Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A legszebb színésznők

2008.08.24. 03:17 koimbra 24 komment

Mindenkinek más és más színésznő tetszik, egyesek szörnyülködnek mások ízlésén, mások egyetértenek vele. Talán majd jön egy férfiakról szóló összeállítás is Miecstől.

10. Gong Li (Egy gésa emlékiratai, Miami Vice)

9. Zhang Ziyi (2046, A repülő tőrők klánja)

8.Olivia Wilde (Dr. House)

8. Elisha Cuthbert (Szüzet szüntess, Viasztestek)

7. Audrey Tautou (Da Vinci-kód, Amelie csodálatos élete)

6. Diane Lane (A hűtlen, Hipervándor)

5. Monica Belucci (Grimm, Golyózápor)

 

4. Isla Fisher (A kulcsfigura, Mindenképpen talán)

3. Kate Beckinsale (Underworld, Aviátor)

2: Jessica Biel (A vonzás szabályai, Penge: Szentháromság)

 

1. No és az első az 50 évesen is dögös Michelle Pfeiffer (Hairspray, Csillagpor)

 

Sajnos nekem valahogy nem jut olyan magyar színésznő az eszembe, aki szerintem marha jól néz ki, de hogy ne legyen hiány így plusz egynek berakom Egres Katinkát

 

És egy extra kép Carla Guginoról

Az összeállításkor a jelenkor színésznőit vettem figyelembe csak. Így mondjuk Sophia Loren, Ava Gardner vagy Audrey Hepburn kimaradt, pedig igazán gyönyörűségnek számítottak anno, néhány képük még most is lemossa a színről a mostani színésznőket.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr48629372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tojat 2008.08.24. 03:30:18

Hát nem rossz összeállítás, bár mondjuk én beleraktam volna még Famke Janssent meg Elizabeth Bankst és még azt a csajt is, aki a Forbidden Kingdomba volt.
Abban igazad van, hogy régebben azért szerintem szebb színésznők voltak, Audrey Hepburn-t meg Sophia Lorent nem veri senki.

uristen 2008.08.24. 10:08:09

De..de miért ezek???

Pont a legszebbek nincsenek kozte.. Ez valami szempont volt, hogy ismert szinesznoket nem szabad bevalogatni?

Sehol egy Scarlett Johansson??!! :-O

nemtudom · http://azallamenvagyok.blog.hu 2008.08.24. 10:24:07

Carla az igazi, féltem, hogy kimarad:)

Sajnos általában méltatlanul kevés szó esik róla:(

Editor Bob 2008.08.24. 10:26:47

Az Amelia csodás élete helyesen "Amélie csodálatos élete".

Elisha Cuthbert meg inkább a 24-ből ismert, mint valami nevenincs Viasztestekből.

Én Jessica Bielt kihagytam volna, és Natalie Portmant tettem volna be helyette.

jane_eyre · http://ainethil.inda.hu 2008.08.24. 10:58:36

Mariska Hargitay eszébe se jutott senkinek?

Szerintem jó lenne egy hasonló lista a régi színésznőkről is. Közöttük Katharine Hepburnt említeném.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.08.24. 11:12:13

nekem ez a lista 1-10-ig Monica Bellucci, aztán listán kívül Marilyn Monroe.

Bambano 2008.08.24. 11:12:14

Pfeifer jó, de ha már ő, akkor Basinger is :) Meg CZJ...

Magyarokat nem tudni? Bond lány jelölt Ozsváth Andrea (remélem, jól írtam a nevét)? Vagy az "előző kanyarból" Xantus Barbara, vagy a még nála is nagyobb kedvenc Hegyi Barbara? Előző kanyarból külföldről Sandra Bullock.

