Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

St. Trinians - Nem apácazárda

2008.07.31. 20:57 Miecs 8 komment

Igazából szerintem nem érdemelne meg egy sort sem a film. Nah jó talán egy picike bekezdést. Lehet az is, hogy csak én csalódtam nagyot ebben a filmben, bár mostmár naívnak gondolom, hogy többet vártam.

Ez a film egy tipikus bajos tinik vagyunk, valami gáz lesz köreinkben, valami nem megy úgy ahogy eddig ezért megváltozunk.

Története: van egy lányiskola a St. Trinians, ami nem a legjobban fut, nem csak hogy a bank akarja bezárni, de az oktatásügyi miniszter sem hagyja őket békén. A lányok rájönnek, hogy nekik kell ez az iskola, ezért mindent bevetnek, hogy megmentsék. Természetesen ez sikerül is.

Kultúráját tekintve eléggé tükrözi a brit szokásokat, az iskola, a politika, az emberek, a sportok. Zenei tekintetben főleg a Girls Aloud közreműködése számottevő.

Részemről ennyi, meg 10/6, mert nézhető volt, nem volt unalmas, de nem is nézem emg még egyszer.

Talán még a szereplőket illik felsorolni és több szót nem is ejtenék a filmről.

   Rupert Everett    ...    Miss Fritton / Carnaby Fritton
   Colin Firth    ...    Geoffrey Thwaites
   Jodie Whittaker    ...    Beverly
   Gemma Arterton    ...    Kelly
   Jonathan Bailey    ...    Casper
   Mischa Barton    ...    JJ French
   Antonia Bernath    ...    Chloe
   Russell Brand    ...    Flash Harry
   Anna Chancellor    ...    Miss Bagstock
   Cheryl Cole    ...    St. Trinian iskoláslány
   Lily Cole    ...    Polly

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr7595005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante · http://videodrome.freeblog.hu/ 2008.08.01. 08:46:55

Ez nekem nagyon bejött :D Persze megnézni én se fogom, de a zenék és a csajok, meg összességében a poénok is ütősek voltak, Rupert Everett meg hatalmas nagy ripacs :)

Gimr> 2008.08.01. 12:44:24

Szerintem irto gyenge film volt, s oszinten a film 89 szazalekat megneztem, de nem voltam kepes a veget megvarni, mert akkora zagyvalek. Kar volt megnezzem az biztos, es az ev legroszabb 10 filmje koze beteszem magamnak. Lehet csak en csalodtam, de ez azert a B kategoria alatt van sokkal!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.08.01. 12:57:40

2007-es film, szóval a tavalyi év legrosszabbjai közé tedd be, így még marad hely a Bottom 10-re, hidd el, lesz még idén rossz alkotás.

shitty 2008.08.05. 09:22:24

gyász...

Leila 2008.08.07. 17:27:08

Szerintem ez a film teljesen tükrözi az én álom iskolámat!!!!wow ez a film a kecvencem!!!!!!!!!

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.08.12. 00:50:20

nagy sz*r film az 100, de tulképp a hugomnak töltöttem le, neki meg annyira tetszett, h utána még 3szor megnézte 2 napon belül XD (13 éves :D)

Bozsár János · http://www.citromail.hu/tarpals 2008.11.07. 15:12:16

szerintem jó film lehet jó csajok egy haverom és én meg fogjuk nézni
süti beállítások módosítása