Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Heti néznivaló: Eljött Batman

2008.08.07. 04:09 koimbra 12 komment

Mai naptól 2 új film a magyar mozikban

A sötét lovag (The Dark Knight): Az új Batman film megrengetett eget-földet, megdöntött egy sereg rekordot pl: a legtöbb moziban nyitott (4366), legjobb nyitóhétvége (158,4 millió dollár), 5 nap alatt érte el a 200 milliót, 10 nap alatt a 300-at (második helyen a Karib-tenger kalózai második része 16 nappal) és 18 nap alatt vette be a 400-as határt. Az imdb-n szinte pillanatok alatt a legjobb filmek élére állt. A folytatás is elérkezik hamarosan, Bale azt mondta, ha Robin is benne lesz, akkor ő kiszáll (régebben pedig a Batman és Robinban jelentkezett, Robint akarta volna eljátszani). Magyarországon nem volt siker a legutóbbi Denevérember film, talán majd most...
Miecs fog írni a filmről, én is megtekintem majd valamikor, nekem nem jött be egyik Batman mozi se.
Az első 6 perc a filmből

Csak egy csók  (Un baiser s'il vous plaît- Shall We Kiss?): francia romantikus vígjáték. Egy férfi és egy nő találkozik az utcán, és azonnal felizzik köztük a vonzalom. Hamarosan már egy bárban beszélgetnek, de amikor Gabriel búcsúzóul megcsókolná Emilie-t, a nő elmesél egy történetet arról, hová vezethet egyetlen csók.

Címkék: néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr53603218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Armida Galina 2008.08.07. 09:09:49

Nekem nagyon nem tetszett ez a Batman sem. :(
Túl hosszú és dögunalmas. Kizáróag azok a részek jók benne, ahol Joker szerepel. Ledger lejátszik mindenkit. Komolyan.

attttti 2008.08.07. 11:15:08

Ilyen kritikával a tízevesek illették a filmet akik nem értették, grat. ;D

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2008.08.07. 11:32:46

Szerintem nálunk nem lesz akkora siker a The Dark Knight, mint Amerikában. Az ok egyszerű: Nálunk egyszerűen nincs közel sem akkora kultusza, sem a képregényeknek, sem ezeknek a szuperhősös "cuccoknak." Ennyi.
A film szerintem nagyon jó volt egyébként.

Armida Galina 2008.08.07. 13:23:20

Nem kell hogy mindenkinek tetszen, ugye? :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.08.07. 13:49:56

Öhm, egyébként nem tudom mit kell értenie gy Batman filmen.
Néha egy két fórumot olvasvagtva ha valaki azt mondja, hogy az bizony egy rossz film, akkor azt vágják hozzá, hogy azért mert nem értetted...de mondjuk ilyen Armageddon vagy Múmia szintű alkotásokra, ezekbe mit kell érteni? Vagy mit kell érteni egy Batman filmen? Ha unalmas, akkor unalmas, lehet, hogy a világ második legtöbbet hozó filmje lesz, de nem kell mindenkinek , hogy tetszen. A Titanicra is mondták ugyanezt egyébként, hosszú , unalmas...(ám mégis a 1milliárd 800milliós bevétele van:))

infmc · http://filmkeltes.blog.hu 2008.08.07. 15:37:51

Kózyval most nem értek egyet siker szempontjából. Szerintem sokan várták, és sokan el is mennek miatta a moziba. Mert Nolan+Bale+Joker a garancia arra, hogy nem fog az ember rosszat nézni. Azért az ien szuperhős blödségek még mindig nyerők, elég megemlíteni csak a Vasembert.

Ami a nem tetszést illeti, oké elfogadjuk. Bár szerintem, ha szabadna megjegyezni., akkor itt unalomról szó se volt a TDK esetében, de mondom ahány ház, abban annyi ember..:)

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2008.08.07. 17:02:37

Én csak abból indultam ki, hogy nálunk a Batman Begins is kvázi bukta volt itthon anno, pedig Amerikában az is hatalmas siker volt. A TDK esetében majd meglátjuk, hisz még csak mától játszák. (Szóval lehet, hogy én tévedek és siker lesz itthon is.)
Az természetes, hogy nem tetszik mindenkinek, asszem ez minden filmmel így van.

A Titanic-kal meg nem lett volna semmi baj, csak szerintem a felélt nyugodtan kivághatták volna :), mert igazából szinte csak a film második fele szólt ténylegesen a hajóról. :)

jamesb · http://filmhirek.wordpress.com/ 2008.08.07. 19:38:56

Nem gondoltam volna, hogy valaha is ilyet fogok állítani, de szerintem a TDK magasan verte a Begins-t! Biztos lesznek olyanok, akiknek nem fog bejönni, ízlések és pofonok, de ez a film számomra olyan magasra tolta a szuperhősös/Batman filmek minőségi színvonalát, hogy Nolan-ék inkább ne is csináljanak folytatást, mert ezt nem fogják tudni überelni.. :)

Rusi 2008.08.07. 20:58:22

Most jöttem a TDK-ról és hatalmas, nem írok semmit, nézzétek meg, sztem megéri, jó történet, jó színészek, kitöltött műsoridő;) 100% sztem:) végre visszaköszön a képregény hangulata...

Real013 2008.08.07. 23:09:06

Komibra ez több, mint egyszerű Képregényfilm ,ez dráma, amelyben a szereplők kurva nagy lelki változásokon mennek keresztül (kivéve Jokert, mert ő őrült), nagyon durva thriller(nem vérmennyiséget illetően), eszeveszetten bonyolult történettel, kiváló akciókkal, szereplőkkel..Ez egy más szint..Nem véletlenül van ott IMDB-n ahol..Tudom, már kétszer láttam:)

És olyanról még nem hallottam, hogy vkinek egyik Batman film sem tetszik. Van, aki mindegyiket szereti, van, aki a Burtonosoket, van aki a Schumachereseket(mondjuk inkább csak az elsőt), van, aki a Nolan féléket..de hogy egyiket sem???

Koimbra · http://filmdroid.hu 2008.08.08. 10:08:44

Az első Batman még nézhető, a második rész rossz, a harmadik egy fokkal jobb, de akkor is rossz, a negyedik meg megint rossz...B:K meg megint nézhető...
képregényben jobb Batman, akárcsak a Pókember

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2008.08.08. 11:12:15

Az biztos, hogy Nolan-ék nagyon magasra tették a mércét mindenkinek, akik ezután képregényt adaptálnak filmvászonra (még saját maguknak is :) )

A régi filmek közül szerintem a Burton-féle Batman-ek jók voltak (ez volt az első és máig utolsó alkalom, hogy Burton folytatást csináljon valamelyik filmjéhez)

A Schumacher-féle Batman filmeknél nekem néha már az volt az érzésem, hogy paródiát nézek, de azért meg lehetett őket tekinteni.
süti beállítások módosítása