Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Batman nálunk nem hozza

2008.08.11. 18:04 Miecs 28 komment

Igazából nagyot robbant az első nap, de azóta nem keltette fel mégjobban a magyar közönség érdeklődését. Ugyan a premier napján meglehetősen sokan rohantak a moziba megnézni, azóta valahogy esett az érdeklődés Batman iránt. Hiába, nálunk hiába röpköd, nem ájulunk el tőle. Budapesti bevételek alapján a Múmia jobban nyitott, bár csak pár száz nézővel ültek be rá többen. Állítólag az egész országos átlag fog még ezen a szépíteni, de nagyon úgy tűnik, hogy nem hozott akkora átütő sikert, nem nyűgözte le annyira az embereket mint azt hittük, hogy elkápráztatja majd a közönséget. Igazából nekem tetszett a Batman! Ám nem úgy tűnik, hogy emelkedne az átlag nézettsége.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr8611053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakker 2008.08.11. 18:54:52

Szinkronos volt? :) Mert ha nem akkor megvan a válasz :) Egyébként meg kultúrnemzetünk szarik a jobb filmekre az eccerű élvezetek sokkal jobban bejönnek nekik, nem is vágyunk másra.

Scaven 2008.08.11. 19:13:25

én megnéztem, szerencslére eredeti hanggal, felirattal. k*rva jó volt :) A múmia meg egyszerű film egyszerű embereknek...

czege 2008.08.11. 19:17:41

aki kihagyja, nem tudja, mit veszít :) Messze a legjobb Batman, amit eddig készült - és Heath Ledger Jokere tényleg valami hátborzongató.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2008.08.11. 19:19:03

azért az országos hétvégi mozibevételeknél meglett az első hely ;)

hyydra 2008.08.11. 19:22:47

és itthon IMAX-ben továbbra sem lesz ugye? jólvan.

Miecs · http://filmdroid.blog.hu 2008.08.11. 19:32:44

Természetesen feliratos, szerintem így marhajó eredeti hanggal, csak igen sajnos én is ismerek olyat aki úgy jött ki a moziból, hogy ez szar film volt, de mikor szóbajött h magyarázza meg hmiért volt szar szerinte nem tudott rá mit mondani, mert nemes egyszerűséggel buta, és egyszerűbb volt számára azt mondani h rossz volt. IMAX-be?? hol élsz te?? :D majd olyan 5 év múlva :D

gg 2008.08.11. 19:36:57

Hyydra:
ugye nem gondolod komolyan hogy azért építették az imaxot hogy valami rendes 2 órás filmet is lejátszanak benne? ugyanmár, ebben az országban 3D-s filmet nézni, hahaha, azt várhatjuk...
csak azt nem tudom miért nem gondolkoztak el mielött megépítették, hogy a mozihoz qrva drága filmeket is KELL venniük, ha üzemeltetni akarják. amikre persze most nem adnak ki pénzt.
szánalmas banda...
arra azért kíváncsi vagyok hogy lesz-e egyáltalán egészestés film az imaxban.
a Palace-nak kéne üzemeltetni, talán akkor értelme is lenne a terem létezésének

gralla 2008.08.11. 20:12:15

mondjuk en is nagyon szerettem volna megnezni IMAX-ben, de legyunk realisak... max. parezer jegy kelt volna el ra, nem hiszem hogy nehany fillerbol meg lehetne oldani annak az egy kopianak a legyartasat/feliratozasat, ami kellett volna a moziba. sot, gyanus, hogy az jo par millioba kerulne. lehet persze hogy nullara kihoztak volna a filmet, de mi ertelme nullara kihozni, ha kozben meg termelhetnek maguknak egy valag penzt? :(
en a helyukben a penzre szavaznek. :D
sajna ez a film barmennyire is jo, nem a magyar piacra keszult. az atlagbarom tenyleg ugy jon ki sztem a mozibol hogy szar volt. nem is erti, elolvasni sem tudja a feliratot, le sem vagja hogy mondjuk Joker akcentusa milyen fasza, kb. semmit nem tud ertekelni belole, talan meg a fordulatokat sem erti. ezeknek minek IMAX-ben egy tyrexnel bonyolultabb filmet adni? :(

Rothstein 2008.08.11. 20:13:51

Ebből is látszik,hogy hol tart az ország színvonala.Egy múmiás ratyi film több embert érdekel,mint a Batman.Szomorú. Én 2x is megnéztem,de lehet mégegyszer befizetek annyira fullos mozi.