Kéne már Nox Szilvinek szerepet adni, hogy beférjen ide:)

Ha meg House, akkor Cuddy:)

kpityu 2008.08.24. 11:39:08

Nekem Csang Ceji (Zhang Ziyi) jön be a legjobban.

kpityu 2008.08.24. 11:41:16

Vagy inkább Csang Ce Ji ? Teljesen megkutyulnak ezzel az angol átírással.

nemvagyokkocsog 2008.08.24. 11:43:47

és Jessica Alba az smafu? :)

hoseman 2008.08.24. 12:09:52

nagyon szar lista.rohadt szar!
nehogymár az a csoffadt Tatu jobb nő legyen mint pl Zhang Ziyi??!
..és totál igaz!;HOL VAN SCARLETT???
..de szar lista..

izlés 2008.08.24. 12:31:44

Ennyi ízlésficamost is ritkán látni egy halomban.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.08.24. 12:34:37

A nagy részével egyetértek, és nem baj, hogy nincs benne Scarlett (pl. én Jolie-t tenném a sajátomba, ha mindenképpen kell bele egy vastag száj...) De hát a szépség szubjektív...

Egyébként meg:
csecsebecse.blog.hu/2008/04/30/a_legszebbek

Koimbra 2008.08.24. 13:41:15

:) Ha van egy film, és azt mondom rá esetleg, hogy jó vagy rossz, akkor mindig akad valaki, aki az ellenkezőjét mondja (ez természetes), és odateszik hozzá, hogy hülye vagy ha nem-ez még a legjobb eset.
Ha van egy lista, akkor is jönnek olyanok, akik megmondják, hogy teljesen szar a lista, mivel az általuk kedveltek nincs rajta....
Johansson-t direkt nem is tettem bele, nem is merült fel. Jessica Alba esetleg egy 20-as listán.
Kim Basinger egyébként jó 15 évvel ezelőtt állt volna a lista élén
Ja, meg mielőtt még mondanák, teljesen rossz képeket szedtem össze, nem nagyon válogattam, ahogy találtam úgy jött....
Virgogirl-el kooperálnom kellett volna ez ügyben:)

inmfc · http://filmkeltes.blog.hu 2008.08.24. 17:22:35

na ne kezdjük el ezt megint...gyerekes, mondtam már sokszor..de tényleg...ez az Ő listája...tartsuk tiszteletben...nem kéne azért leszólni, mert xy nincs a listában, röhej...

Az én listám talán ez lenne, bár a helyezést kerülném inkább, nem tudok dönteni:)

Jessica Alba, Salma Hayek, Jessica Biel, Monica Belucci, Scarlett Johansson, Isla Fisher, Keira Knightley, Natalie Portman, Amber Heard, Paula Garcés...

jaj és még mennyien maradtak ki, ott van Paz Vega, Bipasha Basu, szóval elnézést hölgyeim:)

Koimbra 2008.08.24. 17:45:47

Sorra vettem pár magyar színésznőt is, de egyik sem fért bele a listába, Egres Katinka jutott eszembe az elsők között, meg Gubás Gabin is gondolkodtam, de ő kimaradt.

inmfc: ha Knightlyn lenne pár kilóval több, akkor úgy lenne szép, ahogy kinéz sajnos nagyon gebének hat

Gringo 2008.08.24. 20:42:42

Natalie Portman-t hiányoltam a listáról.

Koimbra 2008.08.24. 20:46:08

Portman nekem nem tetszik:( Még Maria Bellot és Naomi Watts-ot gondoltam, hogy beleteszem esetleg. De aztán maradtam a 10.es listánál.

sjbee 2008.08.24. 21:22:39

Charlize Theron is hiányzik nekem, na nem csak a listából... az ágyamban is elviselném ;)

Crosby 2008.08.25. 00:28:03

Jesszus öregem! Ennél többet nem is írok! Én másra emlékeztem... :)))

Zozz 2008.08.25. 10:36:41

Papikám hát mivan Jessicával?:D Annyit szemeztem már vele, ne mondd hogy téged kicsit sem fogott meg...:P

Koimbra 2008.08.25. 10:40:07

Zozz, én mondtam, hogy csatlakozzál a blogra és te is tudsz ilyeneket összeállítani:) Jessica Alba talán a egy top20ba fér bele. Jennifer Garnert viszont magam sem tudom miért hagytam ki

splissken 2008.08.27. 20:27:58

Változatos lista, nekem ezért tetszik, bár Natalie Portmant én is hiányolom. Eva Greent és Rose McGowant el tudnám képzelni Tatou vagy Lane helyére. Nálam Monica Bellucci az forever Nr1., de Michelle Pfeiffernek valóban a dobogón a helye!

Magyarok közül Ónodi Esztert ajánlom mindenki figyelmébe
süti beállítások módosítása