, de mindenkivel őszinte. Egy nap véletlen Hannah ágyában köt ki, a lány pedig nem tolerálja túlzottan ezt, de eme konfliktus után a legjobb barátok lesznek. 10 év múlva Hannah kezét megkéri egy skót férfi (Kevin McKidd), Tom pedig ráébred, hogy ő is szerelmes a csajba.Sajnos nem jön át a romantika a filmen, valahogy nem látszik a nagy szerelem Tom részéről sem. Nem is nagyon drukkolunk neki, valamiért a McKidd által alakított fickó szimpatikusabb, pedig nem is nagyon szerepel. Mosolyogni lehet ugyan néhol, de ez is kevés. Nem egy rossz film, csak elrontották. Értékelés: 40 %



Próbatétel (Butterfly on a Wheel): Neil (Gerad Butler) nagy ász a munkahelyén, kedveli is őt mindenki. Feleségével Abby-vel (Maria Bello) boldog házasságban élnek). Egy nap egy fickó (Pierce Brosnan) a kocsijukban pisztolyt nyom a fejükhöz és közli, ha nem teljesítik amit mond, a lányuk meghal. Különböző feladatok elé állítja a párt, ők pedig megtesznek mindent, hogy a lányuk életben maradjon.Pierce Brosnan nyújtja a legjobb alakítást a filmben, mellesleg elég idegesítő, hogy nem tudhatjuk a miérteket. Miért csinálja mindezt? Miért nem mondja el és mi célja ezzel a terrorizálással. Ha talán megtudnánk az elején a válaszokat nem is lenne annyira érdekes a film, így viszont végig fenntartja az érdeklődést a produkció iránt. Értékelés: 70 %

 

Emelt fővel: Visszavágó (Walking Tall: The Payback): 2004-ben The Rock főszereplésével készült az Emelt fővel, egy teljesen jó film volt és hozott annyit, hogy egy második részt is készítsenek hozzá, ez persze már csak dvd-n érkezett el. Afolytatás főszereplője Kevin Sorbo, akit sokan kedvelnek. A film maga unalmas és élvezhetetlen. 40 perc után kapcsoltam ki, nem is folytattam.

 

Címkék: röviden

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr23594533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scientist · http://deadindian.extra.hu 2008.07.31. 16:27:00

2. film tényleg nagyon fos. akár a Zohan

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2008.07.31. 16:46:46

Nekem azt mondtad, hogy 40 percig bírtad az Emelt fővel 2-t :D

Egyébként egyszer szerintem végig lehet nézni. Bár annyira tényleg nem jó, mint az első volt. (Dehát az anno mozikba is ment Amerikában, nálunk az is csak DVD-n jött ki)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.07.31. 17:05:53

Na, volt egy másik, amit 25 percig bírtam, valami 80-as évekbeli film, Blowback, Mario Van Peebles...szóval na 40 perc.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.07.31. 17:46:16

Én a Starship Troopers 3-at hagytam abba bő 30 perc után és egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy folytassam.

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.08.01. 00:16:16

a boldogítósnak megint adtak egy hülye címet, de ez nem volt elég, akkor még a film is elég gyengusra sikeredett. Nagyon kevés ez. kettes-hármas szint között van ez, vártam, hogy a nő csak megjá"cc"a magát. Na de mindegy.

a próbatételesről már nyilatkoztam régebben. Nekem tetszett. Jó volt. Elhittem és kész.

A harmadikat nem láttam, de ezek után nem is akarom, és nem is fogom megnézni. talán nyugodtan fogok meghalni, ha ezt kihagyom:)

És akkor beszállnék én is a kikapcsoltam, mert nem bírtam tovább dologhoz: a napokban adtam egy esélyt annak a mutánsos krónikásos izének, de abból nekem 20 perc is elég volt. Nem akarok így ítélkezni felette, hogy meg se néztem végig, de ez így elsőre nem nagyon jött be, nah.
süti beállítások módosítása