Alf (törölt) 2008.08.11. 20:18:53

hát ez a film azoknak jobb, akik olvasták a képregényt, meg így nem tartják cikinek, hogy valaki álruhában üt.

szóval usa

Azazello 2008.08.11. 20:32:58

Alf: miért? Itthon is sokan ütnek álruhában; főleg éjszaka. :-)

professional 2008.08.11. 21:05:48

Joker mekkora volt BAAAZZZ!
Ismerőseim meg voltak Orlando-ban IMAXban és mondták,hogy kicsit ütősebb mint itt.Ennyi.

Repce Manó 2008.08.11. 21:36:40

én is kétszer néztem meg, és még meg fogom legalább egyszer, vagy művészmoziban, mert ott bérletemnek hála csak 400 Ft és szerintem elég művészi hangulata van a filmnek, vagy Moziünnepen, ami most lesz egyáltalán? Mindenesetre ahhoz képest, hogy a Batman Begins-t, nem tudom pontosan, de 10 ezer alatti nézőszáma volt az első hétvégén, szerintem jól fut. Rekord pedig csak amerikában dől, az első rész is kevesebbet hozott a tengerentúlon, mint USA-ban. Aki pedig a Múmiát választja inkább, az megérdemli...

mikike 2008.08.11. 22:20:37

Láttam mindkettőt. Múmia - cöcö, elég gyengusz. Batman - napokig a hatása alatt voltam, meg kell néznem még 1x, frenetikus volt!!!

rekarte · http://openmuvi.blog.hu/ 2008.08.11. 22:53:14

Egy személyes történettel gazdagítanám a kommentek sorát, és csatlakoznék is vele egyúttal a furcsa ízlést vitató dolgokhoz. Szóval 2 haverommal megbeszéltük, h megnézzük A sötét lovagot. Aztán másnap délelőtt csörög a telefonom, hogy tudtad, hogy feliratos? Mondom persze, engem nem zavar, sőt: Christian Bale hangja frenetikus, Heath Ledger nevetésére meg nem lehet emberi szavakat találni, a jó magyar szinkronszínészek ellenére én bánnám, ha nem eredeti hanggal láthatnánk. Erre ők lemondták, mert nem akarnak 2,5 órát olvasgatni, nézzük meg inkább a Múmiát. -WTF??? Múmiát? A Batman helyett?? Mindegy, így is megnéztem és nem bántam meg. A Dark Knight nem azt hozta, amit vártam, sokkal komplexebb volt annál. És Igen, én is napok óta a hatása alatt vagyok. Sokkal mélyebb egy egyszerű nyári hős-mozinál. De sok ember inkább kikapcsolódni ját a moziba, leereszteni, nem pedig gondolkodni. Őket se lehet elítélni ezért...

hyydra 2008.08.11. 23:34:52

változnak azért a számok:

index.hu/kultur/cinematrix/ccikkek/top10hu0811/

DK első hely, múmia visszacsúszott a 3.-ra. Tényleg, hány potenciális nézőtől éri meg indítani az imax vetítőt?

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2008.08.11. 23:35:56

Én megnéztem a Múmia-t is meg a Batman-t is. Nekem tetszett mind a kettő. Hogy melyik abban felesleges belemenni, mert teljesen más kategória a két film, ezért én nem is hasonlítom össze őket egymással. A Batman szerintem 10/10-es, a Múmia 7/10-es.

Amúgy már írtam valahova kommentbe, hogy szerintem azért nem lesz nálunk akkora siker a Batman mint Amerikában, mert egyszerűen nálunk nincs akkora kultusza a képregényeknek és az egyéb szuperhősös "cuccoknak".

Viszont amiatt szerintem sem lehet elítélni senkit sem, hogy melyik filmet szeretné inkább megnézni a moziban, vagy hogy a feliratos, vagy a szinkronos filmeket szereti-e inkább...

VVega · https://debugme.eu/ 2008.08.11. 23:47:27

Alf! No comment....

Amúgy láttam szinkronos TDK tévé reklámot, és...adjunk hálát az égnek, hogy feliratosan élvezhettük a filmet. Caine szinkronhangjától kifutottam a szobából. Ha ez nem lenne elég meggyőző, akkor még hozzáfűzném, hogy Joker hangját nem merték megmutatni. Vajon miért? :D

Jedlik 2008.08.11. 23:50:25

Rothstein 2008.08.11. 20:13:51
Ebből is látszik,hogy hol tart az ország színvonala.Egy múmiás ratyi film több embert érdekel,mint a Batman.Szomorú. Én 2x is megnéztem,de lehet mégegyszer befizetek annyira fullos mozi.

Adjunk hálát az égnek az ilyen kommentekért. :)

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.08.12. 00:48:15

óóóó pedig én elmegyek majd, kb évek óta első mozi amit saját pénzből megnézek (vszeg) mer am cs akkor megyek ha meghívnak (tudom, MNK :D) mer én nem adok a mostani ótvar filmekre 1000-2000 ft-t és kész.
de ezt tiszteletből nem töltöm le, mégiscsak no1 imdb-n (ugye még mindig? majd lecsekkolom magam) :)

filmeszteta 2008.08.12. 01:01:15

1000-2000 forintbol mar berugok

eami 2008.08.12. 07:33:19

"a jó magyar szinkronszínészek ellenére én bánnám, ha nem eredeti hanggal láthatnánk" Jó a fenéket jó. Undorító. A MaxPayne trailere magyar szinkronnal volt, egyszerűen leszakad a pofám mennyire igénytelen sz*r a magyar szinkron! Nálam egyetlen egy kategória ahol talán elmegy az a vígjáték. De egyszerűen hihhetetlen, hogy nem csak hogy nem tudnak ma már jó szinkronokat csinálni, de még a gyári hangokat is félremixelik. FÚÚÚÚÚÚÚJ. Amikor anno felröppent a hír, hogy lesz feliratosan Batman eredeti angol szinkronnal azonnal megegyeztünk párommal, hogy csakis így nézzük meg. Tegnap sikerült is eljutni a filmre és mindeddig a hatása alatt vagyok. Nálam a Holló (1) szintjére lépett (talán meg is haladta azt). Az egyedüli dolog ami miatt szomorú vagyok az Heath Ledger halála. Soha többet nem fogunk látni Joker szerepében ekkora alakítást. Istenem, még a könnyem is kicsordul ha visszagondolok a fantasztikus szinészi játékára. Aki meg magyar szinkronra vágyik az meg is érdemli. Soha nem fogja megtudni milyen is egy jó film.

Heath nyugodj békében!

Rusi 2008.08.12. 09:16:44

Már nem no1, de nem vágom miért van a 9.2 vel a 9.1es Nagyfater mögött:) de mind1 is, nagy film és ennyi, 7en megint megnézem moziban...3x:)

rekarte · http://openmuvi.blog.hu/ 2008.08.12. 09:18:12

eami:
Na azért Dörner Györgyre vagy Kautzky Armandra nem mondanám, hogy szarok. De említhettem volna mást is, nem egy nagy tudású szinkronszínészünk van. Vannak kevésbé tehetségesek is, ezt aláírom, de nézz meg például egy német szinkronos filmet... Mintha anyám mondaná rá a szöveget a konyhában. Azok élvezhetetlenek

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2008.08.12. 11:11:21

Igenis vannak jó szinkronszínészek, és csinálnak még jó szinkronokat. Viszont igaz sajnos az is, hogy felhigúlt a szinkronizálás is (ha lehet így fogalmazni). Ennek egyik oka az, hogy rohamléptekkel terjedt el nálunk a kereskedelmi televíziózás, és rengeteg új TV-csatorna jött létre. Ezek a TV-csatornák pedig rengeteg sorozatot és filmeket vesznek, amiket sokszor nagyon rövid határidő alatt kell leszinkronizálni.

Régen nagyon jó volt a magyar szinkron, mert volt egy szinkronstúdió és kész, ők csináltak mindent. Most meg van több stúdió, és egyes színészeknek, csak bizonyos stúdiókkal van szerződésük. Ezért lehet az, hogy egy színész nem a megszokott szinkronját kapja. És el kell ismerni azt is, hogy készülnek nagyon gyatra szinkronok is.

Az már tényleg csak kiegészítésnek: De az új Batman-filmet nagyon tényleg nagyon nehéz lesz jól leszinkronizálni.

A filmekben pedig sose azok szinkron szerepelnek, akik a szinkronos előzetesben. (Legalábbis nem jellemző)

eami 2008.08.12. 13:14:35

A szinkronszinészek alakítása csak az egyik negatív tényező a magyar szinkronoknál (ez a kisebb baj), viszont az a hang minőség, térhangzás a hangsávok összevissza mixelése amit csinálnak itthon az minősíthetetlen. Szinte az összes (eredeti) DVD-men pocsék a magyar 5.1 :( Amikor menetközben átlövöm angolra esik le, hogy jééé ennek tényleg van térhangzása :(

izé? 2008.08.14. 18:53:30

Miecs: te írsz majd az új Batmanről? Láttad már? Mi a véleményed róla????
süti beállítások módosítása